شخصی که با یک اسلحه پلاستیکی اقدام به سرقت ماشین کرده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ به گذر رییس پلیس آگاهی استان همدان در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی ارجاع پرونده سرقت مسلحانه خودرو به پلیس آگاهی کارآگاهان با اخذ اظهارات راننده متوجه شدند شخصی با کرایه دربستی خودرو و پس از طی مسافتی با تهدید اسلحه، دست و پای راننده را بسته و در گوشه‌ای از جاده رها کرده و اقدام به سرقت خودرو نموده است. کارآگاهان با اعلام مشخصات خودرو به کلیه واحدهای گشتی سطح استان اقدامات لازم خود را آغاز نموده چند ساعت بعد توسط یکی از واحدهای گشتی خبر کشف خودرو بدون سرنشین اعلام گردید.

در ادامه تحقیقات عملیات چهره نگاری انجام و چهره فرضی متهم ترسیم و در اختیار کلیه واحدهای گشتی آگاهی قرار گرفت که نهایتا توسط یکی از گشت‌های نامحسوس آگاهی متهم (م - ع) 21 ساله شناسایی و دستگیر شد.

گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا می‌افزاید: در طی انجام بازجویی‌ متهم عنوان کرد شب حادثه تحت تاثیر تماشای یک فیلم سینمایی قرار گرفته و با تهیه یک اسلحه پلاستیکی و مقداری چسب پهن با کرایه دربست یک خودرو در بین راه با اسلحه پلاستیکی اقدام به سرقت خودرو نمودم. پس از تکمیل پرونده متهم با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد.

کد خبر 25619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =