چند ماهی از افزایش قیمت خودروها می گذرد اما هنوزهم بسیاری از متقاضیان خرید خودرو با این مساله کنار نیامده اند.

دراین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: خواهشمندم افزایش قیمت 12مهرماه خودروهایی که قبل از این تاریخ ثبت نام کرده اند را جدی بگیرید تا در شهریور افزایش قیمت نخورند.
این درحالی است که براساس اطلاعیه خودروسازهای داخلی، تمام خودروهایی که مدت زمان تحویل خودروی آنها پیش از 12 مهرماه بوده می توانند خودروی خود را به قیمت گذشته دریافت کنند اما خودروی هر متقاضی که تاریخ تحویل آن پس از این تاریخ بوده و یا قبل از 12مهر ماه ثبت نام کرده اند شامل افزایش قیمت می شود.
بنابراین در چنین شرایطی باید گفت که متقاضیانی چون این خوانندگان خبرآنلاین باید خودروی خود را با قیمت روز تحویل بگیرند.
درعین حال خودروسازها به دلیل ارزبری بسیاری از محصولات خو، خودروهای تحویلی پیش از 12 مهرماه را با ضرر به مشتریان خود فروخته اند و گفته می شود با وجود افزایش قیمت بازهم خیلی از خودروها چون تندر 90 با ضرردهی خودروساز به بازار عرضه می شود. 

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    18 0
    با وجود افزایش قیمت بازهم خیلی از خودروها چون تندر 90 با ضرردهی خودروساز به بازار عرضه می شود!!! عجب !!!!!!
  • بدون نام EU ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    20 0
    ضرردهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی که تمام یا 70 درصد پول خودرو رو قبلا و در زمان ارزانی از مردم گرفتند چه ضرری می کنند؟؟؟؟ ضرر رو فقط من و امثال من میکنند که رانای 15 میلیونی اسم نوشتن و الان باید 22 میلیون بدن تا ماشین رو 1 ماه دیرتر و با کیفیت پایین تر تحویل بگیرند. تازه خود سازمان حمایت گفته بود که تمام خودرو های ثبت قرارداد قبل از مهر باید به قیمت قبلی تحویل داده بشه که خودرو ساز ها اصلا عمل نمی کنند.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    16 0
    ضرر مي كنند ؟؟؟ خيلي مسخره است زماني كه من در سال 90 206 ثبت نام كردم خودروسازها ارز مرجع مي گرفتند و با آن قطعه وارد مي كردند حالا كه قيمت ارز بالا رفته حاضر نيستند خودروي من را كه موعد تحويل آن هم چند ماه پيش بوده تحويل دهند فقط نمي دانم چطور اين خودروهاي صفر كيلومتر سر از بازار آزاد در مي آورد؟!!!
  • محمد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    چرا ما که همزمان با سایر اولویت ها در خرداد ماه 91 اقدام به ثبت نام رانا کردیم و موعد تحویل اسفند ماه بود باید 32.5 میلون واریز بکنیم؟ آیا این عدالته؟ چرا قیمت خودرو رو 2 برابر کردن ولی پولی که 9 ماه پیش ما به حساب ایران خودرو ریختیم 2 برابر نمی کنند؟ کی باید پاسخگوی مردم باشه؟