فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان از دستگیری 53 سارق و کشف 45 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در تشریح خبر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تامین آسایش شهروندان ، طرح مبارزه با سارقان و هنجارشکنان از ابتدای هفته در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: با اجرای این طرح 53 سارق حرفه ای دستگیر و تعداد 16 دستگاه خودرو و 29 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.
وی در ادامه کشف 8 فقره سرقت منزل به همراه 12 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی ، 4 فقره سرقت مغازه و 40 فقره سایر سرقت ها را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی عنوان کرد.
سرهنگ فتحی برخورد قاطع با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر و قاچاقچیان کالا را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست و گفت : این طرح با هدف برخورد با سوداگران مرگ و جلوگیری از قاچاق کالا به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه 21 توزیع کننده موادمخدر و 2 قاچاقچی کالا دستگیر شدند.
فتحی با اشاره به کشف بیش از 37 کیلوگرم موادمخدر صنعتی وسنتی ، از کشف دو محموله قاچاق سیگار و گوشت منجمد خبر داد و گفت : مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری ، در بازرسی از دو دستگاه خودرو موفق به کشف بیش از یک هزارو 400 نخ سیگار و نیم تن گوشت منجمد وارداتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در پایان با تأکید بر استمرار طرح مذکور از سوی پلیس از شهروندان خواست ، درصورت مشاهده هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی ، خرید و فروش موادمخدر و دیگر جرائم امنیتی در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =