رییس‌جمهور گفت: ملت ایران کج اندیشان داخلی و دشمنان خارجی را از مانع تراشی در برابر پیشرفت خود مایوس خواهند کرد.

محمود احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و صنعتی استان هرمزگان درباره حرکت عمومی کشور و وجود برخی مشکلات در این مسیر گفت: مشکلات موجود تاثیر و اهمیتی در مسیر اصلی، تاریخی و عمومی ملت ایران ندارد، آنچه دارای اهمیت است این است که ما امروز در مسیر پیشرفت و تعالی همه جانبه هستیم و به سرعت در حال حرکت به سمت جایگاه اصلی ملت ایران قرار داریم.
احمدی‌نژاد با طرح این سوال که جایگاه یک ملت در کجا قرار داشته و ما می‌خواهیم در مناسبات جهانی چه جایگاهی داشته باشیم، گفت: یک انسان و ملت در مسیر پیشرفت و کمال به میزان قله و سطحی که خود را در آن باور کرده، اعتماد به نفس یافته به آن جایگاه خواهد رسید، اما اگر ملتی همواره خود را محتاج به دیگران و در سطوح پایین باور داشته باشد، در همان جایگاه باقی خواهد ماند.
اهم صحبت‌های رییس جمهور را در ادامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری بخوانید:
* ملت ایران در طول سال‌های اخیر "ما می‌توانیم" را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور رساند، زمانی در این کشور برای احداث یک کارخانه فولاد باید همه قطعات و دانش از خارج کشور وارد می شد، اما از روزی که جوانان و متخصصین ملت ایران خود را باور کردند، امروز شاهدیم که ظرف مدت‌زمان کوتاهی مجهز‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانجات با طراحی و دانش و مهندسی ایرانی ساخته می‌شود.
* اگر در هر بخشی خود و جایگاه خود را در قله‌ها باور کنیم به آن دست خواهیم یافت، امروز ملت ایران باهوشمندی و اتکاء به فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی، خود را در بالاترین سطح جهان باور کرده و اگر همه دشمنان برای مانع‌تراشی در مسیر پیشرفت ملت بسیج شوند، ملت ایران به لطف الهی به تعالی خواهد رسید.
* اگر کسانی در داخل و خارج تصور می‌کنند که با خیانت و دغلکاری می‌توانند مانعی در برابر تعالی و پیشرفت ایران باشند و اگر همه کوه‌ها را تبدیل به مانع در برابر ملت‌ ایران کنند مطمئناً ملت ایران همه این موانع را کنار زده و از آن عبور کرده و اهداف خود را محقق خواهد ساخت.به فضل الهی ملت ایران کج‌اندیشان داخلی و دشمنان خارجی را از مانع‌تراشی در برابر حرکت عظیم خود مایوس خواهد کرد.
* طرح مسکن مهر، طرحی بسیار عظیم و ماندگار برای ملت ایران است. باید به سرعت به نقطه‌ای برسیم که نیاز مردم برای تهیه مسکن با عرضه آن یکسان شود.باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کنیم که هر خانواده در هنگام تشکیل، مسکن مناسب و در حد نیازهای آن مقطع از زندگی را داشته باشد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    مسکن مهر که نتونست قیمتهای مسکن واجاره بها را کاهش دهد اینکه مشخصه... لطفا طبق قولی که دادی وضعیت بازار را درست کن با دلار 2500اتاق ودلار3500ازاد زندگی مردم تلخ شده خواهش میکنم کاری بکن.... فکر کنم خودکرده را تدبیر نیست ..ای دل غافل..امان از این مدیریت جهانی ..حرف باد هوا شده.. خدا به مردم صبر بده
    • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      7 813
      جناب کارگر با این قیمت های مسکن و اجاره بها ببین اگر مسکن مهر نبود قیمت مسکن و اجاره به کجا میرسید.
  • دانشجوی غیربورسیه IN ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    761 2
    با سلام.ای کاش به جای شعار عمل بود.مردم دیگر توان تحمل فشار بیشتر از این را ندارند.مگذارید این فشارها کار را به جاهای باریک بکشاند .این واقعا به صلاح کشورمان نیست.لطفا دلار را پایین بیاورید.چه شد دلار 800 تومانی 7 سال پیش؟چه شد ان ارامش؟قدرتی که دلیلی برای بیچاره شدن مردم و دلیلی برای سرگردان شدن من دانشجو و شناخته شدن ایران به عنوان یک کشور جنگ طلب شود سمی کشنده است.لطفا وعاجزانه می خواهیم مردم را دریابید.به یاد بیاورید وعده هایی را که به ملت دادید.از اه کشیدن مردم بترسید.تمنا دارم شما را به خدا قسم می دهم منتشر کنید این درد همه دانشجویان سرگردان است.لطفا به اقای احمدی نزاد این ایمیل ها را نشان دهید ما واقعا درمانده ایم .انصاف نیست ما را رها کنند.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 98
    ای احمدی نژاد! تومظلومتر ازآنی که توقع برودسایتی چون انلاین که وابسته به سرمایه داران و قدرت طلبان ریاکاراست ،علیه تو،کامنتهای انجنانی ننویسدوتیک های آنچنانی درنظرات برای باصطلاح بی ارزش کردن شما درسایتشان قرارندهد! اما برادرم ! این فرقه نمی دانندکه خورشید باپف شپرها خاموش نخواهدشد....
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 91
    به نظرم قیمت مسکن الان در پایین ترین حد خودش هست و ضمن اینکه افراد خانه های خود را می فروشند تا سکه و دلار بخرند. این مسئله باعث رکود شدید در خرید و فروش ملک شده . به طوری که کسی که نیاز داره واقعا خونه اش رو بفروشه ناکام مونده و این افرادی که برای خرید سکه و دلار خونه هاشون رو گذاشتند برای فروش عرضه و تقاضا رو بهم زده. در عرض 3 ماه قیمت سکه از 730 تومن رسیده به این قیمتی که الان هستیم. خب معلومه طرف دار و ندارش رو بفروشه بگذاره برای خرید سکه. تازه با این وجود قیکن خونه هم پایین نیومده
  • کنج دری IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 79
    ای انلاین ! وابستگی شمارابه اربابتان ووابستگی اربابتان به خانواده معززحجه الاسلام رفسنجانی ووابستگی این حضرات رابه انگلیس ،برانسانهایی که هوشیارندپوشیده نیست ! پس دراین راه خادم خوبی برای اربابانتان باشید.! دستتان دردنکندکه چگومه باحق وحقیقت زورآزمایی می کنید. شیطان همیشه یارتان باد!!
    • امیر IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      23 1
      هموطن مواظب حرف زدنت باش آیت الله رفسنجانی از بزرگان نظام هستند ایشان مورد وثوق امام و از تئوریسین های انقلاب هستند توهین نکن هر چند از مکتب نداشته احمدی نژاد به از این بیرون نخواهد آمد
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    3 66
    خدایارت باداین رییس جمهورشجاع ومظلوم! این فرقه بخاطرحب دنیا روزی بربهشتی هم می شوریدند.غصه به دل راه ندهیدکه وزوزمگسان همیشه بلنداست.وحضرت خق هم همیشه دردفاع ازمردان خق درکار.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    98 1
    جناب دکتر 7 سال پیش که تشریف اوردید میدونید تیراهن شاخه ای چند بود والان شده شاخه ای چنده؟فک میکنید با 10 میلیون وام مسکن که به روستاییها میدید میتونن چند شاخه اهن بخرن تازه باقی مصالح بماند که هر وز هم به قیمتش اضافه میشه از طرح مسکن مهر زمانی میتونید تعریف کنید که قیمتها در دوران شما سر به فلک کشیده نشده باشد. امیدوارم درد مردمو بفهمید
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 66
    احمدی مرد خدا
  • بدون نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 85
    یخداخیلی مردی ،خوب چهره نامردها رارومی کنی.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 89
    آقای احمدی نژاد! ای مظلوم راه عدالت وصداقت! دوستت داریم و به هاوهوی نامردمان اهل ریا وتظاهرکننگان بدین وخدمت به مردم که فقطمنافع خودرامی بینندوبس،،پشیزی ارزش نمی دهیم.زنده باشی پهلوان.
    • امیر IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      1 51
      پهلوان دروغ نمی گوید
  • جمعی ازمعلمان IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 54
    احمدی نژاد!خداباتوست ودلهای مردم هم باتوست. ازچماق پوشالی اهل ریا و دنیاکه خداختم الله علی قلوبهمشان ساخته،مهراس ،که ائمه ما پیش ازتو وبسیاربیشترازتو موردتهاجم اهل زر وزور وتزویربوده اند. دل قوی دارکه میدان داری شیطان دربرابرقدرت خدا،هیچ است.
  • دانشجو IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 54
    احمدی نژاد!من اول باشما موافق نبودم،ولی اززمانی که دیدم مخالفان تو اکثرا افرادمغرضی هستندکه به منافع خودییشارفکرمی کنندتامنافع مردم، فهمیدم که حق باتشناست. ای کاش زودترازاینهامتوجه می شدم .
  • نون خورمجلس IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 60
    احمدی نژاداززمانی که مانع حقوق مادام العمرسیاسیون شده ای ازتومتنفرشده ام.
  • هستی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    75 1
    ای کاش مدیران از خواب بیدار شوند و واقعیتهای تلخی را که به وجود آوردن می دیدن. مردم دیگه قدرت اجاره کردن هم ندارن چه برسه به خرید ، همه داریم به جون هم میفتیم ، بعد کار مدیرانمون شده شعار دادن، خدایا به دادمون برس.
  • بدون نام GB ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    50 1
    البته روشن است که آنچه سبب پیشرفت یک ملت میشود شایستگی، تخصص و دوراندیشی مسئولان آن است. از این گذشته، من یکی که شخصا نسبت به بکار بردن کلماتی مثل "کساتی"، "عده ای"، "افرادی" و ... از طرف مسئولان حساسیت پیدا کردم، عصبی ام میکنه.
  • تاریخ IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    0 36
    ای بابا یکی این بدون نام رو بگیره......