۰ نفر
۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۵

برخی از خوانندگان خبرآنلاین نگران افزایش احتمالی قیمت خودروها و افزایش قیمت خودروی تحویلی خود هستند.

 یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: اینجانب در مرداد ماه یک دستگاه تندر 90 معمولی پارس خودرو ثبت نام کردم.با اینکه تاریخ تحویل خودرو آذر ماه بوده ولی هیچ خبری از دعوتنامه نیست.ثانیا اگر قیمت خودرو بعد از آذر ماه افزایش یابد شامل کسانی که تاریخ تحویل خودروی آنها آذر ماه بوده هم میشود؟
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا با تاکید بر اینکه به زودی دعوتنامه این متقاضی صادر خواهد شد افزود: در حال حاضر تندر 90 با افزایش قیمتی مواجه نشده و براساس مصوبه سازمان حمایت قیمت محاسبه خواهد شد.
به گفته مسوولان این اداره، تصمیم گیری در خصوص افزایش قیمت خودرو و زمان محاسیه این افزایش قیمت در جلساتی با حضور نمایندگان سازمان حمایت صورت می گیرد و در صورت افزایش احتمالی قیمت خودرو در این جلسات زمان محاسبه نشدن قیمت جدید اعلام خواهد شد. بنابراین در شرایطی که هنوز افزایش قیمتی صورت نگرفته تعیین اینکه چه ماهی شامل افزایش قیمت می شود یا نمی شود غیرممکن است.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    28 2
    تاكي مردم بايد از خودروهاي بي كيفيت داخلي استفاده كنند ،
  • آرمان IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    24 3
    اگر هم قرار نباشه که افزايش پيدا کنه، شما با اين تيتر زدنتون زمينه رو فراهم ميکنيد !!!!!!!!!!!!!!
    • فرهاد IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
      0 0
      زمینه رو خیلی وقته وزیر محترم فراهم کردن.نگران نباشید
  • برمك IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    7 2
    اقاي نجم الدين مدير عامل ايران خودرو تحويل خودروي 30 اذر بوده ال90 و 31/3/1391 ثبت نام كرديم با دوستان چرا حواله يا همان دعوتنامه مارا از سازمان فروش اقاي بابايي پيگيري نميكنيد ما كه پرسنل شما هستيم بايستي از شما به رياست جمهوري حتي رهبري شكايت كنيم چرا اينقدر مارو اذيت ميكنيد .
  • متفاوت IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    15 3
    افزایش قیمت هفتگی و ماهیانه قیمتها را از لبنیات تا اتومبیل بطور اشکار تا دهها قلم کالا و خدمات در خفا را داشته باش. انوقدت از حالا تا شش ماه بوق و کرنا میزنند : که حقوقها را در سال فقط یکبار 15 الی 18 در صد بالا میبریم!!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    8 4
    لطفا همین سوال رو در خصوص مگان بفرمائید که در اخرین روزهای آذر ماه افزایش قیمت داشته است و به اصطلاح قیمت ان ازاد شده است !!!! با تشکر
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 7
    باسلام درمورد پلي كه قراربود قشم رابه بندرعباس وصل كند به كجا رسيد
  • بدون نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    11 1
    بعد از افزایش 4 میلیونی قیمت ال 90 از 17000000 به 21000000،با هزار بد بختی رفتم 4 میلیون بقیه اش را وام گرفتم.ولی با این که خیلی برام سخت بود پولش را جور کردم.موعد تحویلم هم آذر 91 می باشد.مدام ترس از این دارم که نکنه در این تاخیر تحویل ،اهداف شومی را دنبال می کنند و می خواهند مجددا افزایش قیمت بدن.اونم به یکباره چندین میلیون.دیگه اون وقت باید قید ال 90 داشتن را بزنم.این همه ظلم انصاف نیست. برای جوانی مثله من که تازه زندگی تشکیل داده و با ذوق و شوق منتظر گرفتن ماشینش می باشه،این عدل و انصاف نیست.متاسفانه دست ما به هیج جا نمیرسه.فریاد رس ما،خداست.......
    • بدون نام EU ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
      7 0
      دقیقا من هم وضعیت شما رو دارم و وام گرفتم تنها تفاوت اینه که بنده رانا ثبت نام کرده بودم که فولش 16 میلیون بود و الان غیر فول آپشنش 21.5 میلیونه و هر روز فقط خدا خدا می کنم که حتی 1 میلیون هم گرون نشه.
  • سعيد IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    7 0
    دقيقاً قبل از عيد امسال همچين بلايي سر من آوردن اينا فقط خودشونو ميبينن ما كه با حقوق 400 هزار توماني از زن و بچمون بايد بزنيم بقيه پول الكي اضافه كردن اينا رو بديم بعضي موقع فكر ميكنم براي كي اينارو مي نويسم اصلاً اين مطالب روميبينن يا فقط بايد تو تلويزيون پخش بشه تا ببينن
  • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    2 0
    من هم مثل سایر دوستان ال 90 ثبت نام کردم (تحویل آذر) ماشین پرایدم رو فروختم و با هزار مکافات و قرض و قوله ما به التفاوت 4 میلیون رو جور کردم . افزایش قیمت انصاف نیست علی الخصوص برای ماها که اواسط تابستان ثبت نام کردیم.