با توجه به اعتراضات برخی از خوانندگان خبرآنلاین از نبود ایمنی و روشنایی کامل دراتوبان شهید خرازی، شهرداری منطقه 22 تهران عنوان داشت:« روشنایی بزرگراه شهید خرازی تکمیل شد.»

چندی پیش خبر از روابط عمومی این منطقه منتشر  شد که  این  روشنایی این اتوبان تامین شده ایت در این خبرآمده است « شهرداری منطقه 22 با هدف تامین و افزایش ایمنی در معابر اصلی و بزرگراهی محدوده شمال غرب پایتخت، عملیات تامین روشنایی انتهای بزرگراه شهید خرازی را اجرا کرد و روشنایی این بخش از بزرگراه از اواخر آذرماه امسال تکمیل شد.
حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « هرچند تامین روشنایی معابر در حیطه ی وظایف شهرداری نیست اما لزوم تامین روشنایی در این محدوده از بزرگراه شهید خرازی به منظور کاهش خطرات احتمالی، شهرداری منطقه را واداشت با پیگیری های فراوان و هماهنگی با اداره برق منطقه آزادی وحوزه حمل ونقل وترافیک منطقه ، عملیات تامین شبکه روشنایی بزرگراه شهید خرازی را حد فاصل دوربرگردان مقابل شهرک شهید باقری تا بلوار پژوهش به طول 2 کیلومتر با نصب 53 پایه چراغ اجرا کند. این عملیات همچنین در بلوار پژوهش حد فاصل بلوار گیاه شناسی تا بزرگراه شهید خرازی به طول حدود 1500متر انجام و طی آن 23 پایه چراغ در این معبر نصب شد. »
وی افزود: «این عملیات دربازه زمانی2 ماهه و با توجه به اینکه محدوده تازه افتتاح شده از انتهای بزرگراه شهید خرازی فاقد روشنایی کافی و احتمال بروز حوادث ناشی از این موضوع را افزایش می داد، صورت گرفته و افزایش امنیت، ایمنی و تسهیل در تردد رانندگان وشهروندان در معابر و بزرگراههای سطح منطقه از جمله اهداف این عملیات است. »
45235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    3 0
    خوب دستتون درد نکنه که اونجا رو تکمیل کردید!!!حالا کی پله برقی های خط زرد مترو تو ایستگاه نیرو هوائی رو میزنید!!! والا چند ماهه که افتتاح شد ولی زن و بچه،پیر و جون نزدیک به صد تا پله رو چند ماه با مشکلات فراواون بالا و پایین میرن
  • شهروند منطقه 22 IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    6 0
    تقاطع این بزرگراه با پل بزرگراه آزادگان و زیر این پل اما همچنان در تاریکی مطلق است !