درپی اعتراض بسیاری از خوانندگان خبرآنلاین به روابط عمومی شرکت ساخت متروی تهران درباره مشکلات پله برقی و موارددیگر، پیمانکاران طرف قراارداد این شرکت در پاسخ هایشان همواره عنوان می کنند که مشکلات به زودی حل می شود.

بهرنگ مددخواه یکی از خوانندگان نوشته بود: با سلام ایستگاه مترو بیمه چه زمانی افتتاح می شود؟
پاسخ روابط عمومی شرکت ساخت متروی تهران به این خواننده به این شرح است:
به‌دلیّل مشکلات استملاک محلّ احداث سالن ‌فروش بلیت در ایستگاه بیمه، افتتاح ایستگاه مذکور به تعویق افتاده است. هم اکنون با حل مشکل اجرائی ذکر شده عملیّات دردست انجام بوده و برابر برنامة زمان‌بندی به زودی این ایستگاه مورد بهربرداری قرار خواهد گرفت.
در پی اعتراض یکی از خوانندگان از نبود پله برقی در ایستگاه شهید کلاهدوز، روابط عمومی شرکت ساخت مترو جوابیه ای صادر کرده وعنوان داشته بود:« پس ازتامین قطعات نسبت به راه اندازی پله برقی دراین ایستگاه اقدام می شود»
یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« درایستگاه شهید کلاهدوز واقع درشرق تهران حدود 3 الی 4 ماه می شود که پله برقی ورودی و خروجی پارک پیروزی – فلکه لوزی در حال نصب است ولی هنوز آماده نشده در صورتیکه این خروجی بیشترین تردد را از لحاظ مسافر دارد و برای مسافرین میانسال و سالمند پایین آمدن از حدود 80 پله دشوار است .
جوابیه روابط عمومی شرکت ساخت مترو تهران به خوانندگان خبرآنلاین به این شرح بود:
قطعات موردنیاز پلّه‌ها تأمین و به زودی نسبت به راه‌اندازی آن اقدام خواهد گردید.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شراگین IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    12 0
    یه فکری به حال تعداد واگن ها و قطارهای مترو بکنید.له شدیم از ترافیک.مخصوصا وقتی این ترافیک سنگین با برخی بی فرهنگی ها هم ترکیب میشه دیگه قابل تحمل نیست در مورد BRT ها هم همینطور هست. همه مشکل ملت که پله برقی یا تعداد ایستگاهها نیست.مشکلات فرهنگی رو هم در نظر بگیرید
    • بدون نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
      8 0
      فکر شده عزیزم، خبر نداری شما: پس فکر کردی تشویق به افزایش جمعیت چی هست؟ تا 10 سال دیگه لازم نیست له شدن را تا رسیدن به مقصد تحمل کنی. بلکه یک کاری میکنند تا قبل از رسیده به رحمت خدا بری.
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    3 9
    قابل توجه /اقای قالیباف که خیلی روی مترو مانور می دهند .ضمنا مترو حاصل کار 5 شهردار در عرض 30 سال است نه فقط ایشان
  • sheragin IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    2 0
    در روسیه در متروی مسکو با وجود جمعیت بسیار زیاد هیچ اثری از بی فرهنگی مشاهده نمی شود.در ورودی تونل مترو وقتی یه قطار وارد میشه تایمر شمارنده زمان معکوس از 30 ثانیه و در برخی ایستگاهها از یک دقیقه شروع به شمارش می کنه و وقتی به صفر میرسه قطار بعدی میاد.در ضمن مدام در واگن مسائل فرهنگی تبلیغ میشود با وجود اینکه متروی مسکو دومین متروی قدیمی جهان بشمار میایدبرای نمونه پیام زیر همیشه تکرار می شود: "مسافرین محترم،در هنگام خروج از قطار لوازم خود را فراموش نکنید.جهت احترام به افراد مسن و زنان باردار جای خود را به آنها بدهید" اینجاست که هرچقدر از اینگونه مسائل فنی سخن به میان بیاد ، مسائل فرهنگی داخل واگن با اولویت بیشتری جهت پیگیری احساس میشه.
  • نسيم IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    هيچ كدوم از ايستگاههاي متروي خط 4 توي فصل بهار و تابستان كولر ندارن ، آب خوردن ندارن من نمي دونم خود مسئولين ايستگاهها تشنشون نميشه يا گرمشون نميشه احياناً ؟ قيمت بليط يك ساله هم براي دانشجوها بسيار بسيار گرونه ، چطور واسه بالاي 60 سال كارت منزلت صادرميشه كه نصفشون آلزايمردارن ، نصف ديگه پادرد دارن و نمي تونن از مترو استفاده كنند درمجموع فقط 20 شايد درطول سال 67 بار از مترو استفاده كنند كه نمي كنند . چرا براي دانشجوها بليط يك ساله با نرخ 50000 تومان صادر نمي كنيد ؟؟؟ مگه شعارنميدين كه آينده كشور رو ما دانشجوها ميسازيم ؟؟؟؟؟ فقط شعاردادن كه هنرنيست .