ساعت 6 صبح امروز دو ماشین سنگین در بزرگراه آزادگان با هم تصادف کردند که یکی آنها منحرف شد و به گاردریل میان بزرگراه برخورد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، مقابل پارک توسکا اتفاق افتاد.

سید جلال قازوی فرمانده آتش نشانان اعزامی به مجل حادثه، در این باره گفت: یک دستگاه کامیون خاور پس از برخورد به پشت یک دستگاه کامیون 1921 از مسیر خود منحرف شد و به داخل فضای سبز کنار بزرگراه سقوط کرد. به دنبال این حادثه راننده کامیون خاور در داخل اتاقک آن به شدت زخمی و گرفتار شد.

قازوی گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، راننده خاور را که در میات اتاقک این وسیله نقلیه بدام افتاده بود با استفاده از تجهیزات نجات خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته او راننده در این حادثه جان باخت.

دراین باره سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایسنا گفت: انحراف از مسیر یک کامیون حامل بار مرغ و برخورد آن با گاردریل در ساعت 6:02 صبح روز پنج‌شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل اورژانس مستقر در محل پس از انجام معاینات اولیه مرگ راننده میانسال این کامیون را تائید کردند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    6 4
    از منظر فیزیک، ماشین سبک تر آسیب جدی تری می بیند. خاور هم بنز تک 1921 سبک تر است.
  • ehsan_j1981@yahoo.com IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    82 2
    .سلام اقا واقعا یکی نیست به وضعیت راننده ها.ی.سنگین رسیدگی کنه,وقتی شب میشه افتضاح رانندگی میکنن,هرکار دلشون بخواد میکنن,پلیس هم که شب خوابه!,صدای ما هم که به گوش کسی نمیرسه!!!!
    • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
      2 2
      شما که ما خوابیم اقا پلیسه بیداره
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    51 2
    "آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، راننده خاور را که در میات اتاقک این وسیله نقلیه بدام افتاده بود با استفاده از تجهیزات نجات خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند. به گفته او راننده در این حادثه جان باخت" یک ساعت با آب و تاب همچین حماسی توضیح داده از عملیات نجات که من گفتم خدا رو شکر راننده ای که در اول خبر گفته شده به شدت زخمی و گرفتار شده نجات پیدا کرده ! دیگه وقتی فوت کرده بنده خدا این همه آب و تاب نمیخواد، یه کلمه بگین متاسفانه به علت شدت حادثه راننده فوت کرد
  • بدون نام DE ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    59 1
    تو این مملکت فرهنگ رانندگی وجود نداره!
  • مریم IN ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    2 1
    رانندگی میخواهید ببینید فقط باید بیایید هند!!!ماشین های آخرین مدل معروفترین کمپانی های دنیا که طی 100 سال آینده هم وارد ایران نخواهند شد با سرعت اعجاب برانگیز 30 الی 50 کیاومتر در ساعت حرکت میکنند در حالیکه ما در تهران خودمان به کمتر از 100 تا با اون ماشین های عتیقه رضایت نمیدیم!اینجا تصادف هیچ مفهومی ندارد و زندگی در اوج آرامش جریان دارد!باور نمیکنید تشریف بیارید ببینید(-:
  • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    3 0
    ای خدااا...میشه یه روز هیچ جای وطنم هیچ خانواده ای به خاطر تصادف عزیزی رو از دست نده و داغدار نشه...
  • حسین IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    1 1
    نزدیک دوماه است ساعت 4.5 صبح مجبور به رانندگی از غربی ترین نقطه تاشرقی ترین محل تهران وبالعکس هستم ، متاسفانه حین رانندگی قادر به فیلمبرداری نیستم وگرنه دهها سند از این کامیونهای بدون چراغ خطر که وسط دود خود در تاریکی استتار کرده مثل سیاه چاله ها اماده بلعیدن رانندگان خواب زده هستندبرایتان ارسال میکردم ، دریغ از یک ناظر قانون . براستی آزادراههای تهران شبهابرای خلاف کاران بهشت موعود است ،وسترن بدون کلانتر!
  • ايرانشهر بزرگ IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    1 0
    بي احتياطي و يا هر دليل ديگر...............خانواده اي بي سرپرست شد
  • امیر عباس IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    3 0
    متاسفانه کامینوها از ساعت یک با مداد به بعد داخل خیابانهای شهر با چنان سرعتی رانندگی می کنند که انگار در رالی مسابقات هستند/ 2 تا کامیون کمپرسی چند شب پیش نزدیک بود ماشین و خودم را با آسفالت یکی کنند. تازه فحاشی هم کردند و رفتند/ متاسفانه شبها از پلیس راهنمایی هیچ اثری در خیابانها نیست/ ای کاش یک شب فرمانده پلیس تا صبح به خودش زحمت بی خوابی می داد و در خیابانها می‌چرخید تا ببیند که مردم چه زجری از این کامیون دارها می کشند.