رهبر معظم انقلاب خواستار حفظ آرامش کشور در دوران قبل و حین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به گزارش خبرآنلاین، مقام معظم رهبری در سخنانی در جمع مردم شیروان با بیان اینکه مسئولان مراقب باشند و نگذارند دشمن آرامش کشور را برهم بزند، فرمودند: تا قبل از انتخابات و در دوره انتخابات، باید آرامش کشور حفظ شود و نگذارند که فضای کشور منقلب شود
ایشان ادامه دادند: یک ملت اگر امنیت و ثبات سیاسی داشته باشد و از آرامش دستگاه‌های حاکمیتی نظام برخوردار باشد فرصت پیدا خواهد کرد که در میدان‌های گوناگون به مسابقه بزرگ بشری وارد شده و پیشتاز باشد.

مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود از تلاش دشمنان سخن گفتند که کوشیدند از داخل ثبات کشور را بر هم بریزند و افزودند: در سال 78 و  88 با فاصله 10 سال نقشه و توطئه دشمنان یکی بود و در هر دو مورد سعی‌شان بر این بود که ثبات کشور را به هم بریزند و تلاطم ایجاد کنند اما این اتفاق نیفتاد و ملت ما باید این را قدر بداند.
گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب را در ادامه بخوانید:
- در دوران امتحان های دشوار و بزرگ، شهر شیروان از جمله مناطقی است که امتحان خوبی داده است و نام نیکی از خود به جا گذاشته است.
- امنیت و آرامش جزء مهمترین خواسته‌ها و عواید یک ملت است. خداوند نیز در قرآن کریم در سوره «انا فتحنا» فتح مسلمانان را به عنوان یک نعمت بزرگ معرفی می‌کند و به نزول سکینه الهی که به معنای آرامش و اطمینان است بر جامعه اسلامی اشاره می‌کند.
- در میان ملتی که تلاطم وجود دارد و همه به یکدیگر بدبین و ستیزه‌گر هستند و دستگاه حاکمیتی در مقابل مردم و مردم در مقابل دستگاه حاکم هستند چنین کشوری که دارای امنیت نیست،‌ نمی‌تواند در علم،‌ اقتصاد، عزت و سایر زمینه‌ها به پیش حرکت کند.
- اگر امنیت و آرامش استقرار یابد ملت فرصت پیدا می‌کند که آمادگی‌های خود را بروز دهد و به همین علت است که می‌بینیم علیرغم تهدیدات دشمنان، ملت ایران و جوانان عزیز ما توانسته‌اند در میدان‌های گوناگون خود را نشان دهند و آمادگی خود را در عرصه‌های مختلف به رخ دنیا بکشند.
- دشمنان بارها تلاش کرده‌اند تا ثبات سیاسی کشور را بر هم بزنند، در اوایل انقلاب با ایجاد درگیری‌های قومیتی در شرق و غرب کشور تلاش کردند تا از دستیابی انقلاب به آرامش جلوگیری کنند اما موفق نشدند. پس از آن نیز تلاش کردند تا با تهاجم یک انسان دیوانه که صدام به معنای واقعی یک وحشی و افسارگسیخته بود امنیت کشور را به هم بریزند و از داخل نیز برخی از گروهک‌ها که بعدا همین گروهک‌ها به آنها پناه بردند کمک‌شان نکردند اما آنچه شد 180 درجه برخلاف میل آنها تمام شد.
- با جنگ تحمیلی نه تنها ثبات کشور از بین نرفت بلکه اتحاد ملت را بیشتر کرد. مردم آنچنان در مقابل دشمن متحد شدند که مساله ترک و کرد، کرد و ترکمن، شیعه و سنی مطرح نبود و همه با هم به صورت متحد در مقابل دشمن ایستادند.
- دشمن می‌خواست کشور را متلاطم کند و آرامش و ثبات را از کشور بگیرد اما درست برعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان تحقیر را به گونه‌ای دیگر رقم زد و کشور به برکت دفاع مقدس از جایی که بود جلوتر رفت و توطئه گرگ‌های مستکبر اثری نکرد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    اصلاح طلب واصول گرهمه بایدبه اقتدارنظام بیندیشد