سجاد انوشیروانی می گوید 10 ماه زمان می خواهد تا زانوی آسیب دیده اش به شرایط ایده آل برسد.

به گزارش خبرآنلاین؛سجاد انوشیروانی درباره شرایط زانوی آسیب دیده اش که حتی شایعه شده بود می تواند او را از حضور در رقابت های وزنه برداری برای همیشه دور کند ، گفت:«ببینید من زانویم شرایطش خیلی ناجور است. دکتر راضی، پزشک معالجم برای درمان این زانو 10 تا 12 ماه طول درمان داده است. برای اینکه خوب بشوم باید بافت های زانویم ترمیم بشود. دردش این روزها طوری است که حتی نمی توانم 2 هفته تمرین کنم.»
و با این شرایط آیا امیدی به بازگشت قدرتمند او هست ؟ سجاد در این باره می گوید:« به من 10 ماه طول درمان دادند و گفتند اگر شرایط بهتر شود پایم توان تحمل تمرینات را داشته باشد ، می توانم برگردم. دکتر گفته 10 ماه اماچون من یک ورزشکار حرفه ای هستم و بدنم کمی آماد تر از افراد عادی است شاید بتوان این طول درمان را یک یا دو ماهی کمتر کرد.»
او درباره اینکه گفته بود شاید ناچار به خداحافظی شود هم می گوید:« وزنه برداری را برای زانویم کنار نمی گذارم. درمان را شروع کردم تا زودتر و با آمادگی کامل برگردم. من چشم اندازم بازی های المپیک 2016 ریو است. سجاد انوشیروانی اگر بخواهد در مسابقات جهانی مدال بگیرد با 3 ماه تمرین به بهترین مدال می رسد . دلم می خواهد زانویم خوب شود تا بتوانم در ریودوژانیرو مدال بگیرم. از حالا هم زمان کافی دارم تا به زانویم برسم کورش باقری هم مثل همیشه به من لطف دارد و با من به کنار می آید تا بتوانم زانویم را مداوا کنم.»
او در این باره که چرا زانویش را عمل نکرده هم می گوید:«هنوز معلوم نیست که جراحی نکنم. یک چسبندگی بیرون زانویم است که باید با تزریق جدایش کنیم. هنوز هم مشخص نیست. 2 هفته دیگر مشخص می شود. شاید لازم شد تا جراحی کنم.»
از او درباره شرایط مالی و قصه پرداخت پاداش ها می پرسیم که می گوید:« وقتی اثری ندارد ، چرا باید حرف بزنم؟
 251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =