فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مقوله‌ حجاب نباید برخورد انتظامی صورت بگیرد، بلکه باید بحث فرهنگی انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس‏، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های نیروی انتظامی خراسان‌رضوی که در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد گفت: کم‌توجهی به فرهنگ باعث می‌شود ناهنجاری‌ها تبدیل به هنجار شود و در نظام ارزشی جامعه تغییراتی ایجاد شود و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی و آحاد مردم است.


آمادگی نیروی انتظامی برای ایام عزاداری
نیروی انتظامی با همه توان آماده خدمتگزاری به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و برای تامین آرامش، امنیت و تسهیل در ترافیک، همه اقدامات لازم را پیش بینی کرده و آمادگی لازم برای این ایام وجود دارد.
وی افزود: لذا مردم به منظور تسهیل ترافیک به خصوص در زمان حرکت دسته های عزاداری در خیابان ها، با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند که در نهایت این همکاری موجب برگزاری هرچه با شکوه تر و منظم تر این عزاداری ها می‌شود.


رشد مواد صنعتی در کشور نگران کننده است
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه، در سال‌های اخیر غفلت و نقص قانون باعث شد که موادمخدر صنعتی به شدت رشد کند، تصریح‌کرد: در مورد موادمخدر صنعتی به عنوان مواد دارویی قاچاق برخورد می‌شد که مجازات زیادی نداشت و کشور ما تبدیل به تولیدکننده و صادرکننده شده بود و آسیب جدی به کشور وارد می‌کرد.
وی افزود: در سال جاری با اصلاح قانون، برخورد قاطع و اعمال قانون، باندهای تولید و فروش را متلاشی کردیم که شاهد کاهش شدید و خروج این مواد و توزیع در داخل هستیم.
احمدی‌مقدم در پاسخ به سوال سرنوشت قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد گفت: بحث حمل سلاح سرد هنوز در مجلس است و پیگیر آن هستیم تا تبدیل به قانون شود.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =