درپی اعتراض جمعی ازفرهنگیان بازنشسته به قطع حقوق و پرداختی های معوقه آنها، صندوق بازنشستگان جوابیه ای صادرکرد و اعلام داشت:«ارتقاءرتبه ها درمعاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهورصورت می گیرد.

فرهنگی بازنشسته نوشت : مشکل بنده مشکل عده ای از بازنشستگان فرهنگی می باشد که بنده به نمایندگی از همکاران عزیز جهت پیگیری به استحضار شما می رسانم.عده زیادی از بازنشستگان فرهنگی معوقاتی از سال 86 ناشی از افزایش حقوقها درآنموقع دارند که فقط مبلغ 250 هزار تومنش در اوایل فروردین امسال(با گذشت 5 سال)پرداخت شد.لطفازمان پرداخت مابقی مبلغ را که برای هر بازنشسته متفاوت است پیگیری نمایید.مبلغ معوقات بنده 2.5 میلیون تومن بود که فقط 250 هزار تومنش را دریافت نموده ام.حداقل این مبلغ را با گذشت 5 سال سریعتر پرداخت نمایند که دیگه بیش از این با تورم موجود ارزش طلبمان ازبین نرود. با تشکر.
جوابیه صندوق بازنشستگی کشوربه خوانندگاه خبرآنلاین به این شرح است:
احتراما
درپاسخ به نامه تعدادی ازبازنشستگان محترم آموزش وپرورش با عنوان قطع حقوق رتبه خبره وعالی ازحقوق بازنشستگی به استحضارمی رساند:
رسیدگی به احکام مربوط به ارتقاءرتبه ها درسطوح ارشد ، خبره وعالی با عنایت به رعایت مقررات لازم دربخشنامه شماره55588/200مورخ 27/10/1389معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور حسب مورد تایید نماینده معاونت مزبورازسوی دستگاه متبوع (آموزش وپرورش) انجام می گیرد ونظارت برحسن اجرای مقررات موصوف به عهده معاونت توسعه مدیریت ... خواهد بود بدیهی است درصورت انطباق، بررسی ورسیدگی لازم درمحاسبات حقوق بازنشستگی به عمل خواهد آمد.
235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    0 0
    اين ديگه چه تيتريه؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    0 2
    با سلام وتشکرازجواب خوب ومنطقی صندوق بازنشستگی کشوری یک بازنشسته