بازیکن تیم ملی فوتسال می گوید بدون هیچ شناختی، ونزوئلا را شکست دادند.

به گزارش خبرآنلاین؛نیلوفر اردلان بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل ونزوئلا گفت:خیلی خوشحالم که توانستیم در اولین حضور جهانی پیروز میدان باشیم . ماخیلی موقعیت داشتیم که اگر به گل تبدیل می شد 6 بر صفر برنده این دیدار بودیم.نکته مهم در پایان این دیدار انتخاب دروازبان تیم ونزوئلا (امیلی بریتو)به عنوان بهترین بازیکن میدان بود که این انتخاب نشان از موقعیت های زیاد ما در برابر این تیم را دارد.
اردلان افزود:ما هیچ شناختی از ونزوئلا نداشتیم اما با این حال توانستیم با همدلی و انجام خواسته های شهرزاد مظفر سرمربی تیم، نماینده آمریکای جنوبی را شکست دهیم.در حال حاضر از آسیا ژاپن و مالزی هم حضور دارند که با پیروزی تیم ایران در اولین روز این بازی ها نشان دادیم که بهترین تیم آسیایی در روز اول بودیم.به اعتقاد من اگر در گروه دوم بودیم به راحتی می توانستیم به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی صعود کنیم اما در گروه اول شرایط کمی سخت است . ما منتظر بازی ژاپن و ونزوئلا هستیم و چون بازی آخر ما با ژاپن است البته در فینالی کاملا آسیایی می توانیم پیروز شده و به عنوان تیم سوم از گروه خود به مرحله بعدی صعود کنیم.
اردلان که کاپیتان تیم ملی فوتبال هم هست در پایان تاکید کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم ما اولین تیم مسلمان حاضر در مسابقات جام جهانی هستیم و امیدوارم شگفتی ساز شویم.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    6 1
    موفق باشید دختران ایرانی