ایلنا نوشت:

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در دیدار با جمعی از مردم رشت درباره اهمیت و جایگاه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و وقوع جریان فتنه 88 فرمودند انتخابات بعدی ریاست جمهوری پرشکوه خواهد بود.
وی افزود: من مطمئن هستم انتخابات سال آینده یکی از پرشورترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ملت بزرگوار وسلحشور ایران خواهد شد.
جعفرزاده از سیاسیون نیز درخواست کرد سعی کنند از ایجاد تنش، درگیری، توهین و تحقیر یکدیگر به جد خودداری و اختلافات را کاهش دهند چون مردم حال و حوصله درگیری ندارند و باید یک فضای آرامی را برای ملت به وجود آورند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان درباره کاندیدا بودن رییس دبیر خانه جنیش عدم تعهد تاکید کرد: اسفندیار رحیم مشایی به احتمال زیاد کاندیدا نمی شود و اگر عاقل باشد نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد. اصلاح طلبان نیز بعید می دانم شرکت کنند و خیلی مهم نسیتند، چون در اقلیت قرار دارند و خیلی اثر گذار در انتخابات نیستند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه دوره نهم مجلس در پایان بزرگترین آرزوی مردم در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری را وجود یک فضای کم تنش وبدون تحقیر ولی پرشور عنوان کرد که کسی روی اعصاب آنان راه نرود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    48 2
    اولا که اصلاح طلبان بسیار هم موثر هستند . چه دلیلی بهتر از اینکه هر جا صحبت از انتخابات باشد حتمادرباره حضور اصلاح طلبان هم صحبت می شود . ثانیا خودتان (در خط آخر خبر) گفته اید«یک فضای کم تنش وبدون تحقیر » بزرگترین آرزوی مردم ایران است. در حالیکه خود شما در همین سخنرانی (خطوط 9و10) گفته اید:«اصلاح طلبان نیز بعید می دانم شرکت کنند و خیلی مهم نسیتند، چون در اقلیت قرار دارند و خیلی اثر گذار در انتخابات نیستند» آیا این عبارت همان «تحقیر کردن» نیست؟ تا کی بعضی از ما می خواهیم خودمان را خوب مطلق و بقیه را بد مطلق بدانیم؟!
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    37 49
    فقط مشایی... کارش درسته ...
  • کیومرث IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    37 9
    آقای نماینده ، مشایی کاندید میشود ، صلاحیتش تایید میشود ، رای هم می آورد و رییس جمهور هم میشود ، اگر دوست ندارید مشایی رییس جمهور شود ، پس دعا کنید از طرف اصلاح طلبان یک کاندید واقعی بیاید تا مشایی رای نیاورد ، ضمنا دوست دارم بعد از پایان انتخابات ببینم که آیا تحلیل شما به عنوان یک نماینده ی مجلس درست بوده یا تحلیل من به عنوان یک شهروند عادی
  • خبر IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    28 6
    اصلاح طلبان نیز بعید می دانم شرکت کنند و خیلی مهم نسیتند، چون در اقلیت قرار دارند و خیلی اثر گذار در انتخابات نیستند. لطفا در یک منفی ضرب نمایید
  • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    24 8
    بنده به شدت مخالف آقای مشائی هستم اما اعتقاد دارم نه تنها آقای مشایی و نه تنها موسوی حتی اگر بنی صدر هم اگر قصد کاندیدا شدن دارن نباید هیچ ممانعتی به عمل آید تا در یک انتخابات آزاد وزن هریک مشخص شود آقای جعفر زاده هم اگر اصلاح طلبان را در اقلیت می داند چرا شرکت در انتخابات را مهم نمی داند ، برای یک انتخابات پرشور لازم است هر کسی با هر عقیده ای در آن شرکت کند بنابر ضرب المثلی طلا که پاک است چه منت به خاک است
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    24 1
    پس چرا نماینده اول شهر شما اصلاح طلب است اگر اصلاح طلبهااثر گذار نیستند
  • بدون نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    28 4
    اسفندیار رحیم مشایی به احتمال زیاد کاندیدا نمی شود اصلاح طلبان نیز بعید می دانم شرکت کنند و خیلی مهم نسیتند مردم حال و حوصله درگیری ندارند در پایان بزرگترین آرزوی مردم در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری را وجود یک فضای کم تنش وبدون تحقیر ولی پرشور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عنوان کرد. آخه این نباشد اون مهم نیست مردم هم که بی حوصله دیگه پر شور بودن یعنی چه؟؟؟؟؟؟ ببین آقای نماینده خودت اول شروع کردی روی اعصاب مردم راه بری!!
  • میثم CA ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    0 24
    نماینده محبوب
  • رضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    49 12
    فقط خاتمي زنده باد خاتمي
  • بدون نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    24 6
    اصلاح طلبان کم و دراقلیتند!!!!!
    • بدون نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
      3 3
      اصلاح طلبان زياد و در اكثريت اند.
  • جلیل IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    8 2
    میشه شما برای دیگران تصمیم نگیرید؟!!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    9 5
    شما هم اگه عاقل باشی اسم مشایی اینقدر بزرگ نمیکنی///شاید هم از سیاست شما باشد برای تبلیغات مشایی
    • نادر US ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
      2 3
      دقیقا همینطوره ( تبلیغات معکوس )
  • لبیک یا خامنه ای IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    3 4
    ببخشیدا مملکت انقدراهم بی قانون نیست که آدمای تازه به دوران رسیده ای مثل مشایی و... رو بخواد کاندید کنه تکلیف اون اصلاح طلبان غرب زده هم که مشخصه چون جوابشونو تو سال 88 دادیم واقعا گل گفت غلامعلی جعفرزاده احسنت