در پی اعتراض یکی از خوانندگان درباره زمان نهایی راه اندازی پل عابر میدان رسالت، مهندس رضایی کارشنای ترافیک شهرداری منطقه 4 تهران در پاسخ گفت:«در دوماه آینده شاهد بهربرداری این پل خواهید بود.»

میثم یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشت:« با سلام می خواستم از شهرداری بپریسید این پل عابر میدان رسالت کی درست می شه صبح که با ما شین رد می شیم خیلی خطر ناکه»
مهندس رضایی کارشنای ترافیک شهرداری منطقه 4 تهران درباره وضعیت کنونی این پل گفت:« کار سازه پل به بخش های نهایی رسیده است. هم اکنون پلکان های مکانیزه این پل درحال نصب است . البته به زودی پلکان های ثابت آن نیز نصب خواهد شد. از این رو می توان گفت که تا دوماه آینده آماده بهربرداری می شود.»
او ادامه داد:« میدان رسالت سالها است که شرایط بدی داشته است. البته امروز با توجه به تمهیدات انجام شده بارترافیکی این میدان سبک ترشده است. این پل درجهت بهبود وضعیت موجود طراحی شده است وبه زودی سامان دهی خواهد شد. متاسفانه هم اکنون الگوی تردد نا منظم عابرین پیاده درسطح خیابان وضعیت خطرناک ایجاد کرده است.»
رضایی افزود :«ازسوی دیگراین پل به دلیل سازوکاری که دارد زیبایی خاصی به شهرمی دهد و برای عابرین پیاده نیز استفاده از آن جذابیت دارد. این پل مدت یکسال است که مراحل طراحی و ساخت خود را هم زمان طی کرده است. پل سازه بسیار خاصی دارد. درکل خاورمیانه ازچنین سازه ای استفاده نشده است. البته لازم به ذکر است یکسال زمان در نظر گرفته شده برای این پل، شامل عقد قرارداد، طراحی، کارهای کارشناسی و اجرا می شود. به عبارت دیگر باید گفت زمان مفید اجرای این پل به شش ماه هم نمی رسد.»
مهندس رضایی کارشناس ترافیک شهرداری منطقه 4 تهران در خاتمه تاکید کرد:« تمام توان مدیریت منطقه 4 و شهرداری تهران بر این است که این پل تا دوماه دیگر ساخته شود.»
45235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • masoud IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    5 0
    از انجاییکه در خاورمیانه اولین هست تا حالا جایی از این نوع پل نساخته اند امیدوارم که اخرین نباشد
  • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    5 0
    از شهردار محترم تهران تقاضا می کنیم یک پل هم برای ساکنین مجتمع مسکونی رسالت، رسالت، بعد از اتوبان امام علی(ع)؛ در نظر بگیرند که برای رفت و آمد به میدان رسالت و ظلع جنوبی بزرگراه رسالت، با مشکل بسیار مواجه هستند... در صورتی که اکثر ساکنین این شهرک، کارکنان بازنشسته شهرداری هستند و مسن و بیمار که گذشتن از بزرگراه برای ایشان تقریبا ممکن نیست.
  • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    0 2
    یک پل عابر ساده نصب می کردید در محل، بعد یک سال زمان صرف میکردید برای زیباسازی و تک بودن و ...بعد از نصب پل جدید، پل عابر ساده را بر میداشتید، هیچ دلسوزی برای مردم ندارید