۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

هر ساعت به تلفات جانی طوفان سندی در شرق آمریکا افزوده می شود و تا بحال مرگ بیش از 50 تن گزارش شده است.

به گزارش دیلی میل ،باراک اوباما رییس جمهور آمریکا آنچه را که در لانگ آیلند و نیویورک رخ داده را فاجعه بزرگ نامیده و قصد دارد امروز به مناطق طوفان زده ایالت نیوجرسی سفر کند.
در نیویورک همچنان بیش از 7.4 میلیون نفر در خاموشی به سر می برند و حدود 200 آتش نشان با تلاش فراوان توانستند آتش سوزی در منطقه کوینز این شهر را مهار کنند هر چند که 80 خانه و تعدادی خودرو طعمه حریق شد.
گفته می شود برخی از مناطق نیویورک تا یک هفته همچنان در خاموشی به سر خواهند برد. مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک در تازه ترین کنفرانس خبری تصریح کرد انتظار می رود تعداد کشته و مجروحان بیش از این باشد.
وال استریت سه شنبه هم تعطیل بود تا پس از سال 1888 ، برای نخستین بار باشد که مهمترین مرکز تجاری جهان تعطیل می شود. بیش از 15 هزار پرواز به هشت ایالت شرقی آمریکا و یا بعکس بخاطر شرایط جوی کنسل شده اند و نیروگاه هسته ای نیویورک در حالت هشدار به سر می برد.
45281
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
    3 1
    حرف من رو سیاسی برداشت نکنین. ولی یک هفته بعد از تموم شدن این حوادث همه چیز دوباره از اول ساخته میشه و حق و حقوق ضایع شده مردم بهشون برگشت داده میشه. مثل زلزله هولناک تاسیسات هسته ای ژاپن که بعد یک سال همه چیز مثل قبل ساخته شد. ولی ما هنوز بم را به شکل کامل درست نکردیم چه برسه به آذربیجان
  • بدون نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 1
    تا شاید یک شب در خاموشی تان به یاد افراد بی بضاعت در افغانستان و سومالی و عراق که بمباران میکنید و عمدتا مانند انسانهای نخستین و با چراغ پی سوز و امثال آن زندگی میکنند بیافتید و درک انسانیت تان کمی افزایش یابد.
    • بدون نام IN ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
      0 0
      بدون نام محترم مگه مردم عادی آمریکا میرن این کشور ها رو بمباران میکنند؟؟؟....یا سیاستمداراشون تو خاموشی بسر میبرند؟؟؟؟!!!!....کاش متوجه میشدی مردم عادی با ارتش و دولتمردان فرق دارند...