فارس نوشت:

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره کمک به مردم غزه، گفت: ما هر آن برای کمک به مسلمانان غزه آماده‌ایم و از هیچ پشتیبانی مالی و هر امکاناتی که داشته باشیم و بتوانیم به آنها برسانیم، دریغ نمی‌کنیم.
 سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه با توجه به بیداری اسلامی در منطقه گفت: وقتی که ظالمی ظلمی را از حد می‌گذراند خدا قدرت محاسبه‌گری مادی و منطقی را از آن می‌گیرد.
وی افزود: این کارها حتما نباید علت منطقی داشته باشد، این رفتار نامتعادل از یک ظالم که ظلم را از حد گذرانده است.
نقدی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی شمشیر را علیه خودش به کار گرفته و این اتفاقی که افتاد، ضربه بزرگی به صهیونیست‌ها بود و نتیجه این نبرد هم این موضوع را نشان می‌دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه درباره کمک به مردم غزه تأکید کرد: ما هر آن برای کمک به مسلمانان غزه آماده‌ایم و از هیچ پشتیبانی مالی و هر امکاناتی که داشته باشیم و بتوانیم به آنها برسانیم، دریغ نمی‌کنیم و هر روز هم اجازه داده شود همه بسیجیان آماده‌اند به سمت فلسطین حرکت کنند.
* بزودی آثار برنامه تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی بسیج را می‌بینیم
 نقدی همچنین درباره برنامه‌های بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی جزو برنامه‌های عمده بسیج است که شروع شده و بزودی آثار آن را می‌بینیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد این برنامه‌ها هم به صورت تبیین و ترویج این گفتمان و هم سازندهی جوانان برای کار و تولید است.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    26 0
    وقتی که ظالمی ظلمی را از حد می‌گذراند خدا قدرت محاسبه‌گری مادی و منطقی را از آن می‌گیرد.