آی سی تی پرس نوشت:

دکتر سید محمد حسینی در آستانه لیگ آنلاین "جام دیجیتال" گفت : استقبال جوانان از جام دیجیتال تاکنون بسیار خوب بوده است و این جام خلاء موجود در جامعه را در زمینه نبود چنین مسابقاتی پر کرده و این مساله قابل تقدیر است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما پتانسیل ساخت بازی های رایانه ای را در کشور داریم و چه بهتر که با این توانایی محصولات فرهنگی تولید کنیم به طوری که محتوا و جاذبه مورد نظرمان را داشته باشد و از این طریق کشورمان را به جهانیان بهتر معرفی کنیم. حسینی گفت: امروزه بازی های رایانه ای به رسانه ای تاثیرگذار تبدیل شده است به نحوی که نمی توان آن را نادیده گرفت. وی افزود: مسابقات در افراد ایجاد شور و نشاط می کند و از آنجایی که بازیکن در مسابقه مجبور به فکر کردن و راه حل یابی می شود این امر بسیار مفید است، به خصوص در استفاده از بازی های رایانه ای مناسب در محیط سالم نگرانی خانواده ها به دلیل نظارت بیشتر،کاهش می یابد.

 

راهنمای ثبت نام در لیگ آنلاین مسابقات جام دیجیتال

 مراحل ثبت نام :
در آغاز شما به  - سامانه ثبت نام جام دیجیتال – مراجعه کرده و برای ثبت نام روی – اینجا ثبت نام کنید – کلیک کنید .
پس از ثبت اطلاعات در صورتیکه پیام خطایی دریافت نکردید با پیغام موفقیت در ثبت نام مواجه خواهید شد . در این زمان حساب کاربری شما ثبت و فعال شده است .
 پس از آن برای ثبت نام در مسابقات میتوانید از طریق منوی سمت راست، یکی از گزینه های ثبت نام در لیگ انفرادییا گروهی را انتخاب نمایید .
راهنمای ثبت نام انفرادی
رشته مورد نظر را انتخاب کنید و پس از کلیک روی دکمه پرداخت هزینه ثبت نام به صفحه پرداخت بانک ملی وارد خواهید شد و پس از وارد کردن اطلاعات خود و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 10 هزار تومان به سامانه ثبت نام بازگردانده خواهید شد. تمامی افراد می توانند در تمامی بازی ها هر کدام یکبار ثبت نام کنند .
راهنمای ثبت نام گروهی
در آغاز تک تک اعضا باید در سامانه ثبت نام کنند.              
سپس سرگروه تیم باید از منوی سمت راست به ثبت نام گروهی مسابقات وارد شود و اطلاعات اولیه تیم را وارد کند.
در مرحله بعد با وارد کردن کد ملی افراد دیگر تیم (شامل 4نفر اصلی و 1 نفر ذخیره که بعلاوه سرگروه 6 نفر می شوند ) را انتخاب کرده و در ورودی های مشخص شده روی دکمه ایجاد کلن کلیک کند.  توجه داشته باشید که تمامی اعضا باید بصورت جداگانه در سامانه ثبت نام کرده و کد ملی آنان از قبل در سامانه ثبت شده باشد .
در مرحله بعد سرگروه باید مبلغ 50 هزار تومان هزینه ورودی را پرداخت کند.
پس از این در صورت تایید تیم، توسط جام دیجیتال نام آن تیم و اعضا در لیست تیم های رشته مورد انتخاب تیم قرار خواهد گرفت .
 

 

 

5656


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =