شاید شنیده باشید اغلب مردم برای اینکه اسمشان را دوست ندارند دست به تغییر آن می زنند و این موضوع چیز عجیبی نیست چرا که از نامی که والدین شان گذاشته اند راضی نیستند.

همچنین برخی نیز برای فرار از گذشته شان دست به این کار می زنند. ولی مردم در تایلند برای خوشبخت تر شدن و دسترسی سریعتر به خوشبختی اسم خود را عوض می کنند.
داستان آقای بارامی تاماباندان خیلی جالب است. بارامی به معنی کاریزما است و این مرد 46 ساله ورشکسته امیدوار است با تغییر نام، زندگی اش نیز تغییر پیدا کند. نام بارامی قبلا "تیراپل لیلیتجیراوات" بوده است . او از ده سال پیش موجی از ناکامی ها بسویش حمله ور شده، کس بو کارش در باره پوشاک را از دست داده، همسرش او را ترک کرده، دید چشمانش را از دست داده و پیری او را نشانه رفته است.
اما وی با تغییر نام، سعی کرده زندگی تازه ای را شروع کند و می گوید نام جدید یعنی شخص جدید و زندگی جدید!
بارامی حتی هیکل خود را عوض کرده و سعی کرده واقعا از نظر فیزیکی نیز خود را تغییر دهد.
البته پلیس از این داستان راضی نیست و معتقد است جانیان نیز از همین روش استفاده می کنند و ردیابی آنها مشکل می شود. داستان جالب دیگری نیز در مورد برنده المپیک در تایلند وجود دارد. دونده 28 ساله بنام جانپیم کونتاتین مدال نقره در المپیک چین گرفت و بعد نام خود را به پراپاوادی جاروئنراتاناتاراکون تغییر داد و همین موضوع برایش دردسر آفرین شد.
زن دیگری با تغییر نام خود و بعد از ارسال کارت دعوت عروسی، به بد شانسی خورد و کسی به مهمانی وی نرفت.
به همین خاطر واقعا نمی توان بر این موضوع صحه گذاشت که تغییر نام باعث خوشبختی انسان می شود.
 
منبع: آدیتی
56602
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =