۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۶

ایسنا نوشت:

در دو دیدار پایانی هفته‌ هشتم بوندسلیگا تنها یک گل به ثمر رسید و آن هم سهم اشتوتگارت بود.
 

 اشتورتگارت با پیروزی بر میزبانش، هامبورگ هفته‌ هشتم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های آلمان را با موفقیت پشت سر گذاشت. برونو لابادیا، سرمربی اشتوتگارت نیز در بازگشت به هامبورگ موفق بود و توانست برابر شاگردان فصل پیش خود که در چهار بازی گذشته بدون شکست مانده بودند، به پیروزی دست یابد.
 

اشتوتگارت در این بازی با تک گل دقیقه 30 "وداد ایبیسویچ"، مهاجم بوسنیایی خود میزبانش را شکست داد و هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را از آن خود کرد.
 


دیگر دیدار یکشنبه بوندسلیگا را نورنبرگ و آوگسبورگ برگزار کردند که برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل پایان یافت.
 


در رقابت‌های شنبه بایرن‌مونیخ رکورد دیگری را در تاریخ رقابت‌های 50 ساله بوندسلیگا به نام خود ثبت کرد. در دوسلدورف تیم این شهر، فورتونا میزبان بایرن‌مونیخ بود و در پایان بازی را با نتیجه‌ پنج بر صفر به باواریایی‌ها واگذار کرد. ماندزوکیچ، گوستاوو، توماس مولر (دو بار) و رافینیا گلزنان بایرن در این بازی تاریخی بودند. بایرن با این پیروزی 24 امتیازی شد و همچنان پیشتاز رقابت‌های بوندسلیگا باقی ماند. در تاریخ نیم قرنی این رقابت‌ها هیچ تیمی فصل را با هشت پیروزی پیاپی آغاز نکرده بود اما مردان یوپ هاینکس موفق به ثبت این رکورد شدند. این بازی همچنین با سیصدمین برد یوپ هاینکس به عنوان مربی در تاریخ رقابت‌های باشگاهی آلمان همراه بود. بایرن هم برای ششصدمین‌بار صدرنشین جدول رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آلمان شناخته شد.
 


در دیگر رقابت‌ها دورتموند، قهرمان فصل گذشته برابر میهمانش شالکه دو بر یک تن به شکست داد. وردربرمن با چهار گل گلادباخ را بدرقه کرد. فرایبورگ در خانه ولفسبورگ این تیم را با دو گل از پیش‌رو برداشت. اینتراخت فرانکفورت میهمانش هانوفر را با شکست سه بر یک بدرقه کرد. دیدار لورکوزن ماینتس برنده‌ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
 


نخستین دیدار هفته‌ هشتم بوندسلیگا هم پر گل بود ولی برنده‌ای نداشت. هوفنهایم و گرویترفورث جمعه شب برگزار کننده نخستین دیدار هفته‌ هشتم بوندسلیگا بودند. این دیدار شش گل داشت که سهم هر تیم سه گل بود و هر بار که میزبان از حریف پیش افتاد، نتوانست برتری خود را حفظ کند و میهمان بازی را به تساوی می‌کشاند. جالب آن که سومین گل هر دو تیم در دقیقه‌های پایانی به ثمر رسید. ابتدا ژوسلو در دقیقه 89 گل دوم خود و سوم هوفنهایم را به ثمر رساند ولی "زوبیش" در دقیقه‌های تلف شده، بازی را به تساوی کشاند تا امتیاز‌های بازی میان دو تیم تقسیم شود.
 


در جدول نهایی هفته هشتم بوندسلیگا پس از بایرن‌ مونیخ، اینتراخت فرانکفورت با 19 امتیاز در مکان دوم و شالکه با 17 امتیاز در مکان سوم جای دارند.
 

301301
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =