مهر نوشت:

رسیدگی ویژه به پرونده عامل جنایت خیابان گاندی در دیوان عالی کشور آغاز شد.
"دارا" چهارم اردیبهشت به بهانه پارک کردن خودروی 206 قربانی پشت فرمان نشست و در اقدامی جنون آمیز با رد شدن از روی دختر جوان او را به قتل رساند و خودروی او را سرقت کرد. او سپس با همدستی یکی از دوستانش با این خودرو سراغ عابری رفته و تلفن همراه او را سرقت کردند.

جلسه محاکمه متهم 16 شهریور در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد که قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهمان برای صدور حکم واردشور شدند.

دارا در جلسه دادگاه گفت: من به خاطر هیجان مرتکب سرقت می شدم. لحظه فرار از صحنه جرم ر ا دوست داشتم و احساس می کردم در این لحظه قدرت بیشتری پیدا می کنم البته ماجرای سرقت 206 و قتل تینا اتفاقی رخ داد. روز حادثه به یک کافی شاپ مخروبه درحوالی محل حادثه رفته و درآنجا شیشه مصرف کردم. سه چهار شب بود که نخوابیده بودم. آن روز با دختر مورد علاقه ام پونه قرار ملاقات داشتم. پول موادم هم تمام شده بود. راهی خانه مادرم که در گاندی شده بودم که خودروی مقتول زودتر از من به داخل کوچه هشتم پیچید. مقتول یک بار سعی کرد خودروی خود را پارک کند اما نتوانست بعد هم از من خواست این کار را انجام دهم. وقتی پشت فرمان نشستم متوجه شدم تینا درفاصله 2 متری ماشین است و تصمیم به سرقت خودروی 206 گرفتم. نیم متری که عقب آمدم از سمت چپ با مقتول تصادف کردم و دیگر هم او را ندیدم. البته هنگام فرار حس کردم از روی چیزی رد شدم تصور می کردم از روی دست انداز بوده است.

پس از آخرین دفاعیات متهم، هئیت قضائی دارا را به اتهام قتل عمد به قصاص ، به اتهام سرقت مقرون به آزار به سه سال زندان و 74 ضربه شلاق و به اتهام رابطه نامشروع به 100 ضربه شلاق محکوم کردند. پونه متهم ردیف دوم پرونده نیز به اتهام رابطه نامشروع به 100 ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد و پس از تعیین شعبه با توجه به حساسیت پرونده قضات دیوان عالی کشور رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده اند. قرار است قضات به زودی رای خود را درباره این پرونده صادر کنند.
45282
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    11 2
    اعتراض به چی؟ رو برم، نکنه جایزه هم میخواد؟ یه دختر جوون و با کلی آرزو کشته حالا ..
  • بدون نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    11 1
    عجب نامردیه!
  • بدون نام PK ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    5 4
    زده یک ادمو کشته بعد سه سال براش تعیین کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون هم بعد از مصرف شیشه!!!!