استخدام در نفت کار چندان آسانی نیست آنهم در شرایطی که این شرکت خود متعهد به جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هم هست.

با اینحال یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من هم مشکلم را میگویم و هم درخواستی دارم. من یک مهندس بیکار هستم اینم مشکل من که گفتم و اما درخواست :ممکن است در مورد استخدامی شرکت نفت در سال 91 سوال کنید و تاریخ و نحوه جذب آن را اطلاع رسانی کنید.
براساس اظهارات معاونت منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت با هماهنگی انجام شده میان دانشگاه صنعت نفت و چهار شرکت اصلی وزارت نفت، از این پس اولویت جذب نیروی انسانی در این صنعت به ترتیب با فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها و پذیرفته‌شدگان آزمون از طریق فراخوان عمومی خواهد بود. پیش تر نیز معاون منابع انسانی و مدیریت وزیرنفت از موافقت وزیر نفت و صدور مجوز انتخاب، استخدام و به‌کارگیری 2 هزار و 676 نفر در شرکت ملی نفت ایران خبر داده و گفته بود: استخدام این تعداد نیروی انسانی با هماهنگی و نظارت مستقیم معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت و رعایت سایر شرایط از طریق فارغ‌ التحصیلان گروه "الف" دانشگاه صنعت نفت، دانش‌ آموختگان ممتاز دانشگاه‌ ها و فراخوان عمومی در آینده نزدیک محقق می شود.
کریم سلحشور همچنین تاکید کرده بود: این افراد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و در گروه‌های شغلی مورد نیاز جذب صنعت می شوند.
به گفته او افراد تازه استخدام در برابر سمت‌ های سازمانی مصوب بلاتصدی و با رعایت دستورعمل و ضوابط پذیرش و استخدام نیروی انسانی شایسته در صنعت نفت به کار گرفته می شوند.
درعین حال هنوز مشخص نیست که این آزمون چه زمانی برگزار خواهد شد اما متعاقبا زمان این آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =