برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: سلام این برای باردوم هست که این سوال را می پرسم که یک نمایندگی سایپا برای خرید خودرو از من وجه را گرفته ولی پس از گذشت سه ماه هنوز خودرو را تحویل نداده و وقتی هم که به سایپا زنگ می زنم می گویند شما اصلا ثبت نامی نداشته اید. من باید چکارکنم؟
این درحالی است که مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری سایپا از برنامهریزی برای برخورد با برخی نمایندگیهای متخلف خبر داد.
امیرحسن امیری در خصوص جزئیات خبر برخورد با نمایندگیهای متخلف، اظهار داشت: نمایندگی های سایپا به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکتهای گروه سایپا (سایپا،پارس خودرو و زامیاد) واریز شود.
وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت خریداران را به عنوان سرلوحه فعالیت های بازاریابی و فروش خود قرار داده است، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف نمایندگی ها در قالب دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: در صورت مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها می توانند شکایت خود را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با شماره تلفن 096770 تماس حاصل کنند.
45/221
نظر شما