واحدمرکزی خبر:

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه اعلام کرد این جنبش از رژیم صهیونیستی به سبب بمباران ماه گذشته یک کارخانه تسلیحاتی در خرطوم پایتخت سودان انتقام خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از خرطوم ، خالد مشعل در جمع نمازگزاران در مسجد نیروهای مسلح در خرطوم گفت : « ای مردم سودان به زودی خبرهای خوشحال کننده ای را خواهید شنید و حماس از اسرائیل به علت جنایت بمباران کارخانه تسلیحاتی الیرموک در خرطوم انتقام خواهد گرفت ».
مشعل با تمجید از موضع حمایتگرانه سودان از آرمان فلسطین ، افزود سودان و حماس در جنگ مقاومت بر ضد اسرائیل شریک هستند .
مشعل خاطر نشان کرد :« سودان در صدر کشورهایی است که از ما در جهاد و مقاومت بر ضد دشمن صهیونیستی حمایت کرد ».
مشعل تاکید کرد حماس قادر است به اسرائیل به سبب حمله به نوار غزه ضربات دردناکی وارد کند.
مشعل تصریح کرد:« زمانی که برد موشک های ما به تل آویو رسید دشمن را غافلگیر کردیم به نحوی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را وادار کرد برای برقراری آتش بس به طرف های منطقه ای و بین المللی متوسل شود».
سودان ، اسرائیل را متهم کرده بیست و سوم اکتبر (دوم آبان ) به کارخانه تسلیحاتی الیرموک در خرطوم با چهار هواپیما حمله کرده و دو نفر را کشته است.
4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    74 7
    آقای مشعل..ببخشید ولی شما گفتی سودان"در صدر" کشورهایی بود که به مقاومت کمک کرد؟ پس اینهمه ایران پول بهتون داد رو به این زودی فراموش کردی؟! بعدا شما با بمباران اسرائیل به همه ثابت میکنید که اسرائیل راست گفته اون کارخانه اسلحه سازی برای انتقال سلاح به نوار غزه بوده و بدتر سودان رو تو جامعه بین الملل محکوم تر میکنید.
  • بدون نام IN ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    74 5
    شما که جواب مسئولان ایران رو که انقدر بهت رسیدند رو خیلی خوب دادی...!!!
  • بدون نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    51 8
    احتمالا آقای خالد مشعل با رهبر مسلمانان جهان یعنی اردوغان انتقام خواهد گرفت. زهی خیال باطل
  • بدون نام EU ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    56 3
    فعلا فکری به حال خودت بکن کمک به بقیه پیشکش اون پولها هم سودان بهت نداده کسی دیگه داده سودان چی داره که به تو بده؟
    • بدون نام IN ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      29 1
      حتما یه چیزی داره که ازش حمایت میکنه...چون ایشون به خاطر پول قطر ایران رو به یه چای شیرین فروخت...حتما سودان هم سود داره براش...
  • بدون نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    14 1
    رفته از اونا هم ی چیزی بکنه
  • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    9 1
    بهتره بدونین از زمانی که حماس با مخالفان بشار مذاکره کرد دیگر بشار را قبول ندارد از همون موقع رابطه اش با ایران ضعیف شد وبیشتر به سمت مصر گرایش پیداکرده
    • اصغر IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      0 0
      خوب پس بهتره ازمصروترکیه کمک بگیره.این همه بهش کمک کردیم حالا میگه ترکیه رهبرجهان اسلامه.بهتره ماکمک نکنیم ببینیم ترکیه حاضره کمکش کنه؟
  • بدون نام MY ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    13 1
    من نمی دونم برای چی از هنیه که علنا نمک خورده و نمکدان شکسته حمایت می شه؟! آقا کسی در پست فطرت بودن اسرائیل هیچ شکی نداره ولی دلیل نمی شه که بیخودی از این بابا حمایت بشه! یادتون نره که بعد از میلیون ها دلار کمک ایران به فلسطین و ایزوله شدن کشور، حتی از جانب کشورهای عربی این بابا بلند می شه می ره به اردوغان که رسما با اسرائیل رابطه دیپلماتیک داره می گه: رهبر جهان اسلام!! اگر بخواهیم بیطرفانه به ماجرا نگاه کنیم پس از سفر امیر قطر حماس یک مقدار دل و جرات پیدا می کنه و آتش بس رو نقض می کنه! یک مقدار عدالت داشته باشید.