درپی اعتراض یکی ازخوانندگان ازپاسخگونبودن مدیریت های واحد های دانشگاهی دانشگاه پیام نورتهران به دانشجویان، مدیر روابط عمومی واحد مرکزی این دانشگاه گفت:«دانشجویان می توانند ازطریق ملاقات حضوری ، تماس تلفتی وارسال پیامک مشکلاتشان را با رئیس دانشگاه پیام نورتهران درمیان بگذارند.»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«با سلام و خسته نباشید. من دانشجوی ترم اول ارشد مدیریت رسانه دانشگاه پیام نورتهران واحد غرب هستم. خواستم بگم مسئولان این دانشگاه نه تلفنی به سوالات جواب میدن نه ایمیلی حتی حضوری هم که مراجعه شد فوق العاده با خشونت برخورد داشتن. تاریخ و ساعت کلاس ها هرروز عوض میشه بدون اینکه در سایت قرار داده بشه.وضعیت کلاس های مجازیش اصلا معلوم نیست و بعد از اتمام کلاس فایل صحبت های استاد برای دانلود در سایت قرار داده نمیشه.فضایی در سایت برای بحث دانشجویی ایجاد کردن که به محیطی برای مشاعره تبدیل شده مکان دانشگاه هم در جایی قرار داده شده که فوق العاده بد مسیره. من آدرس وبلاگ کلاس رو هم برای شما می گذارم تا وافعا متوجه وضع نابسامان این دانشگاه باشید و لطفا فکری بکنید.ممنونم»
مهاجرپورمدیرروابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان تهران درپاسخ این خواننده خبرآنلاین گفت:« به تمام مراکزوواحد هایمان اعلام شده که روزهای دوشنبه از 7:30 صبح به بعد دانشجویان می توانند با دکترابراهیم پوررییس دانشگاه پیام نوراستان تهران ملاقات حضوری داشته باشند. دراین نشست تمام مشکلات دانشجویان مورد بررسی قرارخواهد گرفت.این جلسه در دانشگاه پیام نوراستان تهران به آدرس استاد نجات اللهی، نبش خیابان سپند برگزارمی شود. دراین جلسه بسیاری ازمشکلات دانشجویان پس مطرح شدن دراسرع وقت مورد رسیدگی قرارمی گیرد.»
وی همچنین یکی دیگرازراه های بررسی مشکلات دانشجویان را راه اندازی خط تلفن دانست وعنوان داشت:« به تازگی درحال راه اندازی خطی تلفنی به نام صدای دانشجو هستیم. پس ازراه اندازی این خط دانشجویانی که درواحد های دانشگاهی خود دچار مشکل هستند می توانند مشکلاتشان را با ما در میان بگذارند تا به آن ها رسیدگی شود. البته هنوزاین خط وصل نشده است. درصورت راه اندازی، شماره آن به واحدها اعلام خواهد شد.»
وی درادامه به ارسال پیامک دانشحویی اشاره کرد و گفت:«البته دانشجویان می توانند از طریق ارسال پیامک به دکترابراهیم پورریاست دانشگاه پیام نوراستان نیزمشکلاتشان را مطرح کنند. پس ازطرح مشکلاز این طریق ما آنها را برای قسمت های مربوطه ارسال می کنیم تا به مشکلاتشان رسیدگی شود. دانشجویان می توانند با شماره 3000681500 پیامک هایشان را برای ریاست استان ارسال کنند.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد هادی IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    2 0
    من خودم تهران نیستم ولی دوستایی داشتک که بودن همشون صحبت های ایشون رو داشتن وقتی در شرایط صحبت میشد حتی بعضی وقتا برای این که جواب تلفن ندن گوشی رو وصل میزاشتن که بوق اشغال بخوره همش،یه بار هم که خودم کار داشتم تماس میگرفتم همین کار رو کردن!!!!