اینکه شما توقع همه چیز را داشته باشید جز اول شدن فدراسیون فوتبال مان در آسیا و ناگهان همین اتفاق رخ بدهد، هیچ معنا و مفهومی ندارد جز اینکه ما در آسیا زندگی می​کنیم و همه چیز کارشناسی شده است!

اول

به تازگی یک کارگردان تلویزیونی درباره ماهیت برخی افراد حاضر در رسانه ملی دست به افشاگری زده و گفته است: «اگر ما بگوییم در صنعت، پژوهش، تکنولوژی یا اختراعات دشمن را بیرون کرده‌ایم درست است اما در زمینه فرهنگی این اتفاق صورت نگرفته است. همین حالا ما 17 نفر بهایی در مجموعه فرهنگی و هنری تلویزیون داریم. همینطور صهیونیست‌ها، ماسون‌ها، ساواکی‌ها و توده‌ای‌های فراوانی در عرصه هنر حضور دارند. اما چون امثال سلحشور نقشه‌هایشان را بهم می‌زنند می‌خواهند حذفش کنند.»

 

بر این اساس یک کارشناس مسائل استراتژیک و لوگو شناس برجسته که در سابقه خود، رمز گشایی از همه سریال های تلویزیون، فیلم های سینمایی و پنبه زنی لوگوی روزنامه ها و مجلات و سایت ها همراه با افشاگری در خصوص نیت آدم ها بعلاوه برگزاری چندین جلسه نشست و تهیه فیلم از آنها و انتشار وسیع را در سابقه خود ثبت کرده در گفتگو با خبرنگار «دمت گرم نیوز»! دست به افشاگری تازه ای زده که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

وی گفت: در همین برنامه «دیروز، امروز، فردا» که یک تیم جدید آن را به دست گرفته، تمام دستاوردهای انقلاب زیر سوال رفته است. این کارشناس دارای کارشناسی ارشد تخیل در هوا و فضا، تصریح کرد: اینکه وضعیت فعلی کشور بحرانی نشان داده شود و آینده نیز به شکلی سیاه و سفید پیش روی مردم قرار داده شود، برای ما قابل قبول نیست. باید جلوی این جریان خزنده را گرفت و اجازه نفس کشیدن به آنها را نداد. وی افزود: آینده ایران به مراتب روشن تر و زیباتر از امروز آن است و این برنامه در لفافه آینده ایران را بی رنگ و سیاه و سفید ترسیم کرده است.

این شاعر لوگوشناس و دکترین دار(!) در شرح ادعای خود به تشریح لوگوی برنامه «دیروز، امروز، فردا» پرداخت و با مقایسه آن با برخی آرم های شرکت های نفوذی ضد انقلاب در کشور گفت: ببینید در لوگوی طراحی شده برای این برنامه که کار همان 17 بهایی رخنه کرده در رسانه ملی است و من همین جا از کارگردان شجاع و دلسوز کشورمان به خاطر آن افشاگری، تشکر می کنم، ما با یک کادر سه خشتی روبرو هستیم که روی هم قرار گرفته اند. در خشت اول یک کادر مشکی که «دیروز» در آن نقش بسته است و نشانگر دیروز سیاه انقلاب است و همان تفکر سیاه نمایی 30 سال خدمات است که هرگز قابل قبول نیست!

وی افزود: من شرم دارم بگویم این برنامه هم خط با جریان های ضد انقلاب، وضعیت خوب امروز ما را «بحرانی» نشان می دهد و از رنگ قرمز برای «امروز» استفاده کرده است، کجای کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و بحرانی است؟ آیا نه اینکه امروز کشور در بهترین شرایط است و تنها وضعیت ضد انقلاب است که در وضعیت قرمز است؟ این کارشناس مسائل در همه حوزه ها، با اشاره به خشت سوم این بنای نمادین در برنامه «دیروز، امروز، فردا» ادامه داد: متاسفانه وقاحت تا آنجا پیش رفته که برای «فردا» ی این کشور یک حالت تعلیق قرار داده اند و فضایی سیاه و سفید. و خود عنوان «فردا» نیز سیاه است! این چه معنا دارد که دستاوردهای کشور برای آینده «سیاه» معرفی شود، آیا این تزریق روحیه ناامیدی در کشور نیست؟ ای کاش می شد از برخی چهره های پشت پرده این برنامه که قصد ضربه زدن به اساس انقلاب را دارند نام ببرم...به هر حال وقتی اساس یک بنا، سیاهی باشد باید هم به سیاهی ختم شود...وی همچنین قصد تحلیل دکور، مجری و مهمانان و موضوعات برنامه را داشت، که تماس تلفنی خبرنگار دمت گرم نیوز قطع شد!

 

دوم
آقای کفاشیان که فدراسیون فوتبال مان را در آسیا اول کردند در اظهاراتی فرمودند: «الان ژاپنی ها سالی 150 میلیون دلار در فوتبال هزینه می کنند، اما آیا ما این کار را انجام می دهیم؟ ای اف سی برای خودش معیارهای خاصی دارد.دریافت این جایزه یک چیز را نشان می دهد اینکه ما در ساختار سازی داریم درست پیش می رویم. من می گویم که اگر 4 ورزشگاه ما سیستم نوردهی شان درست بود می توانستیم بالای 900 امتیاز بگیریم و با 4 سهمیه کامل پا به لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.»
 

چند سوال:
- ما چه چیزمان شبیه ژاپن است که این مان باشد؟!
- ژاپن با دلار چند تومانی اینقدر خرج فوتبال می کند، ارز مرجع یا ارز بازار آزاد؟
- ببخشید اگر 4 ورزشگاه نوردهی شان درست نیست، تقصیر کیست؟ تقصیر علی دایی است یا فدراسیون ژاپن؟!
- لطفا توضیح بدهید باقی امتیازهای فدراسیون فوتبال ما در کدام حوزه ها بوده است تا بیشتر به خود ببالیم؟ مثلا در کمیته انضباطی یا در فوتسال یا در ترانسفر بازیکنان، یا در افزایش ساخت استادیوم های فوتبال، یا داستان حق پخش بازی ها، یا بدهی های داخلی فدراسیون، یا لوله کش شدن جناب خاکپور و...
- نقش خنده های شما در دریافت این جایزه چند درصد است؟
- حذف تیم ملی امید در تیرماه 90 با حضور یک بازیکن دو اخطاره در زمین چه تاثیری در روند این انتخاب داشته است؟
- حذف دسته جمعی تیم های نوجوانان و جوانان و فوتسال چه تاثیری در این انتخاب داشته است؟
 


 سوم
با تلاش برخی دوستان اسامی 17 بهائی حاضر در تلویزیون که یک کارگردان از وجود آنها خبر داده بود، کشف و برای انجام مراحل بعدی به مرحله بعد ارسال شد! برخی از این اسامی در اختیار ما قرار گرفت که بدین شرح است:
- سین. شین. صاد
- قاف. گاف
- الف. غین
- لام. دال
- ب. ک. میم
- ف. قاف
- ر. الف
-  خ. الف. ت

 

 

 

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    64 3
    اسامي رو که خيلي خوب اومدي...رمز گشايي از لوگو هم عالي بود...راستي مراقب باش، اين جماعت باور مي کنند و مي روند لوگوي شان را عوض مي کنند بعد مي اندازند گردن تو...کاش چند جاي مطلب مي نوشتي طنز است!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    57 2
    آخ آخ..من خراب اين تحليل هاي آب دوغ خياري رفقا هستم...از لوگو، فتنه گر درميارن...دمت گرم...هم خنديديم هم به وضع مملکت گريه کرديم که دوره دوره ايناس...همينا که از کاه کوه ميسازن
  • محمد IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    47 2
    شما ببینید مثلا در همین لوگو تعداد حروف دیروز/ امروز/ فردا هست ۵ و ۵ و ۴ که اگه تعدادنقاط رو هم در نظر بگیرید ۳ و ۱ و ۱، جمع همه اینها میشه ۱۹ که همونطور که میدونید یک عدد مقدس بهاییاست. پس این برنامه حتما فراماسانریه.
    • محمدامین IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
      6 2
      ای بابا اینقد حساس نشین روی این چیزها.زشته وقتتونو روی این چیزا تلف میکنین
  • هدايت IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    27 0
    واقعا دمت گرم آشت سرد و آبت ولرم .دمت گرم نيوز.
  • مردم IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    12 0
    دوستانی که در جریانن لطفا اسامی مخفف شده رو کامل بنویسن، برا اطلاعات عمومی ما خوبه خیر ببینین الهی...
  • علیرضا PL ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    1 0
    عجیبه که هنوز شما رو دستگیر نکردن. واقعا طنزهای زنده و عالی ای می نویسید، تشکر.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    بوق........بوق..................