فارس نوشت:

بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک کامیون در محور ریگان ـ ایرانشهر هفت سرنشین خودروی پژو کشته و راننده کامیون مجروح شد.

مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان در این زمینه گفت: این حادثه شب گذشته در محور ریگان ـ ایرانشهر در سه‌راهی میرآباد امام‌قلی رخ داد که علت تصادف بی‌توجهی راننده پژو اعلام شده است.

وی با بیان اینکه به علت نبود پاسگاه پلیس راه در این محور خطرناک آمار تصادفات در این شهرستان افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پاسگاه پلیس راهی در چند کیلومتری این شهرستان در شهرستان همجوار راه‌اندازی شده این محور را نمی‌تواند، پوشش دهد و در تصادف شب گذشته بعد از 45 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

بخشدار گنبکی ریگان با اشاره به تصویب تعدادی کد برای راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در محور ریگان ایرانشهر خواستار راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این اورژانس‌ها در این محور شد.

زینت‌بخش با اشاره به تکرار چنین حوادث مرگبار و تلخی در این شهرستان خواستار پیگیری و نظریه کارشناسی در زمینه کاهش تصادفات در این محور اصلی و محورهای روستایی شهرستان شد.

 شهرستان ریگان با توجه به اینکه در محور ترانزیت ریگان - چابهار قرار دارد با 75 کیلومتر راه اصلی و 160 کیلومتر راه فرعی فاقد پاسگاه پلیس راه و آمار تصادفات آن در استان کرمان بالا است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    13 0
    7 نفر تو یه ماشین
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    14 0
    آدم حرصش میگیره که این ماشین های قاتل اینقدر هم گرون شدن به خدا حیف 20 میلیون که بدین جای 405