انتشارات پارسیا به تازگی در حوزه موفقیت سه کتاب «پنج نقطه قوت برتر خود را بشناسید»، «هوش مالی خود را افزایش دهید» و «اصل موفقیت ۸۰ / ۲۰» را منتشر کرده که با استقبال خوب هم مواجه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «هوش مالی خود را افزایش دهید» نوشته رابرت کیوساکی ترجمه سیدمحمد حسینی بهشتیان و امیر کامگار از سوی انتشارات پارسیا روانه بازار نشر شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «درباره پول و سرمایه خود باهوشتر عمل کنید. یکی از اولین قدم‌های ثروتمند شدن از طریق هوشیارتر شدن نسبت به پول خودتان این است که وقتی فرصت‌ها خود را به شما نشان می‌دهند، از این فرصت‌ها استفاده کنید.» ناشر معتقد است کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید را مطالعه کنید و به آن توجه کنید؛ شما در مسیر درستی به سوی آزادی مالی خواهید بود و نیز در مسیر درستی برای رسیدن به موفقیتی عظیم. به هر حال، فراموش نکنید که بزرگ بیندیشید.
 

این ناشر همچنین ویرایش دوم کتاب «پنج نقطه قوت برتر خود را بشناسید» با عنوان فرعی «استعداد یاب کلیفتون» نوشته تام راث با ترجمه امیر کامگار و مهتاب بیات ریزی را منتشر کرده است. این کتاب که پرفروش ترین کتاب از نگاه وال استریت ژورنال است، مجموعه 34 نقطه قوت فردی، اجتماعی و سازمانی با تقسیم بندی کاربردی و جامع کالوپ است.

 

ناشر در همین حوزه، کتاب «اصل موفقیت 80 / 20» نوشته ریچارد کچ را با ترجمه امیر کامگار و سیدمحمد حسینی بهشتیان را منتشر کرده است. کتاب حاضر، به موضوع دستیابی به موفقیت بیش‌تر با تلاش کمتر اختصاص یافته است. هدف از نگارش این کتاب، کمک به افراد برای داشتن حرفه‌ای بهتر، پردرآمدتر و رضایت‌بخش‌تر و در نتیجه زندگی شادتر است. نگارنده در این کتاب، قانون یا اصل «پارتو»؛ یکی از جهان شمول‌ترین اصول حاکم بر طبیعت را معرفی و شرح داده است. این اصل که به نام اصل 20/80 نیز شناخته می‌شود، اینگونه بیان می‌کند که در اکثریت موارد، 80درصد نتیجه‌ها از 20 درصد منابع نشأت می‌گیرند یا 20درصد تلاش‌ها، 80 درصد دستاوردها را به ارمغان می‌آورند. نگارنده در این کتاب سعی دارد با استفاده از مثال‌ها عملی و کاربردی این مسئله را که کار بیش‌تر با موفقیت بیش‌تر همراه است را به چالش بکشد. مطالب کتاب در چهار بخش و شانزده فصل تنظیم شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =