فارس نوشت:

محسن مهرعلیزاده معاون خاتمی در دولت اصلاحات درباره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت آرامش و ثبات در کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود راهکارها را به صورت آشکار مطرح کردند؛ مسئولان و افرادی که در رأس قوا هستند باید مراقب باشند جامعه را از هم‌اکنون وارد فضای تند انتخاباتی نکنند.
معاون خاتمی در دولت اصلاحات تصریح کرد: بعضاً در مراحل انتخابات تقوای لازم رعایت نشده و تخریب‌ها از 4 ماه قبل شروع می‌شود و اگر این فضا 9 ماه جلوتر باشد قطعاً کشور آسیب می‌خورد.
وی درباره رقابت و مشارکت انتخابات آینده نیز افزود: رقابت و مشارکت بستگی زیادی به فراهم بودن شرایط عمومی سیاسی جامعه دارد؛ به ویژه اصلاح‌طلبان که تقریباً در حال حاضر حالتی دارند که باید تلاش زیادی کنند تا طرفداران خود را به صحنه آورند از این رو باید این احساس را داشته باشند که فرصت لازم به آنها برای یک رقابت صحیح و عادلانه داده خواهد شد.
مهرعلیزاده تصریح‌کرد: در مرحله بعد موضع ورود خاتمی است که می‌تواند صورت بگیرد؛ حضور خاتمی آنچنان که خود در مواضعش اعلام کرده منوط به بازشدن فرصت‌هایی است که احساس کند می‌تواند وارد شود.
معاون خاتمی در دولت اصلاحات افزود: البته خاتمی تاکنون شرط مشخصی نگذاشته است؛ باتوجه به شرایط عمومی جامعه شرایط باید فراهم شود.
وی همچنین درباره نامزدشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده گفت: «هنوز مشخص نیست»؛ خیلی چیزها احتمال دارد اما هنوز چیزی مشخص نیست باید در آینده دید چه چیزی رقم می‌خورد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =