سرهنگ " میرحیدری" جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری ارازل و اوباش با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت : در این طرح 44 نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری اراذل و اوباش، دستگیری سارقان، مجرمان فراری و خرده فروشان مواد مخدر با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان قم ، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی ، یگان ویژه ، پلیس اطلاعات و امنیت و یگان امداد انجام شد.

وی ادامه داد: با شناسایی مکان اختفای افراد شرور و ارازل و اوباش در سه حوزه استحفاظی از کلانتری های قم ، ضمن هماهنگی های لازم با دادستان محترم قضایی استان ، نسبت به دستگیری افرادی که مخل نظم عمومی و سبب سلب آسایش شهروندان شده بودند، اقدام شد.

سرهنگ"میر حیدری" افزود: بعضاً این افراد دارای سوابق آدم ربایی ، سرقت ، چاقوکشی بودند و در منازل آن ها علاوه بر اموال مسروقه ، آلاتی اعم از چاقو ، شمشیر و قداره که جهت نزاع و درگیری مورد استفاده قرار می گرفت نیز ، کشف و ضبط شد. 

وی ضمن تاکید بر اینکه این طرح جهت مهار مجرمان در استان همچنان استمرار دارد گفت : کسانی که امنیت مردم را به مخاطره می اندازند ، باید بدانند که امنیت ندارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در پایان ضمن تأکید بر عزم پلیس در اجرای طرح های انتظامی به ویژه طرح دستگیری اراذل و اوباش ، از شهروندان خواست درصورت مشاهده در برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی اعم از نزاع دسته جمعی ، خرید و فروش موادمخدر و غیره توسط افراد متخلف و قانون شکن ، در اسرع وقت از طریق تلفن 2183100 و یا سامانه 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =