انتشارات آدینه سه کتاب کاربردی و پرطرفدار در حوزه موفقیت و روانشناسی به بازار نشر عرضه کرده است: «50 اشتباه بزرگ در بازاریابی اطلاعات»، «چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟» و «کشف قدرت درون».

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «کشف قدرت درون» نوشته برایان تریسی، کن بلانچارد، استفان کاوی و جیم بندروسکی با ترجمه غزاله کاظمی نژاد بازیابی پتانسیل های درونی افراد است. به اعتقاد ناشر«همه مردم قدرت درون دارند. در برخی این قدرت در سبک رهبریشان بارز می گردد. در برخی دیگر این قدرت خود را در تلاش های وقفه ناپذیر ایشان جهت نیل به اهدافشان نشان می دهد. در بسیاری از مردم این قدرت در آرامش و طمانینه ای دیده می شود که آنها را یاری می کند تا بر مرارت های زندگی فائق آیند. خیلی ها هستند که معنای واقعی قدرت درون و بخصوص چگونگی یافتن و بهره وری از آن برایشان گنگ است. کتاب «کشف قدرت درون» وسیله ای است که شما را کمک می کند دقیقا همین کار را انجام دهید: کشف قدرت درون. علت انتخاب نویسندگانی که در این کتاب با آنها به صحبت نشسته ایم این بوده که آنها در زمینه کاری خود متخصص هستند. آنها معنای کاوش جهت یافتن قدرت درون و نیل به موفقیتی که اکنون بدان رسیده اند را می دانند.

همچنین «50 اشتباه بزرگ در بازاریابی اطلاعات» نوشته برت ریجوی با ترجمه رحمان علیان لله مرزی دیگر کتاب جدید این ناشر در حوزه موفقیت است. در شرح کوتاه این کتاب می خوانیم:«در قلمرو کسب و کار بازاریابی اطلاعات، هیچ کس بیشتر از برت ریجوی بازاریاب، محصول و سمینار به چشم خود ندیده است. او نگاه وسیعی دارد؛ چه در مدیریت فروش، چه در صحبت با اشخاص مختلف یا تأسیس شرکتی بسیار موفق در زمینه طراحی و اجرا. وقتی برت صحبت می‌کند، مردم سکوت می‌کنند، گوش می‌سپارند و یادداشت بر می‌دارند. کتاب 50 اشتباه بزرگ پر از نصایح منطقی، عملی و قابل اجرا است که هر کس در این صنعت می‌تواند به گنجینه خود بیفزاید. بهترین راه اصلاح یک اشتباه این است که از اول مرتکب آن نشویم. اطلاعات برت شما را به دانشی که برای انجام این مهم لازم دارید، مجهز می‌کند.»

براساس این گزارش، «چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟» نوشته دوان فارستر ترجمه سیامک حاجی یخچالی و امین کریمی سومین کتاب جدید در حوزه روانشناسی موفقیت است. ناشر معتقد است: «کتاب حاضر برای شما سرمایه ارزشمندی است اگر قصد افزایش درآمد از طریق جذب کاربران به سایت خود و تبدیل آنها به خریدار نهایی را دارید. رشد و گسترش کسب‌وکارهای وبی محیطی رقابتی به وجود آورده که تنها راه بقا در آن جذب و حفظ کاربرانی است که می‌بایست به شما وفادار باشند. تصور غالب صاحبان چنین کسب‌وکارهایی این است که جذب کاربران و افزایش ترافیک تمام راه است در حالی که هدایت ترافیک جذب شده و تبدیل آنها به مشتری است که به افزایش درآمد می‌انجامد.»

 

ساکنان تهران برای تهیه این سه کتاب کتاب مفید و کاربردی و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =