هستند کسامی که متقاضی مسکن مهر بوده اند اما به دلایلی از اینکار منصرف شده اند و به نبال راهی برای دریافت پول خود هستند.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من متقاضی دریافت مسکن مهر در شهر پرند بودم و حال به دلایلی منصرف شدم لطفا سوال کنید از عمران شهر پرند که برای گرفتن پول خود چه اقدامی باید انجام دهیم چون نه تلفنی پاسخگو هستند و نه در سایت مسکن مهر پرند در این مورد اطلاعات هست.
این درحالی است که به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، در صورتیکه یکی از متقاضیان به هر دلیلی از دریافت مسکن منصرف شود می تواند با مراجعه به شرکت عمران شهر جدید پرند درخواست خود را مطرح کند. صابونی تصریح کرد: البته در حال حاضر قراردادی با بانک مسکن در حال انعقاد است که در صورت اجرایی شدن آن پول متقاضیانی که انصراف می دهند ظرف مدت کمتر از 10 روز توسط بانک مسکن پرداخت می شود.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرجی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    11 0
    بنده بیش از 3 ماه است که انصراف داده ام و در مدت 3 ماه حتی با دوندگی بسیار هنوز شرکت عمران پرند ، پول اینجانب را پس نداده است !!
  • ناشناس IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    10 0
    بنده بيش از 5 ماه است با پرداختي ده ميليون انصراف دادم ولي تاكنون پول خود را دريافت نكردم.زماني كه پول را پرداختم دلار 1250 تومان بود و حالا تا 5000 تومان هم رسيده است.با اين روند وحشناك افزايش قيمتها فكر ميكنم با اين پول دمپايي هم نشود خريد(از دست دان ارزش پول)
  • خلیج فارس IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 9
    برادر چرا منت میزاری؟؟!! ... یارانه شو داری میگیری
  • artimis IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    1 0
    سلام من دانشجوی ورودی بهمنی هستم میخوام پولمو پس بگیرم هنوز انتخاب واحد نکردم و دانشگامون از اول بهمن شروع میشه میخوام پولمو پس بگیرم پشیمون شدم از ثبت نام فقطم شهریه ثابت ریختم که صدو بیسمون هستش تورو خدا زود جوابمو بدین تا قبل از انتخا واحد اگه میتونینن تا دوروز دیگه حداقل جوابمو بدین مر30