یکی از خوانندگان خبرآنلاین از وجود محصولات ایران خودرو در نمایندگی ها و فروش آنها به نرخ آزاد گلایه دارد.

وی می نویسد: با سلام؛ در سایت شرکت ایران خودرو قسمتی به عنوان (CRM) یعنی ارتباط با مشتریان وجور دارد که اینجانب تا کنون بیش از 5 ایمیل به آنها زده ام اما بلافاصله جواب آمده است:باسلام واحترام
مشتری محترم لطفا جهت کسب اطلاعات در این خصوص با شماره 096440 مرکز تماس ایران خودرو ، تماس فرمایید. با تشکر
‏‏فرستنده: ikco-webmaster@ikco.com ‏[ikco-webmaster@ikco.com]‏
حال سؤال اینجاست که دوستان اگر این قسمت را کلا در سایت حذف نمایند به نظرم احترام به زمانی است که ما جهت تایپ و ارسال نامه تلف میکنیم.
حال سؤال من این است: در تمامی نمایندگیهای ایران خودرو انواع و اقسام ماشینها موجود است (مثلا رانا و 206) اما با قیمت آزاد و اعلام میشود مربوط به مشتری است مگر نمایندگی شرکت بنگاه است؟
این درحالی است که معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: خودروهای موجود در نمایندگی ها همه پلاک گذاری شده بنابراین این خودروها به طور قانونی در اختیار خریداران قرار داده می شود.چراکه اغلب این ماشین ها متعلق به دوستان و اقوام صاحبان این نمایندگی ها هستند و ما نمی توانیم جلوی اینکار را بگیریم. چراکه اغلب این نمایندگی ها به هرحال با توجه به کاهش تولید خودروسازها باید به نحوی خرج و مخارج خود را در بیارند.
براساس اظهارات عبدالله بابایی، اما اگر نمایندگی تاکید کند که خودرویی را در حالت سند به نام تحویل می دهد این صددرصد مشکل دارد اما اگر خودرو پیش از آن پلاک شده باشد جلوگیری از فروش آن در نمایندگی منطق ندارد. اگر نمایندگی خودروی پلاک شده را نفروشد در خیابان فروخته می شود بنابراین اینکار بدون مشکل است مگر آنکه همانطور که گفتم خودرویی پلاک نشده باشد و تاکید بر تحویل آن به صورت سند به نام بشود که قطعا با اینگونه خریدوفروش های غیرقانونی برخورد جدی خواهد شد.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =