۰ نفر
۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۱

هند روی خط انفجاری اینترنت قرار داشته و صنعت آی تی از رشد 1.6 درصدی به سمت 3.3 درصد تولید ناخالص داخلی تا سال 2015 پیش خواهد رفت.

اکانومیک تایمز به نقل از موسسه تحقیقاتی مک کینزی نوشت در حال حاضر درآمد صنعت آی تی 30 میلیارد دلار است که بر اساس پیش بینی ها تا سال 2015 به 100 میلیارد دلار خواهد رسید.
برنامه ریزی هند برای توسعه صنعت آی تی به خوبی پیش می رود و سرمایه گذاری ها روی وب و نرم افزار خوب پیش می رود. بر اساس آمار هند سومین کشور دنیا در بازار اینترنت محسوب می شود. هند در حال حاضر 120 میلیون کاربر فعال اینترنت دارد و این در حالی است که جمعیت کشور به 1.2 میلیارد نفر رسیده است. گفته می شود تا سال 2015 جمعیت کاربران اینترنتی فعال در هند به 500 میلیون خواهد رسید.
البته زیرساختهای مخابراتی و اینترنتی در حال حاضر دچار محدودیت است و با برنامه ریزی بلند مدت انجام شده در بخش وب، تجارت الکترونیک ، از سوی مدیران آی تی کشور، بزودی شاهد تحقق آنها خواهیم بود.
منبع: زد دی نت
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كيومرث US ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    13 1
    باتوجه بتوان بالاي جوانان كشورمان در زمينه ا تي ميتوان با برنامه ريزي درامد اي تي را جانشين نفت كرد ضمن انكه در اين بازار ايران در منطقه خوبي قرار دارد
    • بدون نام PL ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
      9 0
      عمو جون اینجا از این خبرا نیست