کیهان نوشت:

مدیر و مجری شبکه ماهواره ای ضدانقلاب موسوم به کانال یک علت عدم همکاری با شبکه بی بی سی و صدای آمریکا را بازگو کرد.

شهرام همایون در وبلاگ خود نوشت: بارها از من پرسیده شده چرا برای رساندن پیامهای خود از رسانه هایی مانند بی بی سی فارسی استفاده نمی کنم؟ آیا تابه حال پیشنهادی از طرف این رسانه ها نشده یا اینکه خود من مایل به حضور در این رسانه ها نیستم؟

وی می افزاید: در طول سال های سال کار در عرصه سیاست از شبکه ها و گروه های مختلف درخواست همکاری داشتم که بی بی سی و صدای آمریکا و امثال آن کمترینش بوده اند. اما به دلیل مختلف قبول نکردم.

همایون تاکید کرد: می توانم به جرات بگویم در طول تاریخ فعالیت رسانه ای که داشتم هیچ نقطه سیاهی (از مسائل مالی گرفته تا مشکلات اخلاقی و جنسی) در کارنامه من و شبکه ام وجود ندارد. درحالی که پرونده بی بی سی فارسی و صدای آمریکا برای همگان مشخص است. شبکه ای که در آن دختران ایرانی طعمه هوسرانی صادق صبا می شوند آیا جایگاهی برای سردادن آزادی انسانهاست؟

وی می پرسد: آیا یک ایرانی وطن پرست می تواند بپذیرد در شبکه ای کار کند که دختر پاک ایرانی «الهام-س» را که مورد تجاوز قرار گرفته، طرد و به مجری تجاوزگر «م-ف» پست بالاتر می دهند؟

شهرام همایون معتقد است به نظر من کسانی که به این شبکه نگاه می کنند در خیانت های این شبکه سهیم اند. باید بگویم از اینکه بعضی از دوستان خوبم مانند علی رضا نوری زاده و مسعود بهنود به این شبکه می روند واقعا متاسفم. و فکر می کنم آنها نیز باید در انتخابشان تجدیدنظر کنند البته من فقط مسئول گفته ها و عملکرد خودم هستم و دیگران باید در مورد عملکرد خود پاسخگو باشند.

 /27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن GB ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    خبرآنلاین... برات متاسفم... شمام در اون دنیا باید پاسخگوی اعمال خودتون باشید...
    • بدون نام IT ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
      1 3
      اول ببین دوستان خبر آنلاینی به اون دنیا معتقدند یا نه بعد تهدیدشون کن
  • خواننده خبر آنلاین EU ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    خوشم میاد جوری خبر رو نوشتید که یعنی حرفای این آقا رو تایید می کنید.اگه اینطوره میشه بفرمایید پس ما میتونیم روی حرفای ایشون حساب کنیم و صداقتشون مورد تاییده یا اینکه نه فقط همین حرفشون درسته؟
  • یک ایرانی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    1 7
    جناب خواننده خبر انلاین آخه اگر این خبر را خبرگزلری ها ومطبوعات داخل کشور می گفتند باور نمی کردید و می گفتید اینها شایعه ای بیش نیست ولی خوشبختانه امروز کسانی که با این نظام هم مخالفند آن را تایید می کنند .به قول آقای ارجمند افتاد