۰ نفر
۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱

مهر نوشت:

وکیل سعید ملک پور ــ گرداننده سایتهای مستهجن ـ از توقف حکم اعدام موکلش خبر داد.محمود علیزاده طباطبایی  گفت: موکلم با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود که حکم او در دیوان عالی کشور هم تائید شد. پس از تائید حکم موکلم از کارهای خود توبه کرد.

وی افزود: با این توبه حکم اعدام متوقف شده و امیدواریم موکلم با یک درجه تخفیف روبرو شود.
بر اساس محتویات پرونده، در آخرین روزهای سال 87 سپاه پاسداران و دستگاه قضائی از انهدام سایتهای غیراخلاقی فارسی زبان و دستگیری عوامل اصلی این سایتها خبر دادند.
یکی از این مجرمان، شخصی به نام "سعید ملک پور" با نام مستعار "سیاوش حسین خانی" گرداننده یکی از بزرگترین سایتهای پورنو به نام "آویزون" و حامی چندین سایت مستهجن معروف دیگر بود. که در خارج از کشور زندگی می کرد و در مهرماه 1387 بازداشت شد.
سعید ملک پور پس از طی مراحل قانونی در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی، توهین و فحاشی به معصومین (ع) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیراخلاقی و غیررسمی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنسگرایی، فتیشیسم و...، تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه های اینترنتی، تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب کم از سوی قاضی مقیسه محاکمه و به اعدام محکوم شد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    73 5
    با توبه حکم اعدام لغو میشه ؟
    • سجاد IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
      13 2
      بستگی به جرم داره
  • بدون نام EU ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    30 20
    قابل توجه مجرمان محترم به اطلاع می رساند از این پس بعد از دستگیری بجای گرفتن وکیل و صرف هزینه از روش توبه استفاده نمائید
    • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
      6 13
      قطعا فردی با این دامنه وسیع از ترویج مسائل غیر اخلاقی مصداق مفسد فی الارضه شما اعدامش کنین ان شا الله توبش هم توبه واقعی باشه و مغفرت پروردگار هم شامل حالش بشه گرچه مرتکب هرگناهی نوع توبش فرق میکنه یعنی باید به فراخور عملی که مرتکب شده جبران کنه که در مورد ایشون ایا فکر میکنید میتونه تمام اون فیلمهای مستهجنی که بین افراد نشر داده و خیلیهاش مال ادمهایی بوده که راضی نبودن و یا به زور و غیره ازشون تصویربرداری شده بود رو از بین ببره و اعاده حیثیت از دست رفتشونو بکنه؟ اگه میتونه که خدا قطعا توبه شو میپذیره شمام اعدامش نکنین اگر نمیتونه که حکمش واضحه دست شما نیست که تخفیف قائل بشید الله اعلم
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    4 2
    در برخی از جرایم امکان تخفیف مجازات به خاطر توبه مجرم وجود داره. البته نه همه جرایم! رجوع کنید به قانون مجازات اسللامی
  • شروین IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    13 4
    خانم یا آقای بدون نام براتون متاسفم که برای گرفتن جان افراد انقدر بی تابید، من مخالف این فرد هستم اما آیا اجازه داریم به راحتی جان افراد رو بگیریم؟انقدر سیاه و سفید دیدن زیاد جالب نیست، بهتره به دنیا یه جور دیگه نگاه کنیم و در حالی که خدا میگه توبه کنید من میبخشم، ما دیگه کاسه دغتر از آش نشیم
  • بدون نام US ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    4 3
    بیشتر سعی شود تخلفاتی که منجر به ناقص شدن و یا آسیب فیزیکی به افراد میشود را بررسی نمایند. برای مثال بنا به فرمایشات بزرگان انسان نمیتواند شیطان را در جهان اخرت ندامت کند اینکه چرا من را از راه به در نموده ای؟ افراد نیز میتوانستند به سایت ایشان مراجعه نکنند و گول تخورند و از راه به در نشوند تا کاسبی و محاسبات ایشان در نطفه خاموش شود. به نظرم تعدادی ضربه شلاق برایشان کافی باشد.
  • ر - ح IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    16 4
    مشکلاتی که بوجود آورده و کسانی رو هم که بدبخت و بی آبرو کرده با توبه حل میشه ؟
    • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
      11 4
      به نظر من هر کسی مسئول رفتار خودش هست پس مشکلات خودمون را گردن دیگران نیاندازیم ! دوم اینکه ، با مردن یک انسان حتی به نظر من کسی که کس دیگری رو کشته هیچ فایده ای نداره . کاش که اگه بشه یه راه دیگه ای پیدا بشه .
  • فاطمه IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    3 5
    چطور ممکنه کسی که به راحتی به مقدسات توهین میکنه توبه کنه؟ بعدشم اینا از کجا فهمیدن که این آدم واقعا توبه کرده ؟ خیلی از قاتلین هم هستند که دم چوبه دار پشیمون میشن وتوبه می کنن چرا اونا رو تخفیف نمیدین؟؟؟؟؟