۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴

عکس ارسالی از محسن نجفی

 

 

 

محسن نجفی ضمن ارسال تصاویر نوشت:

مُشا نام یکی از دشتهای استان تهران ایران است. دشت مشا در 6 کیلومتری شمال‌غربی شهر دماوند، در کناره جادهٔ هراز و در ارتفاع 2250 متر در دره‌ای به همین نام قرار دارد. رودخانه «بار» از جنوب‌غربی این آبادی می‌گذرد. کوه «میان‌رود» در شمال و غرب و «گردنهٔ امامزاده هاشم» در 4 کیلومتری غرب آبادی است. بقعه امامزاده هاشم در ضلع شمال غربی جاده هراز (تهران – آمل) در بلندی 2720 متر از سطح دریا و مشرف به دشت مشا است. و دره "پشت بن" در 3 کیلومتری شمال شرق آبادی است.
از جاذبه های این محل پیست اسکی آبعلی در نزدیکی آن و آب و هوای بی نظیر و توریستی آن است. فاصله آن تا تهران بسیار کم و به نوعی این مکان منحصر به فرد پتانسیل های بسیار زیادتری برای تبدیل به یک مکان توریستی فوق العاده در تابستان و زمستان دارا است.
 

===

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم. لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقیقت IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    17 2
    متاسفانه علیرغم زیباییهای این دشت سرسبز ، مشخص نیست به چه دلیل مسئولین مربوطه توجه ای به وضعییت خیابانهای فرعی این منطقه ندارند . شما فقط کافیست وقتی از جاده هراز به سمت جاده مشاء وارد میشوید مستقیم وارد 20متری پرنیان وخیابانهای منشعب از آن شوید ویا وارد جاده دهکده خوشبختی . واقعا مسئولین مربوطه کجا هستند؟
  • محمد حسین IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    10 6
    کاش یکی از مشاهیر این خطه را نیز معرفی می کردید!!!