سفیر اسبق ایران در اردن با ارسال ایمیل ساعت ورود خود به تهران را اعلام کرد.

در ایمیل او آمده است:

 به اطلاع عزیزانی که ایمیل و پیامی سئوال فرموده بودند میرساند که ساعت ورود به تهران 11.30سه شنبه شب 91.9.28در فرودگاه مهرآباد تهران خواهد بود. مراسم رسمی در پاویون فرودگاه ولی از انجا که ظرفیت پاویون اجازه حضور تمامی اقوام و دوستان را ندارد لذا آنها با هماهنگیهای انجام شده در ترمینال یک حضور خواهند یافت و بنده برای دیدار و تشکر از آنها از پاویون به آنجا خواهم رفت. بنده هنوز در جریان برنامه دوستان وزارت خارجه ائی برای پاویون قرار نگرفته ام.

تلقی من از این پیروزی ملی آن است که با یک کار گروهی توانستم با اخلاص و توکل به خداوند متعال و با کمک جمعی از دوستان رسانه ای و بضاعت اندک خانواده و کمک موثر دوستان این پیروزی را نصیب سیاست خارجی کشور نموده و صدای رسای رسانه ها در حمایت از این پیروزی و دستاورد عظیم که اولین مورد درخواست استرداد یک فرد مسلمان به آمریکا است که در دادگاه به شکست کشانده شده است، میتواند توفیقات بیشتری را نصیب ما بنماید.

مجددا از همه کسانیکه در این راه با من همراهی کردند و مخصوصا اصحاب رسانه کمال تشکر را دارم و در اولین زمان استقرار در کشور نقش موثر رسانه ها در تبدیل این پرونده به یک دغدغه عمومی را بیان خواهم کرد.

برابر خبر رسیده به خبرآنلاین، تاجیک از لندن به عمان سفر می کند و از آنجا به اتفاق قشقاوی معاون وزیر خارجه راهی فرودگاه مهرآباد تهران می شود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    1 12
    بنابراین تقاضا می شود همه برای پیشواز بیایند .