رئیس مرکز پژوهش های مجلس فردا صبح مهمان کافه خبر خواهد بود.

کاظم جلالی که سابقه چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد، در مجلس نهم به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس انتخاب شد.
جلالی در چند ماه حضورش در این مرکز تلاش کرده ساختاری جدید و به روز را برای این مرکز پژوهشی مجلس تدوین کند.
جلالی که تا مجلس هشتم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود در مجلس نهم رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هم شد. فراکسیونی که اکثریت نمایندگان مجلس عضو آن هستند.
کاربران محترم می توانند سوالات خود را در بخش کامنت ها مطرح کنند تا در این گفت و گو مطرح شود.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید علی EU ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    0 2
    سلام به کاظم جلالی بگید چرا علی لاریجانی و فراکسیون رهروان مواضع ثابت و صریحی در برابر دولت و منتقدین و دیگران حتی هاشمی ندارد. من مشاهده می کنم حامیان دیروز احمدی نژاد برای کسب قدرت امروز شدند سینه چاک افراد ديگري شدند
  • ناامید از زندگی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    7 0
    سلام، سوال من اینه تا کی قرار این بازی ادامه پیدا کنه؟ قیمت ارز و طلا بالا بره و بعد از اول قیمت بقیه اجناس؟ چرا من جون 26 ساله، یک سال باید برای خرید یک ماشین پول پسنداز کنم و در زمان خریدش ببینم قیمتش یکشبه 6 میلیون اضافه شده؟ چرا مردم باید اینقدر هزینه بدند؟ برای چی؟
  • احسان US ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    2 1
    سلام خیلی خوشحال میشم از دکتر جلالی بپرسید چرا از وقتی پست و مقام گرفتید خودتون رو گم کردید چیشد؟ هر روز سایت شما برای مصوبه دو برادری سربازی پر رونق بود یک دفعه سکوت مطلق؟؟؟؟؟ تمام جوانان منتظر حداقل پیگیری های شما بودن اما خیلی زود فراموش کردید ای کاش همون نماینده ساده ما بودی با این همه دوست داریم
  • مرتضی DE ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    چرا مرکز پژوهش ها درباره افزایش قیمت ارز گزارش عمومی به ملت ارائه نداد.چرا گریبان دولت رو بخاطر این افزایش که ملت رو بیچاره وکشور رو با بحران روبرو کرده نگرفته.آیا موضوع اقتصادی مهم تر وحاد تر از این موضوع وجود داره که ملت بیخبرن؟!چراآقای حسینی باید به خودش جرات بده بیاد مجلس به نمایندگان مردم بگه به من ربطی نداره برگرده؟آیا نرخ دلار 2550 تومانی مرکز مبادلات در شان ملت ایران وپول ایرانیه که بانک مرکزی تازه هرروز باافتخاراعلام میکنه به اولویتهای بیشتری میدیم؟اگر موضوع تحریمهادراین قضیه دخیلیه که صددرصددخیله لطفا به عنوان رئیس مرکز پژوهشها بگیدچنددرصددخیل بوده.ولی اگرسهم دولت دراین افزایش عجیب وغریب خیلی زیادتره که از اقوال وافواه اینجوربنظرمیرسه لطفا بگیدچه اقداماتی برای تنبیه دولت انجام شده.
  • بهنام IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    باسلام میخواستم ازآقای جلالی بپرسم اگر کسی در این کشورده بیست سی چهل میلیون ویا بیشترسزمایه برای سرمایه گذاری داشته باشه مرکز پژوهشها به وی توصیه میکنه کجا سرمایه گذاری کنه تا با کمترین ریسک بیشترین سودرابدست بیاره آیا ایشان هم مثل صداوسیما به مدت یکسال اعتقاد داره بازار سکه وطلا وارز حبابه ومردم به آن سمت نروند وبروند بورس سرمایه گذاری کنند که نتیجه عکس بگیرند وضرربدهند ویااینکه بخش جدیدی که تضمینی سرمایه مردم رارشدبده سراغ دارن باتشکر
  • سعید CH ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 2
    ایشان باعث و بانی حذف معافیت کفالت پدر بالای ۶۰ سال بودند امیدواریم خدا از ایشون نگذره
  • هدایت شناسایی CN ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    با سلام به جناب آقای کاظم جلالی سئوال اصلی من این است که در حال حاضر پیشنهادات دوازده گانه ای در آژانس بین المللی هسته ای در خصوص ایجاد بانک سوخت هسته ای وجود دارد. آیا مشارکت و همکاری جمهوری اسلامی ایران در این نوع پروژه ها بهتر نیست از دادن هزینه زیاد سیاسی برای تامین سوخت در داخل کشور از یک طرف و از طرف دیگر می دانیم از لحاظ اقتصادی هم این نوع پروژه ها مقرون به صرفه نیست؟ آیا فکر نمی کنید زمان و هزینه بسیاری را که ما برای صرف چانه زنی برای تامین سوخت می کنیم که خود می دانیم از لحاظ مالی در نهایت مقرون به صرفه نیست, می توانیم همین وقت و قدرت چانه زنی خوب دیپلمات های کشورمان را در " عادلانه کردن" مفاد و شرایط این گونه پروژه ها بگذاریم؟ هدایت شناسایی- دانشجوی دکترای حقوق بین الملل
  • بدون نام AU ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    4 1
    نظر شما در مورد فتنه 88 چیست؟ همچنین نظر شما در مورد فتنه ارزی؟ کلا در مورد ادبیات فتنه محور چه نظری دارید؟
  • وحید IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    سلام من دوست دارم بدونم اینکه نماینده ها عضو یه کمیسیون میشن چه طوریه؟ بر اساس مدرک یا تجربه مگه نیست؟چون خیلی نماینده ها توی کمیسیون هایی شرکت می کنن که هیچ تجربه ای توی اون ندارند.به خصوص کمیسیون امنیت ملی چرا بعضی نماینده ها این قدر کم کار هستند الان که من سایت مرکز پژوهش ها رو نگاه می کردم.هم استانی خودتون اقای خسروی فقط یک طرح امضا شده دارند.یعنی توی این چند ماه از مجلس نهم گذشته فقط یکی؟
  • مهرزاد کمالی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    جناب اقای جلالی به عنوان رییس مرکز پژوهشها ایا تا بحال بررسی کرده اید چرا سازمان تامین اجتماعی قوانین را بنفع خودش تفسیر به رای میکند؟
  • سوال IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    با سلام. از ايشان بپرسيد خدا وکيلي و حضرت عباسي راهي برايمهار قيمتها وجود نداره؟؟؟؟ اگه بگن خير باور نميکنيم. ميدونيد چرا؟ چون به کررات ثابت شده که اگه بخوان ميتونن جلوي خيلي گران فروشي ها رو بگيرن. همونجور که چند سال پيش شاهد بوديم که طي يک هفته نيروي انتظامي همه مردم رو مجاب کرد موقع نشستن توو ماشين کمربندها رو ببندند. ببينيد فقط طي کمتر از يک هفته. پس ميشه خيلي کارها براي مردم بدبخت کشور کرد ولي از بس وارد مسائل سياسي و خارجي ميشن موضوعات داخلي رو فراموش ميکنن و يا اصلا بهش بها نميدن. خبر آنلاين لطفا سانشور نکن و اين سوال رو بپرس. حتي اگه خيلي کلي گويي باشه.
  • حسن IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    نماینده ای هستید باسعه صدر وظرفیت خیلی زیاد اقای دکتر خواستم بدانم برای همشهریهات که ناخواسته اسنادخونه هاشون گرو بانک وحتی یک شب خواب آرامی ندارن(حتی سه نفر ازاین افراد تا بحال فوت کرده اند) وجنابعالی علیرقم اهانتهایی که جلوی استاندار به شما شد اما جنابعالی بازهم از مردم حمایت کردید الان در چه مرحله ای هستید عاجزانه خواهش میکنم کاری کنید اجرشما با ائمه اطهار
  • بدون نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    برای ریاست جمهوری خبری است؟
  • ناصر مهرجویی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام می خواستم برنامه های ایشان را در خصوص برون رفت مرکز پژوهشها از انفعالی که سالها گریبان گیر آن است و بیشتر به یک مرکز تشریفاتی و کم فروغ در مسائل کشور تبدیل شده را بدانم.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    به همان خدایی که میپرستید مجلس در 8سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژادچه نقشی داشت ؟ آیا هیچ یک از ویژگیهای یک مجلس (پارلمان ) بعنوان قانونگذار و نطارت بر اجرای قانون را داشت ؟!
  • محمد IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    2 0
    برنامه مرکز برای اینده اقتصادی چیست؟ آیا مرکز برای میزان تاثیر تحریمها بر اقتصاد پژوهشی انجام داده است؟ آیا نتیجه پژوهشها برای رهبری ارسال میشود؟ آیا نتایج پژوهشها در تصمیم سلزی دولت تاثیری دارد؟ چرا وضعیت اقتصاد این قدر خراب است ولی ما فقط حرفهای قشنگ از مسولین میشنویم خسته شدیم به خدا یه جیز واقعی بگید؟