سرهنگ جوانمرد، ضمن اشاره به خبر دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک گلستان، گفت: این دو سارق در تعقیب و گریزی نفس گیر بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا جوانمرد، سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک گلستان از سوی ماموران کلانتری 141 شهرک راه آهن، گفت که این دو متهم، هنگام فرار با اولین شلیک پلیس زمینگیر شده و خود را تسلیم کردند. این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: نیمه شب گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی کلانتری مذکور، هنگام گشتزنی در محدوده خیابان 38 دهکده المپیک، متوجه مشخصات مخدوش یک خودروی سواری شدند و طی استعلام های انجام شده از سوی مرکز پیام پلیس، مشخص شد که خودرو مسروقه است و در حال حاضر ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در تعقیب سارقان آن هستند. وی عنوان داشت: ماموران برای بررسی موضوع به خودروی مذکور نزدیک شدند اما راننده در یک حرکت ناگهانی از محل دور شده و به تحریک همراهش از کوچه پس کوچه های محله مذکور مسیر خود را به سمت بزرگراه صدر تغییر داد که این امر به تعقیب آنها توسط ماموران انجامید.
سرهنگ جوانمرد، عنوان داشت: با هماهنگی های انجام شده مسیرهای فرار این متهمان مسدود شده و با زمانی که ماموران دریافتند که متهمان به دستور توقف آنها توجهی نمی کنند مجبور به استفاده از سلاح شدند که با اولین شلیک پلیس، راننده و سرنشین همراهش خودرو را رها کرده و پیاده از محل متواری شدند، که در نهایت هر دو نفر دقایقی بعد بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.
سرکلانتر دوم ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو یک قبضه قمه به همراه یک لوله آهنی، چندین دسته کلید و یک مغزی مسروقه خودرویی دیگر کشف و ضبط شد و هر دو متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت خودروی مذکور و همچنین سرقت یک خودروی سواری دیگر اعتراف کردند.
گفتنی است، هر دو متهم که "حسن" و "فیروز" نام داشتند پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت های احتمالی دیگر تحقیقات انجام گیرد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =