ارزش تبلیغات موبایلی تا سال 2016 به رقم 24 میلیارد دلار می رسد که این رقم 15 درصد از کل تبلیغات آنلاین جهانی را شامل می شود.

اسمارتفون ها و تبلت ها چند سالی است که شماره یک دنیای آی تی شده و حالا تبلیغ کنندگان سیستم های موبایلی و اینترنتی با تمرکز روی این صنعت، برنامه های خود را گسترش داده اند تا این بازار پر سود را از دست ندهند.
مدل کسب و کار تبلیغات موبایلی، بازاری چند منظوره است و محققان در گارتنر پیش بینی های خود را ارائه داده اند. بر اساس آمار منتشره بازار تبلیغات روی موبایل با 90 درصد رشد از رقم 5.2 میلیارد دلار در سال 2011 به رقم 9.8 میلیارد دلار در سال 2012 رسیده است که رشدی چشمگیر را نشان می دهد.
به گفته کارشناسان روزنامه ها و اشتراک موبایلی اخبار محلی یکی از عوامل اصلی در این رشد بوده است که کماکان ادامه خواهد داشت. بر این اساس از 2011 تا 2016 بازار تبلیغات موبایلی 400 درصد رشد را خواهد داشت.
منبع: گارتنر
5656
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =