مهر نوشت:

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه نمی توان تمامی اصلاح طلبان را برانداز و ضد انقلاب معرفی کرد در عین حال گفت: اصلاح طلبان به جای دامن زدن به حمایت اصولگرایان از جریان انحراف باید تکلیف خود را با فتنه و انحراف مشخص کنند.
حمیدرضا مقدم فر به استراتژی اصلاح طلبان علیه اصولگرایان اشاره کرد و گفت: امروز عده ای از اصلاح طلبان گفتمان جریان انحرافی را به تمامی اصولگرایان ربط می دهند و می خواهند اینگونه القاء کنند که جریان اصولگرا نیز دچار انحراف شده است، در حالی که در درون جریان اصلاحات انحرافات زیادی دیده می شود.
وی خاطرنشان کرد: ما هنوز فراموش نکرده ایم که در دوران حاکمیت اصلاح طلبان چه حلقه ها و گروه های انحرافی شکل گرفته بود که کاملا از اصول و ارزش های انقلاب منحرف شده بودند، در این راستا می توان به سکولارها، لائیک ها و گروه های براندازی اشاره کرد که در دل اصلاحات دچار فسادهای اعتقادی، مالی، اخلاقی و ... شده بودند.
معاون فرهنگی سپاه در عین حال با بیان اینکه نمی توان تمامی اصلاح طلبان را برانداز و ضد انقلاب معرفی کرد، افزود: درست است که فتنه 88 توسط چهره های شاخص این جریان رقم خورد اما با این حال ما نمی توانیم فتنه 88 را به کل اصلاح طلبان ربط دهیم، البته برخی از آنها در قبال این فتنه سکوت و موضع روشنی را اعلام نکردند اما قلبا با این ساختار شکنی ها مخالف بودند.
وی همچنین افزود: ما نمی توانیم شخصی همچون محمد رضا عارف را هم راستای محمد خاتمی، موسوی و کروبی معرفی کنیم.
مقدم فر موضع گیری به موقع در فضای سیاسی کشور را لازم دانست و اظهار داشت: اصولگرایان وقتی با موضع گیرهای جریان انحراف روبه رو شدند به موقع واکنش نشان دادند، حتی مجلس در قبال این نظرات و گفتمان جریان انحرافی ملاحظه ای نکرد و اعتراض کرد از این رو از جریان اصلاحات و بعضی از اصلاح طلبان انتظار داشتیم در مقابل فتنه سکوت نمی کردند.
وی گفت: از این رو و با توجه به عملکرد و سابقه اصلاح طلبان آنها باید به این سوال پاسخ دهند که چرا می خواهند جریان انحرافی را به تمامی اصولگرایان ربط دهند؟ آیا موضع گیری اصولگرایان در قبال انحراف آشکار نبوده است؟
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    آفرين بهترين راه سوزوندن عارف همين حمايت هاي شماست .ادامه بديد !
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    79 12
    تا دیروز اگه به عارف نظر داشتیم ا مروز با این خبر دیگه بهش فکر نمیکنیم
  • مجيد از مراغه IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    51 11
    عارف يك اصولگراي به تمام معني است و هيچ وقت اصلاح طلب نبوده است و اگر كانديد شود كانديداي اصولگرايان خواهد بود . و اگر معاون اول اقاي خاتمي شده بود دليل بر اصلاح طلب بودن عارف نيست بلكه اقاي خاتمي فرا جناحي فكر و عمل ميكرد بعنوان مثال اقاي خاتمي شخصي را وزير اموزش و پرورش كرد كه هم در ان زمان و هم اكنون نيز اصولگرا بود ه و هست (اقاي مظفر)
  • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    16 15
    بنده به عنوان یک اصلاح طلب عاشق عارف هستم و با این حرفها هم نظرم به عارف برنخواهد نخواهد گشت.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    15 8
    آقای عارف یک اصلاح طلب واقعی و دلسوز میباشد و نباید به خاطر حرف یک شخصی نسبت به ایشان ما از ایشان رویگردان شویم.ایشان فردی متین و باوقار و لایق و کارآمد است.بهترین فرد بعد از آقای خاتمی بعد از اصلاح طلبان آقای پرفسور عارف میباشد.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    14 6
    من تعجبم میکنم از برخیها که اینقدر سطحی نگر هستند که با صحبت فلان شخص نسبت به آقای عارف میگویند ما دیگر ایشان را قبول نداریم.ایشان یک اصلاح طلب معتدل هست که با ندانم کاریها و لجبازیهای بی مورد بهانه و سوژه به جناح مخالف برای رد صلاحیتش نداده است تا بتواند مثل چنین روزی به مردم و اصلاحات خدمت کند. ایشان از نزدیکترین افراد نسبت به خاتمی است
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    14 6
    عارف و خاتمی یک روح در دو بدن هستند.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    16 6
    این حرفها را برخی میگویند تا از محبوبیت و آرای بالای عارف نزد اصلاح طلبان کم کنند.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    17 3
    این دوستی که گفته عارف اصولگرا هست و اصلاح طلب نیست معلوم هست که هیچ چیز از سیاست نمیداند.آقای عارف یک اصلاح طلب واقعی و عملگرا میباشد و ما ایشان را دوست داریم.توصیه میکنم به سخنان و تقدیر و تشکرهای خاتمی از عارف رجوع کنید و بعد در مورد عارف قضاوت کنید.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    14 4
    هر که هر چه میخواهد بگوید عارف بین اکثریت اصلاح طلبان محبوب هست و با این حرفها که فلان شخص چه چیزی در مورد عارف گفته از محبوبیتش نزد اصلاح طلبان کم نخواهد شد.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    17 6
    گزینه های اصلاح طلبان به ترتیب اولویت:1-سید محمد خاتمی 2- دکتر عارف عزیز 3- دکتر کواکبیان
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    17 1
    این حمایت اصولگرایان از عارف ترفندی است تا ایشان را نزد طرفداران اصلاحات تخریب کنند.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    13 1
    اتفاقا بهتر که اصولگرایان از عارف تعریف میکنند خیال اصلاح طلبان از بابت تایید ایشان راحت خواهد شد.زیرا در وهله اول حضور خاتمی در هاله ای ازابهام است و در ثانی تایید خاتمی هم باز در هاله ای از ابهام هست و در اینصورت شخصی مثل عارف که به خاتمی بسیار نزدیک است بهترین گزینه هست.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    14 3
    عارف از نزدیکترین اشخاص به خاتمی است و افتخار بزرگی برای اصلاح طلبان هستند.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    11 0
    دوستان به تبلیغات و ترفندهای انتخاباتی جدی تر و دقیق تر نگاه کنند. از کسانی که برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 92 نام آنها برده می شود، عارف نزدیکترین فرد به خاتمی است.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    10 1
    هواداران آقای خاتمی شتابزده و احساسی قضاوت نکنند، صبر کنن تا ایشان نظر خودشان را به موقع اعلام می کنند.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    3 17
    به اصطلاح اصلاح طلبان خیلی وقت است قافیه را باختند
  • حاتمی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    7 4
    اصلاح طلب خوب فقط خاتمیست
  • خبرمرند IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    12 3
    بیاییدیا خودرابشناسیم تا نظر بدهیم ،اگر خودرا نشاختیم ازدادن نظرهای ضد وحدت آمیز خودداری کنیم.ولی دوستان عارف ویا هرشخصیت دیگری چه از طرف اصوالگرا ویا ازطرف اصلاح طلب پا به میدان انتخابات گذارد تکلیف شرعی وملی خودرا ادا نموده است.جای گفتن است سلیقه هائی دربعضی اصوالگرایان است که از تندروهای اصلاح طلب بدتر است.واز بین اصلاح طلب ها کسانی هستندکه نظرهایشان بدتر از تندروهای اصوالگرایان هستند.حال درمورد گروه انحرافی وفتنه میتوان گفت.گروه انحرافی عامل فتنه 88 هستند.نه اصوالگریان گروه انحرافی است ونه اصلاح طلب فتنه گر است.فقط گروه انحرافی از ساده لوحی بعضی شخصیتهای اصوالگرا واصلاح طلب سوءاستفاده کردندومیکنند وخواهند کرد.پس باید درراستای اهداف وحفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.وازبد و
  • ن IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    5 0
    به نظر من تندروی در هر جناح خوب نیست باید یکی بیاد معتدل باشه قالیباف اصولگرا و عارف اصلاح طلب البته من اصلاح طلب هستم
  • بدون نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    2 1
    از آقای معاون بپرسید این به قول ایشان جریان انحرافی که البته حلقه رییس جمهور هستند کجای جریان اصلاحات بوده و هستند که این قدر به اصلاح طلبان ربطش می دهند؟