برخی از خوانندگان ما می نویسند: که به نمایندگی مراجعه کرده اند و قطعه به آنها داده نشده و در نهایت ناچار به خرید قطعه شده اند در حالیکه آن گارانتی بوده است.
یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من سال گذشته از ایران خودرو ماشین اتوماتیک آرین V9خریداری کردم که هنوز شامل گارانتی می باشد.چند وقتی است که مشکلی در سیستم اتوماتیک پیدا شده است و زمانی که به تنها مرکز گیربکس های اتوماتیک ایران خودرو مراجعه کردم گفتند قطعه شما بصورت آزاد موجود است اما با گارانتی باید صبر کنید و افراد زیادی هم در نوبت هستند،حال سوال من این است.
چرا قطعات مورد نیاز خودرو ها موجود نمی باشد درحالی که قیمت های این ماشین ها بسیار بالا اما ماشین ها بی کیفیت ترین هستند؟
3.اگر شرکت ایران خودرو قرار نیست به تعهدات خود عمل کند اصلا ایجاد یک مرکز تخصصی برای این نوع ماشین ها برای چیست؟
این درحالی است که شرکت ایساکو طی اطلاعیه ای اعلام کرده است:
• در دوره گارانتی خودرو، ارائه هرگونه خدمات توسط نمایندگان مجاز با توجه به شرائط مندرج در کارت گارانتی و کتابچه راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی رایگان بوده و دریافت هرگونه مبلغ اضافی از قبیل تراشکاری، چسب کاری، آب بندی و ... ممنوع می باشد.
* لازم به ذکر است اجرتهای تعمیرات به گونه ای محاسبه شده است که تمامی تعمیرات گارانتی که نمایندگان مجاز بر روی خودروی شما انجام می دهند توسط شرکت ایساکو پرداخت می شود.
*نصب قطعات غیر شرکتی تحت عنوان قطعه فابریک با دریافت مبلغ اضافی مورد تائید شرکت ایساکو نمی باشد.
*ارائه صورت حساب خدمات توسط نمایندگی به مشتری الزامی می باشد.
نکات مهم :
1- جهت آگاهی از موارد خارج از پوشش گارانتی به همراه جدول سرویس های دوره ای و همچنین قطعات مصرفی خودرو که شامل دریافت هزینه میگردد، به مطالب مندرج در پشت کارت گارانتی و همچنین کتابچه راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی مراجعه و به دقت آن را مطالعه فرمایید .
2- هزینه های پرداخت شده توسط مشتری، از طریق پیام کوتاه کنترل و بررسی می گردد، لذا همکاری شما در پاسخگوئی به پیامکهای ارسالی، ما را در ارائه خدمات مناسب یاری می دهد.
3- قیمت قطعات و لیست اجرتها ( به تفکیک خودرو ) در سایت ایساکو (www.isaco.ir) قابل رؤیت می باشد.
• شماره تلفن 09644 آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما مشتریان محترم می باشد.
/22145
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه می کنید و وقتی قطعه شما در لیست گارانتی قراردارد تاکید می کنند که قطعه به قیمت آزاد موجود است اما با گارانتی وجود ندارد. این مشکلی است که خوانندگان خبرآنلاین مکررا به آن تاکید می کنند.
کد خبر 255747
نظر شما