ایسنا نوشت:

دیدارهای یکشنبه شب لیگ برتر انگلیس برنده‌ای نداشت.

 

 هفته‌ هشتم لیگ برتر انگلیس یکشنبه با دو دیدار به پایان رسید. در این رقابت‌ها ساندرلند و کوئینز پارک رنجرز به ترتیب پذیرای نیوکاسل و اورتون بودند که در هر دو مسابقه‌ تساوی یک بر یک به ثبت رسید.
 

ساندرلند در بازی برابر "کلاغ‌ها" در حالی به این نتیجه‌ بسنده کرد که میهمان از دقیقه 25 با اخراج چیک تیوته 10 نفره بازی می‌کرد. گل نخست بازی در سومین دقیقه از سوی "یوهان کابایه" برای نیوکاسل به ثمر رسید. جالب آن که گل دوم و تساوی بخش بازی را هم بازیکنان نیوکاسل به ثمر رساندند. "دمبا با" در دقیقه 85 به اشتباه دروازه‌ تیم خودی را باز کرد تا امتیازهای بازی میان دو تیم تقسیم شود.
 


در دیگر دیدار عصر یکشنبه لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه کوئینز پارک رنجرز به تساوی دست یافت. گل نخست بازی خیلی زود به ثمر رسید. "دیوید هویلت" در دقیقه سه برای میزبان گلزنی کرد، اما 30 دقیقه بعد ژولیو سزار به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد تا بازی با تساوی دنبال شده و به پایان برسد. حادثه مهم این مسابقه اخراج استیون پینار، بازیکن خط میانی اورتون در دقیقه 62 بود.
 


در رقابت‌های شنبه اشکان دژاگه نخستین دقیقه‌های حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد. چلسی، منچستر یونایتد، منچسترسیتی و لیورپول نیز موفق به شکست حریفان خود شدند. آرسنال اما، در خانه نورویچ تن به شکست داد.
 


چلسی در یکی از داربی‌های لندن موفق شد تاتنهام را در ورزشگاه وایت هارت لین چهار بر دو شکست دهد. کیهیل، ماتا (دو بار) و استاریج گلزنان آبی‌های لندن در هفته‌ هشتم بودند. گالاس و دفو تنها از سنگینی شکست برای میزبان کاستند. این هفتمین پیروزی چلسی بود که برابر مردان آندره ویاش بواش، مربی پرتغالی فصل گذشته آبی‌های لندن به ثبت رسید.
 


در اولدترافورد، منچستریونایتد با درخشش وین رونی ششمین پیروزی فصلش را برابر استوک سیتی رقم زد. در پیروزی چهار بر دو شیاطین سرخ، وین رونی (دو بار)، روبین فان‌پرسی و دنی ولبک گلزنی کردند. میهمان هم در این بازی دو بار موفق به باز کردن دروازه‌ یونایتدها شد. وین رونی در دقیقه 11 به اشتباه دروازه‌ یونایتدها را باز کرد اما در ادامه با دو گلی که برای یونایتدها به ثمر رساند اشتباهش را جبران کرد. کایتلی هم دیگر گل استوک سیتی را در این بازی به ثمر رساند.
 


اشکان دژاگه در پیروزی یک بر صفر فولام برابر آستون ویلا 20 دقیقه بازی کرد تا نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه کند. دژاگه در این بازی از دقیقه 70 وارد میدان شد.
 


منچسترسیتی با گل‌های ادین ژکو در برابر وست‌بروم‌ویچ دو بر یک به پیروزی رسید. گل دوم ژکو و منچسترسیتی در این بازی در دقیقه‌های پایانی مسابقه رقم خورد. آن هم در حالی که فیروزه‌ای‌پوشان با اخراج جیمز میلنر 10 نفره بازی می‌کردند.
 


در دیگر دیدارهای شنبه هم آرسنال در خانه نورویچ‌سیتی شکست یک بر صفر را تجربه کرد. لیورپول در خانه با یک گل ردینگ را برد. سوانسی هم دو بر یک میهمانش ویگان را با شکست بدرقه کرد. وستهام نیز چهار بر یک ساوتهمپتون را در هم کوبید.
 


در جدول پایانی هفته هشتم لیگ برتر چلسی با 22 امتیاز پیشتاز است. منچستریونایتد با 18 امتیاز بالاتر از منچسترسیتی دیگر تیم 18 امتیازی جدول ایستاده است.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =