در پی اعتراض یکی از خوانندگان به سد معبر مخازن سن وماسه درمسیرعابر پیاده، خدمات شهری ناحیه 3 منطقه 8 پاسخ داد و اعلام کرد:«این مسیرعابر پیاده نیست،عابرین نباید دراین مسیرتردد کنند.»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« چرا بعضی ازاین مخازن پلاستیکی تعبیه شده برای شن و نمک از عرض پیاده رو بزرگتر است و قسمتی ازاین مخزن وارد حریم خیابان و بزرگراه می شود که تصادف را در پی دارد؟ نمونه آن را درمنطقه هشت شهرداری ودربزرگراه امام علی (شمال به جنوب) خروجی گلبرگ ودردیگر نقاط آن دیده می شود. آیا نمی توان ازمخازنی با طول و عرض کوچکتر استفاده کرد تا از بروز حادثه جلوگیری شود؟ مسئول نظارت این کارها کیست؟»
اکبری کارشناس مسئول دفترخدمات شهری ناحیه 3 منطقه 8 درباره مشکل مطرح شده این خوانندگان گفت:«به ما دستورداده شده است که درپیاده روها مخزن شن و نمک را نصب کنیم. ازسوی دیگرتمام مخازن شهرداری یک اندازه استاندارد دارند.»
او درباره محدوده اشاره شده نیزعنوان داشت:«اتوبان امام علی تا دارآباد تنها یک پیاده روبه عرض 70 سانت دارد. مخازن این محدوده باید دراین محل قرارداده شوند. زیرا محل دیگری وجود ندارد. ازسوی دیگرعابرپیاده هم نباید ازاتوبان تردد کند. این محل مکان تردد عابر نیست زیرا در حاشیه این اتوبان منزل مسکونی وجود ندارد که عابربخواهد درآن تردد کند تا به منزلش برسد. حتی تاکسی ها نیزدرحاشیه اتوبان حق توقف و پیاده کردن مسافررا ندارند. عابرباید درورودی گلبرگ و تقاطع امام علی پیاده شود.»
این کارشناس افزود:«تا پیش ازاین خروجی، خودروها با سرعت تردد می کنند. چراغ خطرهم برای آنها گذاشته شده است. ازاین رو اگرعابری دراین محل تردد کند مسئولیت آن با خودش است. مسیری که دراین خبر ازآن به عنوان عابر پیاده نام برده شده نهری است که روی آن پوشیده شده است. به همین دلیل به هیچ وجه جای تردد عابرپیاده نیست.» 
45235 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    منظور این است که مخزن خروجی گلبرگ برای ماشین ها خطر ایجاد میکند و تقریبا وسط اتوبان است
  • بدون نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    0 0
    دقت كرده ايد در قوانين جديد به ماشين و وسيله نقليه نسبت به جان انسان و رفاه او ارجحيت داده شده است !! داريم از انسانيت دور، و به ماشيني شدن نزديك مي شويم.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    0 0
    شهرداري تهران يه فكري براي پله برقي هاي سطح شهر بكنه كه يه روز در ميان كار ميكنه.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    0 0
    بابا يكي به اين مسئول تضيح دهد كه صحبت از خطر تصادف ماشين با اين مخازن بزرگ است نه عابر پياده! گويا جواب مسئولين پيش از سئوال مردم حاضر است و بايد براي حل هر مشكلي فقط فرافكني كرد