فارس نوشت:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تهدید نظامی علیه ایران معنایی ندارد گفت: دوران تهدیدهای نظامی آمریکا گذشته و جنگ از ایران عبور کرده است.
سید‌حسن فیروز‌آبادی در حاشیه مراسم افتتاح دو هزار و 807 پروژه فرهنگی، ورزشی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دوران تهدید نظامی علیه ایران گذشته و جنگ از ایران عبور کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی به خاطر زنده‌نگه‌داشتن فضای جنگ‌طلبی تلاش می‌کند که آمریکا را تحریک به جنگ کند که آمریکا به آنها جواب منفی داد. تغییرات سازماندهی نیروهای مسلح در راستای پاسخگویی به فضای کنونی جهان است.

وی با تأکید بر اینکه دیگر جنگ علیه ایران از نوع نظامی مطرح نیست، عنوان کرد: در حال حاضر بحث تحریم‌ها جنگ نرم و تهدیدات روانی مطرح است و این تغییراتی که در سازماندهی سپاه و نیروهای مسلح شکل گرفته به خاطر این است که پاسخگوی فضای کنونی نظام باشد.

فیروز‌آبادی در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با تهاجم پهپاد آمریکایی به مرزهای کشور عنوان کرد: پهپادی که آمریکایی‌ها استفاده کردند به نظر ما یک کار آزمایشگاهی بود که آنها می‌خواستند ببینند آیا رادارهای ایران توان شناسایی پهپاد آمریکایی را دارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقابله مقتدرانه نیروهای ایران با پهپاد آمریکا خاطرنشان کرد: مشاهده کردیم که نیروهای جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پهپاد آمریکا را به گلوله بستند و پاسخ دندان‌شکنی به آنها دادند و به آمریکا تفهیم کردند از این غلط‌ها نکنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =