ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک پاساژ مبل در یافت‌آباد خبر داد.

سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این حادثه گفت: در حدود ساعت 17:50 عصر روز پنجشنبه، وقوع یک فقره آتش‌سوزی گسترده در پاساژ مبل ونوس واقع در چهارراه یافت‌آباد به سامانه 125 اطلاع داده شد که طی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه حریق و یک گروه نجات را به همراه نردبان و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

 

آتش سوزی در طبقه منفی 2 پارکینگ بازار مبل ونوس اطفا شد

فتح‌الله تیموری معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: از زمان اعلام وقوع حادثه، ستاد فرماندهی 20 خودروی آتش‌نشانی به همراه 100 آتش‌نشان را با تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در چهارراه یافت‌آباد بازار مبل ونوس اعزام کرد.

وی با بیان اینکه پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که کانون آتش‌سوزی یک انبار نگه‌داری از مواد غذایی در انتهای پارکینگ طبقه منفی 2 بوده است، اظهار کرد: آتش نشانان علی رغم شرایط سختی که ناشی از عدم دید کافی، متراکم بودن خودروهای پارک شده در پارکینگ و دودگرفتی محیط بود، آتش را خاموش کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: هم‌اکنون آتش در این انباری اطفا شده و آتش‌نشانان مشغول انجام عملیات لکه‌گیری و خروج دود از این پاساژ هستند.

تیموری همچنین از مصدومیت چهار تن در جریان وقوع این حادثه خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر به دلیل دودگرفتگی مصدوم شده‌اند که آتش‌نشانان این افراد را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به پارک بودن تعدادی خودرو در پارکینگ این مجتمع تجاری، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وارد شدن خسارت به خودروهای پارک شده در پارکینگ اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: برای اظهارنظر پیرامون این حادثه زود است. باید منتظر ماند تا عملیات لکه‌گیری و خروج دود از این مجتمع انجام شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =