دنیای امروز شاید باعث شود حجم زیادی از اطلاعات در آن واحد وارد مغز شود اما باید بسیار مراقب بود که مسائل مختلف را وارد مغز نکنیم چرا که این کار کیفیت ارتباط سلول‌های مغز را دچار اختلال می‌کند.

فهیمه حسن‌میری: نام پروفسور مجید سمیعی نه تنها برای ما مردم ایران بلکه برای مردم جهان شناخته شده است. این مشهورترین جراح متخصص مغز و اعصاب که بیش از ٣5 سال مسئولیت بزرگ‌ترین مرکز بین‌المللی علوم اعصاب (جامعه جهانی جراحان مغز و اعصاب) را بر عهده داشته، از متخصصان و جراحان زبده ایرانی‌الاصل مقیم کشور آلمان است و به عنوان پایه گذار و مبدع روش نوین جراحی قاعده جمجمه شناخته شده است. دکتر سمیعی در حال حاضر رئیس مرکز علوم اعصاب آلمان، مشاور صدراعظم آلمان و مشاور رئیس جمهور چین و رئیس انجمن جهانی جراحی قاعده مغز است؛ اما در کنار تمام این مشغله‌ها همچنان به سرزمین مادری خود توجه ویژه‌ای دارد و برای رشد علمی ایران تلاش می‌کند.

این چهره ماندگار علمی ایران همچنین در این دوره از سفر به ایران در کنار برگزاری همایش‌ها و کنگره‌ها و انجام اقدامات علمی، همه نشان های خود را به موزه تاریخ علوم پزشکی ایران هدیه کرد که نشان نوبل، نشان فدراسیون جهانی جامعه جراحان مغز و اعصاب جهان، نشان اهدایی جمهوری فدرال آلمان، جام اهدایی دانشگاه هاروارد و نشان ریاست فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب بخشی از آنهاست.

با پروفسور سمیعی در آخرین ساعات حضورش در ایران درباره آخرین سفرش به ایران و دستاوردهایی که این سفر داشته، گفتگو کردیم. او همپنین چند توصیه داشت.

گفتگوی خبرآنلاین با پروفسور سمیعی را در ادامه می‌خوانید؛

 

آقای دکتر، اگر بخواهید به طور خلاصه به دستاوردهای این دوره از سفرتان به ایران اشاره کنید چه مواردی را مطرح میکنید؟

از مهمترین اقدامات می‌توان به مرکز جامع علوم اعصاب جهان در ایران که در منطقه 22 تهران واقع شده است اشاره کرد که امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است، تا پایان سال آینده افتتاح شود. این مرکز علاوه بر اینکه به مقوله درمان بیماران می‌پردازد، از حیث پژوهشی و علمی نیز فعالیت خواهد کرد که اهمیت بسیاری دارد. تمام هزینه‌های این مرکز را خیرین متقبل شده‌اند و قرار است رهبری علمی آن توسط پزشکان جوان تحت نظر من انجام شود و امیدوارم بتوانیم امکانات درمانی در سطح عملی بالا را به مردم ارائه دهیم.

 

بعد از راه اندازی این مرکز، هزینه های درمانی در آن طوری هست که مردم بتوانند به راحتی از آنجا امکانات بگیرند؟

قرار شده برای اینکه بتوانیم به تمامی مردم از طبقات مختلف جامعه در این مرکز سرویس بدهیم، چندین بنیاد را درست کنیم که هزینه درمان افراد بی‌بضاعت از طریق این بنیادها پرداخت شود.

 

شما ریاست مرکز بین ‌المللی علوم اعصاب در هانوفر آلمان را هم به عهده دارید، این مرکز قرار است فعالیتی مشابه آن داشته باشد؟

 نقشه‌ای که برای مرکز علوم اعصاب ایران در نظر گرفته شده شبیه آنجاست یعنی شبیه مغز انسان است ولی مقداری از ساختمان‌های کنار را هم به آن اضافه کرده‌ایم و هنگام عبور از اتوبان همت می توان آن را دید که بسیار جالب توجه است. از نظر فعالیت نیز در نظر دارم با تجربه 12 ساله‌ای که در آنجا داریم تمام آن دانش و فنون را به اینجا منتقل کنم تا مرکز علوم اعصاب ایران به یک مرکز بی‌نظیر در دنیا تبدیل شود. تلاش من این خواهد بود که دانشی که در آنجا گردآوری شده در این مرکز هم به طور علمی و کاربردی به اجرا درآید و فکر میکنم برای 20 – 10 سال آینده از اهمیت فراوانی در جهان برخوردار شود.

 

درباره سمپوزیوم‌ بین‌المللی مغز و اعصاب که با حضور شما در ایران انجام شد هم کمی توضیح دهید.

موضوع مورد بحث در این سمپوزیوم درمان جراحات ناشی از تصادفات بود که با حضور استادان برجسته‌ای از سراسر جهان که در حوزه تصادفات مغزی فعالیت می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفت. در این کنگره به موضوع صدمه مغزی ناشی از تصادفات پرداخته شد که موضوع مهمی است زیرا مرگ و میر بر اثر ضربه مغزی در تصادفات بسیار بالاست. این سمپوزیوم از آن جهت اهمیت دارد که کلیه اطلاعات و گزارشات مربوط به تصادفات مغزی جمع‌آوری شده و با طراحی یک گایدلاین در این خصوص و ارائه آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از میزان بالای مرگ و میر و معلولیت تصادفات کاسته شود. همانطور که می دانید 9 درصد دلایل مرگ و میر در جهان مربوط به تصادفات است و سالانه 150 تا 200 میلیون انسان جان خود را براثر تصادفات از دست می‌دهند. هزینه انجام عمل‌های جراحی ناشی از این تصادفات برای کشورها 300 تا 400 میلیون دلار است و متاسفانه هر روز در کشور سه تا چهار جوان تحصیلکرده به دلیل سرعت بالا هنگام رانندگی، با تصادفات بسیار شدیدی مواجه می‌شوند که لازم است با اتخاذ راهکارهایی از این میزان کاسته شود.

 

یکی از اتفاقات مهم دیگر سفرتان، اهدای نشان‌های علمی‌تان به موزه تاریخ علوم پزشکی ایران بود. چه شد که تصمیم گرفتید این کار را بکنید؟

امیدوارم با این کار جوانان سختکوش ایران انگیزه بیشتری به دست آورده و بدانند با وجود سختی‌هایی که وجود دارد می‌توان به مدارج بالای علمی دست پیدا کرد. جوان‌ها بدانند که با علم‌آموزی است که به سعادت اصلی دست پیدا می‌کنند، چرا که اگر در پی ثروت باشند و آن را به دست هم بیاورند ممکن است از دست برود اما علم همواره به انسان امید، لذت و مصونیت می‌دهد.

 

شما به عنوان جراح مغز و اعصاب چه توصیه‌های کاربردی به مردم دارید تا با به کار گرفتن آنها در زندگی روزانه، سلامت ذهن و مغزشان را تامین کنند؟

یکی از مطالب مهم این است که مغزمان را مغشوش نکنیم. دنیای امروزه شاید باعث شود حجم زیادی از اطلاعات در آن واحد وارد مغز شود اما باید بسیار مراقب بود که مسائل مختلف را وارد مغز نکنیم چرا که این کار کیفیت ارتباط سلول‌های مغز را دچار اختلال می‌کند. به تمام افراد و به ویژه به جوان‌ها توصیه می‌کنم ابتدا یک کار را به انتها برسانند و بعد به سراغ مطالب دیگر بروند چرا که در غیر اینصورت رفته رفته عملکرد مغز کاهش می‌یابد.

توصیه‌ای هم که برای والدین دارم این است که تا جایی که می‌توانند کودکان را از کامپیوتر دور کنند و اجازه ندهند وقت زیادی از آنها از طریق بازی‌های کامپیوتری پر شود چون حجم زیاد اطلاعاتی که به مغز کودک وارد می‌شود باعث آلودگی مغزی و فکری در کودکان می‌شود. به‌ ویژه بازی‌های رایانه‌ای که اگر به‌مدت طولانی از آنها استفاده شود جز تلف کردن انرژی مغزی و آسیب‌های جسمی و مغزی به کودکان دستاورد دیگری در پی ندارد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 178
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shahram IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    تمامی جهان از کوانتوم ها با منشاء نور تشکیل شده. آسایش ذهن معادل یکی شدن با جهان هستی ست. ولی مهمترین هنر یک انسان متوقف کردن ذهن، وابسته نبودن به زمان و زندگی کردن در همین لحظه است . به عبارتی طول زندگی در مقایسه با عرض آن، چندان اهمیتی ندارد. من فکر می کنم انسان واقعی فاصله ی بین دو فکر متوالی است.
    • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      برای اعصاب و روان پارازیت ماهواره تجویز نمی کنن؟؟؟
    • قاسم IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      برادر مجبورت نکردند قلمبه سلمبه صحبت کنی و از چیزی که نمیدونی حرف بزنی.یه وقت یه نفر که فیزیک خونده مطلبت رو میخونه ضایت میکنه.کوانتوم کجا از منشا نوره تا اونجا که ما خوندیم نور از فوتون تشکیل شده نظریه استانداردو بردی زیر سوال.تن انیشتن تو گور لرزید
    • فاطمه ثابت A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      7 2
      ممنون از تمامی زحمات شما
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    خدا عمر بدهد پرفسور سميعي رو كه از سر دلسوزي و مسلما به درستي به مطلبي درباره استفاده بيش از حد از كامپيوتر در كوردكان اشاره كردند. حالا اين نشه دستاويز براي جمع كردن اينترنت و كامپيوتر!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    خدا این مرد بزرگ را برای همه انسانها حفظ بکنه
    • محمد IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
      51 4
      سلام ان شا الله سلامت باشند
    • کانی EU ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      89 16
      ببخشید ولی ایشون که ترک نیستنو رشتین خاندان سمیعی ها در رشت معروفه
  • بدون نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    قابل توجه دولتیون محترم " مشاور صدر اعظم آلمان ، مشاور رئیس جمهور چین و ...... " تو ایران ازش چه بهره ای بردین ؟؟
    • مهدی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      چقدر غرور آفرینه ... خدائیش این تکه از مقاله رو که خوندم اشک توی چشمام حلقه زد... خدا حفظش کنه...
    • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      بهش گیر ندهند و از لباسش ایراد نگیریند، مشاوره خواهی پیشکش، بگذارید همین جوری راحت برای خودش کار کنه
    • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      78 10
      افتخار ما ایرانیان به وجود افرادی از جمله پروفسور سمیعی، پروفسور رضا،مرحوم پروفسور حسابی و امثال این عزیزان است. به امید اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران از تجربیات علمی این عزیزان در فعالیتهای علمی و پژوهشی مختلف نهایت استفاده راببرد.
    • رضاازاورمیه A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
      34 9
      برای آمبولیزاسیون تومورمغزی مادرم کل کشوررواستعلام گرفتم تایه آمپول به نام لیپیودول روتهیه کنم نتونستم میشه کسی بگه چه خاکی سرم بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    دكتر خيلي با مزه فرمودند "مغزتان را مشوش نکنید" تو تهران حتي كلاغ ها هم مغزشون از استرس و گراني و تورم و پارازيت مشوش مشوش شده.....
    • بدون نام US ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      با تمام احترامی که برای شخصیت علمی و اجتماعی این مرد بزرگ قائل هستم ولی محترمانه خدمتشون عرض میکنم که این نسخه ای که پیچیدند به درد ایران نمیخوره!!ایشون در ایران نیستند و نمی دونند اینجا مردم چه استرسها وحشتناکی رو در طول روز تجربه میکنند که پشت کامپیوتر نشستن تو اونها گمه!!از تورم و گرانی و فقر و جرم و جنایت و عدم امنیت بگیر تا استرسهای روزمره اجتماعی!مثلا محاله شما مسیر منزل تا محل کارتون رو با اتوموبیل شخصی طی کنید و در یک مسیر نیم ساعته صدای بوفهای ممتد رانندگان حداقل 100 بار روی اعصاب شما نرود؛200 بار راننده های عزیز چراغ قرمز رو رد نکنند و تازه از شما طلبکار هستند که چرا به محض اینکه چراغ شما سبز شده راه افتادید!!پارازیتهای ماهواره هم که قوز بالا قوز!!کامپیوتر خطرناکتره یا این اوضاع؟
    • رضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      92 69
      چرا فکر میکنیم همه حتما فکر مشوش دارند. گرچه گرانی ها غیر قابل پذیرشه ، ولی مگر زندگی ما، فقط خرید و خورد و خوراکه؟ یه خورده به سمت آسایش و آرامش و تلطیف روحی که بریم خیلی چیزا درست میشه. یه کم از اسرافها و تجملات و چشم هم چشمی ها و مسابقه برای ازدیاد مال و ثروت کم کنیم، آرامش به زندگیها برمیگرده. امتحان کنید.
  • امیرحسین IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    258 6
    خدا نگهداش باشه
  • Mojifull-Man City FR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    کارت درسته پروفسور
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    دکتر ممنونیم
  • بدون نام DE ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    ما بخواهیم هم نمی توانیم مغزمان را مشوش نکنیم. ما در ایران با تشویش به دنیا آمدیم و با این وضعی که پیش می رود با تشویش هم خواهیم مرد.
  • شا غلام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    اگه کاندیدای ریاست جمهوری بشه من بهش رای میدم.........
    • بدون نام EU ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      68 67
      مشکل امثال شما همینه که فکر می کنید اگه کسی تو یک رشته ای بهترینه می تونه در سایر جاها هم دخالت کنه
  • بدون نام US ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    125 9
    دکتر تو رو قسم می دم بگو چطوری مغزمون رو محض رضای خدا برای چند ساعت هم شده از فکر این اوضاع احوال sleep کنیم!؟
  • بدون نام GB ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    139 6
    نمیدونم چطور بگم وقتی یاد این شخصیت بزرگ می افتم به ایرانی بودن افتخار میکنم
  • بدون نام GB ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    185 8
    بی شک یکی از مفیدترین ایرانی های روی کره زمین در طول تاریخ
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    کاش انسانهایی مثل شما کاندید ريیس جمهوری ایران میشدند
  • نورانی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    باعث افتخارید دکتر سمیعی مابه شما افتخار میکنیم
    • بهناز IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      41 5
      من موندم اونایی که به این کامنت منفی دادن هدفشون چی بوده
  • حمزه IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    82 12
    با همت شما امید داریم که بزرگترین مرکز جامع مغز واعصاب در جهان رو افتتاح کنید.اما دیگه مثل این طرح های دولتی خودمون نشه .که انشالله اینجوری نباشه
  • زارع IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    93 10
    دراین مملکت مغزبدون تشویشم ارزوست.انچه یافت مینشودانم ارزوست.
  • بهنام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    افتخار ایران و ایرانی...دوست داریم پروفسور
  • سین شین IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    138 9
    افتخار شهر رشت و ایران خدا حفظش کنه و عمر طولانی و پر برکت بهش بده
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    83 11
    دكتر جان اين دلار و تورم و بي‌كاري و اعتياد و طلاق و افزايش قيمت‌ها و... مغزمون رو مشوش كرده! اي كاش يكي پيدا مي‌شد يه نسخه هم براي اقتصاد كشور مي‌نوشت.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    جناب آقای دکتر نظرشون در مورد امواج پارازیت که هیچ ارگان و نهادی زیر بار انتشار آن نمی رود چیست ؟ ضرر دارد یا خیر برای سلولهای مغز؟
  • حمیدراضی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    91 9
    پروفسور پدر عزیزمان از خداوند سلامتی طول عمر خواستارم اینشاالله سایه تان همیشه با لای سرمان باشد
    • بی نام US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
      12 1
      با عرض سلام خدمت پرفسور سمیعی ما مردم ایران به شما افتخار می کنیم آرزوی عمری با عزت و سلامتی برایتان خواهان هستیم. دوستدارتان رضا حضرتی.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    86 6
    درود به شرفت پرفسور من به داشتن همچین هم وطنی افتخار می کنم به این میگن انسان واقعی سرشار از علم، خداشناس حقیقی، انسان دوست و وطن پرست هیچوقت شعار نداد و فقط عمل میکنه تمام علمش رو به جامعه بشریت و مردم کشورش ارائه میده خدایا همچین انسان هایی رو همیشه برای مردم نگهدار . آمین
  • مصطفي IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    98 8
    درود بر تو اي افتخار سرزمين پاك اريايي.. سلامتي و طول عمر تو اي انسان شريف و عالم را از خداوند متعال ارزومنديم تا بيشتر از اموخته هايتان جوانان استفاده كنند و به بشريت خدمتگذار باشند.
  • Mohamadreza US ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    75 10
    درود بر تكسوار آريايي دكتر سميعي
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    69 9
    این کامنت ها را خواندم و فهمیدم در ایران چقدر مردم آرامش دارند ... تشویش ندارند... همه چی آرومه
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    57 5
    جناب پروفسور یک نصیحت برای مسئولین داشته باشین تا ذهن ما رو از تشویش بیرون بیارن! آخه چه جوری از این گرفتاری ها فرار کرد
  • من IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    54 5
    توصیه خوبی کردن اما اگر در ایران ساکن بودند متوجه میشدن که این کار زیاد امکان نداره چون ایشان مثل هر مهمان دیگری که به کشور وارد می شوند فقط بخوبی پذیرایی می شوند و از مشکلات آنطور که باید خبر ندارند.
  • بدون نام DE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    115 8
    دکتر جان شما هم ۶ ماه بیا ایران مثل آدم‌های معمولی‌ زندگی‌ کن ، بعد ۱ آزمایش از مغز خودت بگیر ببین مشوّش هست یا نه
  • کامبیز IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    34 4
    دکتر عزیز و گرامی علم ودانش شما بسیار قابل احترام است اما ما هم نمی خا یم ذهن ما مشوش بشه اگه چک ها قسط ها و گرانی و ...بگذارن تازه از اینها گذشته شما هم اگه جای ما بودی از 7صبح تا 11 شب کار می کردی باز هم می تونستی به ذهنت کمک کنی اینجا اگه ذهنمون درگیر نباشه ما مریض می شیم و به این چیز ها عادت کردیم در ضمن مطالب تون خیلی جاب بود
  • نوید 44 IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    62 3
    به جای پروژه های آبکی, مجسمه ی چنین افرادی را باید در مناطق بزرگی از ایران نصب گردد,.. سال قبل شهردار رشت که زادگاه پروفسور سمیعی ست قول ساخت مجسمه ای از ایشان را داد اما مثل همه ی قول های دیگر سرانجامش با خداست!!!
    • سین شین IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      28 6
      مجسمه ایشان در سبزه میدان رشت نصب شده است البته که درست فرموده اید باید در همه جای ایران نصب بشه تندیس ایشان
  • محسن IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    58 8
    آفرين به اين همه وطن پرستي /خداوند عمر طولاني و با عزت به به اقاي پروفسور سميعي اعطا نمايد.
    • محسن A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      66 10
      جناب آقاي پرفسور سميعي در شبكه ي خبر فرمودند قبل از هر عمل آيه هاي از قران ميخوانند و اين به من اعتماد به نفس ميدهند.اين بعد از كوروش تنها ايراني كه من بهش افتخار ميكنم خيللللليي
    • محمد RO ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      8 3
      انشاالله
  • امین IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    42 2
    خبرانلاین چرا مثل دفعات گذشته وقتی با چنین شخصیت هایی ملاقات می کنی از ما نخواستی سوالاتمون رو بپرسیم دیگه خیلی کم ازین فرصت ها پیش میاد
  • شبنم IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    32 5
    خدا حفظتان کند که شما سرمایه وعزت ایران و ایرانی هستید امیدوارم که همه جوانان این سرزمین روزی مثل شماافتخار ایران باشند انشاالله.
  • شبنم IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    11 6
    خدا حفظتان کند که شما سرمایه وعزت ایران و ایرانی هستید امیدوارم که همه جوانان این سرزمین روزی مثل شماافتخار ایران باشند انشاالله.
  • اميد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    12 7
    وقتي اسم دكتر سميعي را ميشنوم از شادي و افتخار قلبم تند ميزند واقعا بودن اين افراد براي ما افتخار است.من مهندس كامپيوتر هستم و از امروز تصميم گرفتم در كنكور پزشكي شركت كنم و پزشكي بخونم .
  • الهام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    9 3
    ایکاش می شد/ما از صبح یا استرس گرونی یا اجاره خونه /توی ترافیک موندن ودیر به سر کار رسیدن/پرداخت قبوض//و بعد در انتها ترس از زلزله وجنگ که دیگه هیچی همه ی اینا رو که داریم/در ضمن بوی خیانت از طرف اقایونم که توی بعضی خونه ها اسپری می شه/اصلا مغزی میمونه اگرم بمونه با فلوکستین و الپرازولام می مونه/در هر صورت این اشکال ماست و حق با پروفسوره/به امید اون روز///////////////
  • هانی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    20 6
    افتخار خطه ی سر سبز گیلانمون هستن و افتخار ایرانی و ایرانی
  • مر حبا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    10 5
    خدا شما ها حفظ كند معلوم يا بيكاريد و يا بازنشسته والا اين همه نظر و گذاشتن كامنت كار آسوني نيست .و يا اينكه كارمندان دولتيد براي صرف وقت گذاراني اين كار را انجام ميد هيد .
  • حالو IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    20 10
    دكتر جان شما هم فرزند بيكار داشيد . ...........
  • حکیمه رنجی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    20 2
    زنده بادنخبه وسرمایه ماندگار وطنم ایران ،از مسئولین محترم درخواست دارم مجسمه ی چنین اشخاص گرانقدررادر ورودی دانشگاههای مطرح و میادین مهم استانها برقرار نمایند تا جوانانمان ایشان را نیز به عنوان الگوی خود در سر لوحه ی کارهای خود قرار دهند. جناب دکتر سمیعی برای من و تمام دانش اموزانم ماندگار خواهید بود به خدایم شاکرم برای نعمت باارزشی چون شما.باارزوی عمر با افتخار وتنی سا لم . رنجی اززنجان
  • مظاهررضائیی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    20 3
    باسلام خداانشاالله برعمرایشان بیفزایید ودرجات علمی عالی تری نیزکسب نمایید باعث عزت وسربلندی ایران است
  • ص.ن IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    14 3
    خداوند توفیق وفکر استفاده از این نوابغ را در دل ومغزمسعولین مابیندازد.......الهی آمین
  • mahnaz IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    26 12
    سلام. من سوالی از پروفسور دارم یه راه ارتباطی باهاشون بهم میگین؟؟؟؟ خیلی وقته دنبالشونم تورو خدا کمک کنید
    • س ق IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
      11 8
      سلام من سوالی از پروفسور دارم پدرم آبسه ی مغزی دراثر بیماری سل گرفته چه باید بکنیم پزشکان شدت آن را زیاد میدانند لطفا راهنمایی کنید
    • ناریا A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      30 10
      سلام من سوالی از پروفسوردارم چطورمی تونم باشون ارتباط داشته باشم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید
  • mojtaba IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
    16 4
    واقعا مایه ی افتخار ما ایرانیان هستی پروفسور!!
  • پویان IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
    14 2
    افتخار گیلانی پروفسور.....آبای تی جان قوربان
  • صدقی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    10 3
    میخواستم از ایشان بپرسم آیا بیماری آلزایمر با جراحی قابل مداوا است
    • علیرضا صادقی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
      13 5
      مادرم 70 ساله است حافظه زودهنگامش ضعیف شده و سه وعده در روز قرص اکسلون 3 میلی گرمی میخورند و روزی 1 عدد پیراستام و قرص ماهی میخورند آیا با جراحی بهیودی حاصل میشود. سپاسگزارم 09121720409
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    13 5
    پروفسور افتخار تمام گیلانیان
  • بدون نام IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    16 3
    من از خداوند عاجزانه میخوام که تمام عمر منو به پروفسور بده تا مردم بیشتری از علم ایشون بهره مند بشن.واقعاحیفه امثال ایشون رو ازدست بدیم.
  • dugesia IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
    16 4
    ایی کاش می شد شما روببینم .چون تصمیم دارم بشم یکی مثل شما که برای کشورم مایه ی افتخارباشم وخواهم شد انشاا...
    • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      10 6
      انشاا...
  • علی رضا آرام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    21 1
    دکترسمیعی کمتر از مولوی و حافظ و سعدی نیست دریغا از قدر نشناسی ,ما ایرانی ها ! او با مرگ خود جامعه را بیدار می کند و خدا آن روز را نیاورد .
  • جواد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    28 4
    سلام و خسته نباشید خدمت شما.خواهش میکنم کمکم کنید.چطوری میشه با آقای سمیعی ارتباط برقرار کرد؟چطوری میشه نوبت گرفت.مورد اورژانسی هستش.خواهش میکنم کمکم کنید.
  • امیر IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    15 5
    سلام خسته نباشید.واقعا افتخار میکنم به جناب اقای پروفسر سمیعی. من ی سوال پزشکی دارم. اگه ممکنه جوابشو بهم بدین ممنون میشم من 10ساله ضایعه نخاعیم در مهره اول و دوم کمر.امسال ام آر آی گرفتم نخاعم کاملا بهبود پیدا کرده خوب شده ترمیم شده ولی در حس و حرکت و کنترل ادرار و.. هیچ تغییری نکرده ام هر دکتری هم میرم میگن نمیدونیم چکار کنیم و چی بگیم لطفا میشه با ایمیل راهنماییم کنین با تشکر
  • بهار آزمون IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    9 5
    ضمن آرزوي سلامت وموفقيت بيشتر براي آقاي دكتر سميعي وهمكارانش از ايشان ميپرسم كه من دچار بيماري صرع (تمپرال راست) حساس به نور ومقاوم به درمان هستم براي عمل جراحي ان چه بايد بكنم لطفا مرا راهنمايي كنيد.
  • بهار آزمون IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    10 3
    ضمن آرزوي سلامت وموفقيت براي آقاي دكتر سميعي وهمكارانش از ايشان پرسشي دارم كه خواهشمندم به من جواب بدهند:اينجانب بهار آزمون گرفتار بيماري صرع (تمپرال راست)حساس به نور ومقاوم به درمان هستم در مورد عمل جراح آن چه ميتوانم بكنم لطفا مرا راهنمايي كنيد .ضمنا من 40 سال سن دارم ومدت 35 سال است كه دارو مصرف ميكنم.
  • مهندس مفيدي IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    9 2
    والا اين بيمارستاني كه در منطقه 22 فرمودن الان 4 ساله كه ساختش شروع شده و تا الان توجه فراواني از سوي مسئولين انجام گرفته و اسكلت پروژه تقريبا تمومه!!! حالا تا آخر سال آينده چطور بايد با اين روند افتتاح بشه؟؟؟!
  • ساناز فیض آقایی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    15 1
    پروفسور زندگی پدر دوست من رو که در اوج بحران مالی بود و از همه دری نا امید بود از مرگ حتمی نجات داد به این آدم میگن یه انسان واقعی . . . ایشان مایه ی افتخار ایران زمین هستن که دعای میلیون ها انسان در سراسر دنیا همیشه همراهشون هست و خواهد بود...
  • سمازنجان IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    17 8
    سلام دکتر سمیعی برادر من21 سال دارد.میگرن عصبی صرع و شنت تو سرشون داره حالش اصلا خوب نیس ما ایران زیر و رو کردیم همه بیمارستان ها دکتر های متخخصص بردیم فایده نمیکنه تشنج سر درد شدید الان10 سال مریضه.تروخدا یه کمکی به ما بکن داداشم داره از بین میره.جون هرکی دوس داری دکتر کمکون کن....خواهش
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    21 8
    این واقعا باعث افتخار ایران وایرانییییییییییییییییییییییییی است
  • م ج م A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    22 5
    دکتر خدا قوت خدا به شما سلامتی عطا کند. واقعا باعث افتخار هر ایرانی. هستی. ای کاش حداقل سفرهایت. رابه ایران بیشتر کنید
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    15 5
    پرفسور کی میاد ایران من برادرم براثر تصادف مشکل مغزی داره
  • آرش A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    11 7
    چرا از این شخصیتهای بزرگ در ایران استفاده نمی کتتد؟
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    11 5
    سلام ودرود پروردگار عزیز ویکتا بر شما فرزند ملت، امیدوارم هر کجا باشید موفق و خوشبخت باشید . جناب پروفسور اگر امکانش هست توضیح بفرمایید که آیا صحت دارد که انسان از20درصد ظرفیت مغز استفاده مینماید ؟ در این صورت اگر بخواهیم از ظرفیت 100 درصد مغز استفاذه نماییم چه باید انجام بدهیم؟
  • مهرناز EU ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    12 3
    دکتر جان شما مایه ی افتخارید ما غرور و شخصیت ایرانیمون رو از شما میگیریم ایشالا همیشه سلامت باشید
  • محمد صحرایی A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 2
    بر اثر تصادف پای راست من دچار قطع رگ حس واعصاب شدم و زانو به پاینم حس ندارم و تورم زیادی دارم من باید چکارکنم
  • انا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    11 3
    به نظر من این صحبت اقای سمیعی عالی بود و من توانستم برای درسم از ان استفاده ببرم
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    13 4
    خواهری دارم شش سال است که تشنج داره پزشکان اینجاهیچ درمانی نتونستندانجام بدندکمکم کنید
  • فرزاد A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    22 4
    آرزوی سلامتی دارم برای جناب پروفسور سمیعی
  • پونه IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    14 3
    خداوند نگهدارشون باشه. باید گفت لطف خداوند شامل کسی شده که لیاقتش رو دارند.
  • زهره کمالی A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    13 2
    باسلام خدمت آقای دکتر من پسر13ساله دارم ازبدو تولد تشنج می کرده الان با دارو کنترل شده راه میرود ولی گفتار کم دارد به نوعی فلج مغزی است ازشما خواهش می کنم آیا شما می توانید برایش کاری کنید خواهش می کنم پاسخ دهید
    • امیر A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
      5 4
      سلام استاد بزرگ.بنده 28سالمه الان 6ماهی میشه که سر درد های بدی میگیرم.سی تی اسکن هم گرفتم میگن مشکلی نداری.تورو خدا بفرمایید چیکار کنم؟؟انشا...پاینده باشید.
  • atefe A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    27 1
    سلام خدمت آقای دکتر سمیعی پسری دارم 11ساله از 3 سالگی تا الان مشکل پیش فعالی شدید همراه با اختلال یادگیری ذهنی دارد دکترای ایران تشخیص کوچک بودن مغز داده اند تا الان هم هیچ نتیجه ای هم نگرفتم لطفا من را راهنمایی کنید . منتظر جواب شما هستم.
  • صبا IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    12 3
    واقعععععععا به ایرانی و همینطور گیلانی بودنم افتخار میکنم...به نظر من این خیلی مهمه که ما از وجود یه همچین سرمایه هایی نهایت بهره رو ببریم...امیدوارم یه روزی تعداد همچین انسان هایی خیییییلی خییییییلی بیشتر از این بشه...
  • حدیث سلطانی IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 0
    سلام افتخار ایران. پرفسور عزیز. من یک کارمند کوچک کانون هموفیلی هستم.جناب آقای پرفسور از شما تقاضا مندم این امکان را برایم میسر فرمایید که بتوانم با شما ارتباط داشته باشم.و سوالاتم را بپرسم. لطفا پرفسور
  • حدیث سلطانی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 31
    خواهش می کنم منو راهنمایی کنید چطور می تونم با آقای دکتر ارتباط داشته باشم
  • f IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    12 5
    آقای دکتر سمیعی افتخار ایران هستین
  • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    11 7
    یکی از بزرگترین ارزوی من دیدن از نزدیک شما
  • fatemeh A1 ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    12 8
    خواهشمندم ایمیل دکتر را برایمان بفرستید
  • امیر کاشانی US ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    9 7
    باسلام درصورت امکان درخصوص بیماری دختر 9 ساله ام که به بیماری صرع همراه باتشنج مکرر.حدود 5 سال تحت مراقبت پزشکی میباشد ودلایل بیماری بعلت جراحی قلب وتجویزداروی اشتباه در دوسالگی پیش آمده. ومدت زیادی ست که ازبیماری فوق رنج میبرد.درصورت امکان خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.باتشکر
  • وحیده US ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    15 1
    لطفا در صورت امکان ایمیل دکتر را برای مشورت در مورد بیماری آلزایمر بنویسید.
  • محمد A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    14 2
    استان سرسبز گیلان باداشتن نوابغی چون سمیعی - بروفسوررضا(بنیان گذارنظریه مخابرات واطلاعات درجهان)-دکتربهزاد(0بنیان گذارزیست شناسی نوین ایران)-دکترمجتهدی(بنیان گذاردانشگاه شریف) - محمدمعین ووصدهانفردیگر درایران بی همتاست.
  • راحیل A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    8 1
    افتخار می کنم
  • رقیه صادقی A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    9 7
    زنده باد پرفسور سمیعی .لطفا آدرس وشماره تلفن از ایشان بدهید
  • مجید IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    11 8
    دکتر سمیعی افتخار ایران و ایرانی
  • کورش IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    13 3
    پروقسور عزیز در قلب ایرانیان ماندگاری...
  • کاظمی US ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    12 4
    جناب پرفسور سمیعی قبل از هر چیز برای حضرتعالی سلامتی آرزو می کنم ولی شما را به خدا ما را از دست این پزشکان بی مسئولیت ایران که فقط به فکر جیب مبارکشان هستند و به بیمار فقط بعنوان کیف پول می نگرند نجات دهید می دانم که این در مسئولیت شما نیست خواهش می کنم حداقل شما به کسانی که در زیر دستتان کار خواهند کرد بیاموزید که کمی هم انسانیت و تعهد برای یک پزشک الزامی است. پایدار باشید
  • علیخانی A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    6 9
    راه ارتباط فوری با پروفسور سمیعی چیست ؟ حال فرزندم خراب است و زمان را در ایران از دست دادم ...
    • مرجان A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
      5 3
      توروخدا به دکتر بگید شوهرم رو عمل کنه آخه من چه طوری بجز هزینه بیمارستان 25 میلون هم به دکتر پارسا زیر میزی بدم بیمه که پول زی میزی رو نمیده.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
      0 1
      از طریق چهرهای ماندگار
  • سعيدصاحب الزماني IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    13 1
    دوستت داريم خداوندشماراحفظ كند
  • نادر A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    4 6
    با سلام ودرود به دكتر خدايا عمر اضافه اى به من بده تا بتو نم به دكتر عزيز تقديم كتم.خدا ياروياورتان باش.
  • م ح ع A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    7 2
    با سلام وعرض تبريك سال نو وخسته نباشيد يك وقت ملاقات حضوري ازخدكت پرفسور جهت درمان دو مورد خاص درخصوص اختلال مغزي وعصبي رادارم لطفا دستم رابراي ياري اين بندگان رد نكنيد با تشكر فراوان ...
  • محبوبه IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    15 2
    پرفسور عزیز ما به شما افتخار می کنیم و بی صبرانه منتظریم که از نزدیک شما رو ببینیم ما ایرانیها خیلی از نظر پزشکی به شما احتیاج داریم شما ایرانی هستید و خیلی از بیماران مغز و اعصاب آرزوی دیدن و مداوا شدن توسط شما را دارند من از شما عاجزانه تقاضا می کنم که آرزوی این مردم زجر کشیده را برآورده کنید از شما خواهش می کنم...
  • آرام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    6 2
    من شما را می ستایم.
  • سحر A1 ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    10 0
    سلام..دکتر .توروخدا دخترم اسیب مغزی شده.. دکتر خوب پیدا نمکنم..هرجا میبرم ی تشخیصی میده..چیکارکنم..براثر تسنج این طوری شده
  • اسماعیل A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    6 0
    ان شاالله که به حق امام زمان از هرگونه خطری مصون باشه و عمری طولانی داشته باشند.ما خاک کف پا و نوکر شما پروفسور عزیز وافتخار ایرانیان هستیم.
  • زهرا IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    2 1
    تمام انگیزه و امید من بعد از خدا شماهستید که روزی مثل شما از همه چیز مغزواعصاب سر در بیارم من 16 سالمه و امید دیدن شما همیشه در قلب منه دوستت دارم الگوی همسشه گی من پروفسر سمیعی
  • سینا A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    11 1
    من یک نقاش هستم و تصمیم به نقاشی چهره پروفسور سمیعی و فضای مرتبط با حرفه ایشان بر روی یکی از دیوار های سطح شهر رشت را دارم .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    6 0
    سلام جناب پرفسور سمیعی حدود دو ماه است که شوهرم تصادف کرده و عصب چشم چپ ایشان صدمه دیده و دید خود را کاملا از دست داده بعد از معاینات به هگزان تزریق کردند وچند روز در بیمارستان بستری بودن بعد او را از رشت به تهران بردم انجا هم بعد از معاینه دارو تجویز کردند که این داروها سه تا امپول کرتون که سه روز در میان باید تزریق شود .داروها بدین نام است.....phenytoin compound soha......,وcelecxib capsules coblx 100........mixodin..........osteo quinone ...... synacthen depot میباشد ایا این داروها میتواند بینایی را باز گرداند بسیار از شما ممنوننم ....شیمی جان قوربان.
  • مصطفی دهقان IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    7 3
    سلام خدا سلامتی بده
  • milad IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    9 10
    این که دکتر سمیع یکی از بزرگترین متخصص های دنیا محسوب می شود انسان را به یاد سفارش داریوش کبیر به خشایار شاه می اندارد که میگوید امروز من از دنیا میروم بیست وپنج کشور جزو امپراطوری من است د رتمامی کشورها ایرانیان دارای احترام هستند و مردم این کشورها در ایران دارای احترام می بینید از زمانهای خیلی دور ایرانیان بزرگترین مغزهای جهان بوده اند وهستند و این فقط با تلاش و جدیت و روابط خوب قابل دست یافتن است امیدوارم امثال دکتر سمیع در ایران و دنیا زیاد شود و خداوند طول عمر با عزت به جناب پرو فسر بدهد شایان ذکر است لازم نیست حتما ما مستعمره داشته باشیم همین که مغزها را پرورش دهیم خود یک استعمار است
  • ملینا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    10 0
    پرفسور سمیعی مایه افتخار ایران بخصوص گیلانیهای عزیزه، بهت افتخار میکنم دکتر جوون...
  • امیر A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    8 1
    پروفسور سمیعی اهل رشت هستن من به داشتن چنین همشهری افتخار می کنم...
  • هانی IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    8 4
    خدا دکتر رو حفظ کنن . امکانش هست ایمیل دکتر را داشته باشیم ؟
  • سهیلا A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    10 1
    اقای سمیعی من درسال 93کنکورتجربی دادم ویقین دارم که حتما در رشته ی پزشکی قبول میشم ومن شما راالگوی خودم قرار میدم
  • بی کس A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    7 2
    سلام امکانش هست ادرس پستی دکترو داشته باشیم مر30
  • بی کس IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    8 10
    بیخیال بابا پروفسور دست خالی نیست که بیاد ایمیل های بی ارزش مارو بخونه درست نمیگم؟؟؟جسارت نباشه
  • بی کس A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    6 3
    من واقعا شمارو می ستایم ببخشید چون عصبانی بودم اونطوری نوشتم اخه من خیلی زود جوش و بد خلقم
  • بی کس A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    3 3
    سلام پروفسور ماخانوادگی میگرن داری نمیدونم منم دارم یانه ولی گهگاهی سردرده ادم کشی بهم دست میده.مر30
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    5 7
    با وجود دکتر پروفسور سمیعی ادم به ایرانی بودنش و خصوص گیلانی بودنش واقعا افتخار میکنه
  • الی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    3 6
    سلام راه ارتباط با دکتر یا شاگردانشان را میخواهم شوهرم مریض است خواهش میکنم کمکمان کنید.
  • کیمیا حکمت روان IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    5 3
    ایران افتخار می کنه که یه همچین شخصیتی پدر دوم مغز جهانه و توی ایران هم باید یه مقام بالایی به ایشون بدن
  • sanaz IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    10 2
    درود بر پروفسور سمیعی
  • معجزه A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    3 1
    باسلام شوهرم مبتلا به بیماری هانتینگتون می باشد که متأسفانه باوجود پیگیری های مداوم هیچگونه راه درمانی یافت نشده و متأسفانه افراد زیادی در اقوام به این بیماری مبتلا هستند ، خواهشمندم مرا راهنمائی کنید .
  • امیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    5 1
    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت پروفسور سمیعی من یکی از علاقمندان به رشته مغز واعصاب هستم و الگوی خودم ر من در این راه پروفسور سمیعی قرار داده ام.امیدوارم یه روز بتونم از و باهاشون صحبت کنمنزویک ببینمشو
  • رضا A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    14 1
    دکتر تو رو خدا یه فکری به حال ضایعه نخاعی ها بکنید.من 17 سالمه در اثر تصادف ضایعه شدم کمکم کنید...
    • محمد A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
      2 1
      سلام دکتر جان واقعا بودن مثل امثال شما برای ما ایرانیها واقعا جای افتخاره از خداوند متعال میخواهم همیشه ماندگار سربلند باشی انسالله دوصد ساله دیگه عمر بکنید خدا نگهدارت باشه
  • امیر A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    4 2
    دکتر تو باعث افتخاری.
  • محمدزاده IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    1 1
    بسیار ممنون
  • منصور A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    4 2
    دکتر انشالاه که هرچیزی که از خدا میخواهید خدا نسیبتان کند قدر شمارا فقط کسانی میدانند که با چشم پور از اشک به در اتاق icu نگاه مکنند میدانند برقرار باشید
  • ولیرضاشاعری A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    5 8
    جانباز 65 هستم حدود 32 سال درون مغزم دو تا ترکش وجود دارد دکتر های ایرانی نمیتوانند جراحی بکنند فقط بعداز خدا امیدبه تو دارم.
    • reza IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
      4 1
      مثل سمیعی باشیم تا بعد سمیعی نگیم چه کنیم درود بر او
  • pooya A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    4 1
    ممنون
  • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    3 3
    سلام بر تمامى مرهاى پاك سرزمين من سرزمين بهتريها ارزو دارم هميشه پاينده و پيروز باشيد
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    5 4
    واقعا درست میگویید
  • مهلا محمدی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    8 9
    تورو جان هر چی که بهش اعتقاد داری یک تلفنی چیزی از پروفسور بده تورو خدا
  • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    7 12
    سلام جناب پرفسور سمعي شما ماية فخر ايران هستيد ارزوي من وهمسرم وپسرم ديدن وبوسدن دستهاي مجعزه ساز شماست از خداي بزرك سلامتي شما را خواستارم تورابخدا جواب بنده حقير را بدهيد
  • احمد جعفری IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    6 2
    سلام اقای دکتر ایا امکان دیدار شما هست چون من یک مریض دارم که یک سال هست در کما بسر میبره میخوایم اگه امکانش باشه شما هم ببینیدش نظرتون رو بگین لطفا
  • فاطمه IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    2 7
    من عاشقتونم........باعث افتخار ایران فقط شما هستید
  • نفیسه A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    13 6
    با عرض سلام من خودم ازطریق ایمیل از پروفسور سوالم رو پرسیدم و ایشون بعد از 4 روز به ایمیل من پاسخ داد توجه کنید که در مورد جراحی مغز و اعصاب از ایشون سوال بپرسید نه موارد ی که به تخصص ایشون مربوط نیست من ایمیل . فکس و تلفن ایشون رو براتون ایمیل میکنم امیدوارم گرهی از کارتون باز شه سلامت پیروز و سربلند باشید.
    • رسول A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
      0 0
      خواهشا ایمیل پروفسور سمیعی را واسه من هم بفرستید
  • هستی A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    6 2
    پدرم سه ماهه بیماری افتادگی ماهیچه داره همه دکترا به بیماری ای ال اس مشکوک شدن تو رو خدا یه راهی به ما بگید داریم دیوونه میشیم پدری که هرگز یه قرص نخورده باشه
  • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    3 3
    سلامت باشند
  • بی نام RO ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 1
    ممنون.....
  • مصطفی A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    4 4
    باسلام درود بر شما آقای سمیعی دوست داشتنی خوشحالم کسی که بهترین جراح مغز هستش متولد زادگاه خودم یعنی رشت هست درود به پروفسور سمیعی و هر چی رشتیه
    • سمیرا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      5 4
      زیاد پوزشو ندین,اصلیت پروفسر تبریزی هست ازتبریز اومده رشت
  • صادق سياهى از تبريز A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    3 1
    خدا شمارو حفظ كند تا بتوانيد همه مريض هارو به قوه خدا شفاش بدين
  • نوید A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 2
    آقای سمیعی وقتی میبینم تو کشورم اسطوره هایی مثل شما هستن به ایرانی بودن خودم ميبالم،امیدوارم همیشه وجودتون سالم باشه و موفق باشین...
  • ندا A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    4 7
    آره ایشون متولد رشت هستن ولی اصل ونسبشون برمیگرده به تبریز که از تبریز کوچ کردن و رفتن به رشت ، افتخار ایران هستن خدا حفظشون کنه
  • محمد از سقز EU ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    8 2
    پروفسور سمیعی نمونه ی تمام معنای یک انسان است امیدوارم روزی زیر نظر ایشان به جراحی بپردازم
  • ابرار رشتی A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    1 3
    پرفسور سمیعی افتخار شهر رشت و تمام دنیا هستش...دنیا فقط رشت
  • فرهاد A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    2 1
    خانم ندا چرا بزور پرقسور سمیعی رو به تورکها میخوای وصل کنی؟؟ایشون از طایفه سمیعی های رشت هستن که یک خانواده اصیل رشتی هستن..یه چرخی هم تو گوگل بزنی حالیت میشه..دنیا فقط رشت
  • مهسا IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    4 7
    دکترعاشقتم یکم ماجونارو راهنمایی کن
  • نبوی۰۹۱۹۵۴۱۳۴۷۰ A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    16 9
    سلام, اقای سمیعی در داخل کشور هم ویزیت میکنند؟یا مرکزی زیر نظرشون فعالیت دارند که بشه رجوع کرد؟
  • فاطمه IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    8 1
    یکی از ارزوهای من اینکه که جراح مغز واعصاب بشم وبتونم از دکتر سمیعی الگو بگیرم و برای وطنم خدمت کنم
  • منصور سراج الدین A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 2
    باسلام و خسته نباشید تازه به دکتر در تهران مراجعه نمودم و با دیدن اسکنهای مغز ,و ام ار ای من رسوب کلسیم در مخچه و مغز بیماری fahr تشخیص دادن آیا درمانی برای این بیماری با دارو و جراحی وجود دارد یا نه ؟
  • مجتبی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    8 1
    سلام.استاد پرفسور مجید سمیعی میشه اآدرس کلیک تهران را من بدهید ممنون
  • f IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    5 4
    اگه میشه مشاوره در مورد رشتتون به ما جوانان بدین من دارم خیلی تلاش میکنم
  • منیژه A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    باسلام وتشکرفراوان آقای دکتر آیا آدرنولکودیستروفی در یک پسربچه ده ساله قابل درمان است؟ تشکر میکنم پاسخم را لطف بفرمایید.
  • علی جعفری IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 2
    با عرض سلام آقای دکتر مجید سمیعی,خدا به من یک فرزند پسر داده است که الان نزدیک به 3سال دارد که نمیتواند راه برود و نه بنشیند که بعضی از دکترهای متخصص میگویند پشت مخچه اش لاغری دارد,با تشکر از شما درخواست دارم اگر میشود راهنمایی کوتایی نمایید یا اینکه اگر میشود به خدمتتون مراجعه نماییم.از لطف شما سپاس گزارم
  • سیما A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    16 6
    لطفا بگین پرفسور سمیعی کی به ایران میان؟بیماری داریم ک فقط ایشون میتونن مداواش کنن راه برقراری ارتباط با ایشون چطوریه؟
  • لیلا A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    9 9
    سلام جناب پروفسور افتخار و مایه سرافرازی تمام ایرانیان هستید ، بنده یک خواهر ویک برادر بیمار هستم که از 9 سالگی شروع به زمین خوردن و مشکلات حرکتی نمودند و هم اکنون که 20 سال گذشته پاها و دستهایشان کاملا سفت و قادر به حرکت انها نیستند وزمین گیر شده اند چندین دکتر مغز واعصاب بردم گفتند که بیماری ناشناخته است و تونس عضلانی شدید دارند ، چگونه میتوانم از شما کمک بگیرم
  • hamshagerdi20 asdf A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    4 2
    سلام میخاستم بگم تورو خدایه کاری برا ضایعه نخاعی ها انجام بدید
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    3 2
    چه جالب بود
  • مهدی A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    2 1
    سلام و با تشکر از مدیر محترم این سایت ، عرض کنم که اشخاصی که در مورد اقتصاد ایران و همچنین از نابسامانی که در تهران امروز هست ...باید بگم که خود مون مقصر این جریانات هستیم ...ما زندگی بدون برنامه ای داریم و به قوانین احترام نمی زاریم و اضافه کنم که این حرف های بنده به هیچ عنوان مختص افراد متمول جامعه یا افراد با در آمد کم نیست ...همی ما در این شهر شلوغ تهران که سالهاست دچار این مشکل مهاجر از سراسر ایران هست زندگی می کنیم ...من دوستی دارم در آلمان وقتی داشتم صحبت می کردم تلفنی حرف زدنمون طول کشید ... و خودم شاهد بودم که گفت من کلاس آموزشی دارم باید سرموقع باید سر کلاس باشم و بدون معطلی ارتباط و قطع کرد ... این مثالی بود از زندگی با برنامه و منظم بودن ... در همی موارد باید اینطور اهمیت بدیم
  • جعفر سپهريان A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    1 0
    سلام بر افتخار بزرگ ايران زمين جناب استاد پرفسور سميعي به لطف خدا فرزندي دارم كه در حال حاضر 22سال سن دارد وي در سن 15 سالگي دچار تشنج شد و تا كنون قرص مصرف مي كند آرزومندم تا براي آسايش خيال خود و خانواده ام خدمت شما شرفياب شوم اميد دارم مرا از اين توفيق محروم نفرماييد.
  • لیلا GB ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    2 0
    با سلام آقای دکتر من پسرم 14 سالشه وقرص دپاکین مصرف می کنه آیا باید تا اخر عمرش قرص مصرف کنه تاکنون هم 4 بار تشنج کرده ویک دوره قرصش رو قطع کرد بعد از 10 ماه تشنج کرد ودوباره تحت درمان قرارگرفت آیا تا آخر عمر باید قرص مصرف کنه با تشکر