شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه می کنید و وقتی قطعه شما در لیست گارانتی قراردارد تاکید می کنند که قطعه به قیمت آزاد موجود است اما با گارانتی وجود ندارد. این مشکلی است که خوانندگان خبرآنلاین مکررا به آن تاکید می کنند.

برخی از خوانندگان ما می نویسند: که به نمایندگی مراجعه کرده اند و قطعه به آنها داده نشده و در نهایت ناچار به خرید قطعه شده اند در حالیکه آن گارانتی بوده است.
 یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من سال گذشته از ایران خودرو ماشین اتوماتیک آرین V9خریداری کردم که هنوز شامل گارانتی می باشد.چند وقتی است که مشکلی در سیستم اتوماتیک پیدا شده است و زمانی که به تنها مرکز گیربکس های اتوماتیک ایران خودرو مراجعه کردم گفتند قطعه شما بصورت آزاد موجود است اما با گارانتی باید صبر کنید و افراد زیادی هم در نوبت هستند،حال سوال من این است.
چرا قطعات مورد نیاز خودرو ها موجود نمی باشد درحالی که قیمت های این ماشین ها بسیار بالا اما ماشین ها بی کیفیت ترین هستند؟
3.اگر شرکت ایران خودرو قرار نیست به تعهدات خود عمل کند اصلا ایجاد یک مرکز تخصصی برای این نوع ماشین ها برای چیست؟
این درحالی است که شرکت ایساکو طی اطلاعیه ای اعلام کرده است:
• در دوره گارانتی خودرو، ارائه هرگونه خدمات توسط نمایندگان مجاز با توجه به شرائط مندرج در کارت گارانتی و کتابچه راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی رایگان بوده و دریافت هرگونه مبلغ اضافی از قبیل تراشکاری، چسب کاری، آب بندی و ... ممنوع می باشد.
* لازم به ذکر است اجرتهای تعمیرات به گونه ای محاسبه شده است که تمامی تعمیرات گارانتی که نمایندگان مجاز بر روی خودروی شما انجام می دهند توسط شرکت ایساکو پرداخت می شود.
*نصب قطعات غیر شرکتی تحت عنوان قطعه فابریک با دریافت مبلغ اضافی مورد تائید شرکت ایساکو نمی باشد.
*ارائه صورت حساب خدمات توسط نمایندگی به مشتری الزامی می باشد.
نکات مهم :
1- جهت آگاهی از موارد خارج از پوشش گارانتی به همراه جدول سرویس های دوره ای و همچنین قطعات مصرفی خودرو که شامل دریافت هزینه میگردد، به مطالب مندرج در پشت کارت گارانتی و همچنین کتابچه راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی مراجعه و به دقت آن را مطالعه فرمایید .
2- هزینه های پرداخت شده توسط مشتری، از طریق پیام کوتاه کنترل و بررسی می گردد، لذا همکاری شما در پاسخگوئی به پیامکهای ارسالی، ما را در ارائه خدمات مناسب یاری می دهد.
3- قیمت قطعات و لیست اجرتها ( به تفکیک خودرو ) در سایت ایساکو (www.isaco.ir) قابل رؤیت می باشد.
• شماره تلفن 09644 آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما مشتریان محترم می باشد.

/22145

کد خبر 255747

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    5 1
    ما یه مینی بوس حدود 3 سال پیش از ایران خودرو دیزل خریدیم تا حالا چند بار فقط موتورش باز شده. چندین بار به نمایندگی شهرمون مراجعه کردیم، هردفعه بدون استثنا حتی نرخ دستمزد تعمیراتچی که تو شرکت کار میکنه بالاتر از نرخ گرانتی میگرفت چه برسه به قطعات. ماشین رو که نمیشه خوابوند چجوری میخواستیم نون بخوریم؟ مجبور میشدیم قطعه آزاد بگیریم(از همون نمایندگی) بعد عمری اگه قطعه رو تهران تایید میکرد و بعد مدتها اگه میومد نمایندگی به قیمت گارانتی ازمون میگرفت. چندین بار هم با مرکز تهران تماس گرفتیم و مکاتبه کردیم اما کمترین فایده ای نداشت آخرین باری که خراب شد مستقیم رفتیم مشهد تعمیرگاه آزاد اصلا طرف نمایندگی نرفتیم اینجام ایساکو فقط متن ضمانت نامه رو نوشته اما توضیحی نداد خبرآنلاین لطفا پیگیری کن
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    1 0
    تلفنشون يه سالي ميشه كه عوض شده 096440
  • مهدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    7 0
    همش دو تا شرکت خودروساز داریم هر کدومشون به نوبت گاهی اوقاتم با هم رتبه اول ارایه خدمات به مشتری رو کسب میکنند اونم برای خدماتی که اصلا ارائه نمی شه !!!!! واقعا خنده داره
  • يك مشتري ايران خودرو IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    4 0
    قابل توجه شركت ايران خودرو سال نود يك سمند نو خريدم از روزي خريدم صندلي قسمت راننده خراب بود درحين رانندگي صندلي خلاص ميشد وعقب ميرفت چندين باراز خطر جان سالم به در بردم چند بار به نمايندگي مراجعه كردم حتي زحمت نگاه كردن را به خودشان راهم ندادند .به خدا اگر پول داشتم مي رفتم از خارج ماشين بهترميگرفتم
  • يك مشتري IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    4 0
    زياد رسيدگي نميكنند
  • علیرضا امانی ئیلانلو EU ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    2 0
    خودرو رانا درتاریخ 23/12/92از پارکینگ ایرا خودرو تحویل گرفته ام که دارای معایب متعددمیباشد ودارا ی برگه گارانتی وکارت طلائی سه ستاره میباشد نمایندگیهای مجاز از تعمیرخودروی مورد نظر سر باززده وپاسخ درستی به اینجانب نداده اندلطفا راهنمائی فرمائید چگونه باید از خدمات گارانتی استفاده نمایم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین