درپی اعتراض یکی ازخوانندگان درباره نحوه خدمات رسانی مناسب شرکت های خصوصی اتوبوس های تندروخط میدان راه آهن _ پایانه تجریش،شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جوابیه ای صادرواعلام کرد:«درصورت ارتکاب تخلف،با افردخاطی برخورد می شود.»

یکی ازخوانندگان با نام محمد سام نوشته بود:راننده اتوبوس های تندروی خط میدان راه آهن _ پایانه تجریش به دلیل خصوصی بودن برای سوارکردن مسافران بیشتر در چهار راه هایی که چراغ قرمزوجود دارد چند ثانیه قبل از زرد شدن چراغ توقف می کنند. بعد از سبز شدن چراغ نیز دیر حرکت می کنند. و با فشرده سازی جمعیت به دنبال سوار نمودن مسافر بیشترمی باشند.به علت عدم وجود مامور کنترل بلیت، زمان زیادی در هر ایستگاه بابت پرداخت کرایه به راننده تلف می شود.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه درپاسخ به این خواننده جوابیه ای صادر کرد و عنوان داشت:
مدیر محترم رسانه خبرآنلاین
موضوع: پاسخ مطلب " نحوه خدمت رسانی اتوبوس های خط 7 سامانه تندرو در مسیر راه آهن-پایانه تجریش"
باسلام
احتراماً، با عنایت به مطب مندرج درآن رسانه در تاریخ 28/8/91 با عنوان «نحوه خدمت رسانی اتوبوس های خط 7 سامانه تندرو درمسیر میدان راه آهن _پایانه تجریش » به آگاهی می رساند: به دنبال راه اندازی خطوط سامانه تندرو، ضرورت دارد تا مجموعه ای از استانداردها و نیازهای خط نیزدر نظر گرفته شوند که تا کنون نیز درخط 7 سامانه تندرو بخشی های ذیربط و مرتبط تلاش خود درجهت بهبود شرایط تا دستیابی به استانداردهای لازم به عمل آورند اما درادامه این تلاش ها ضروزت دارد تا زیر ساخت هایی نظیر نصب ایستگاه ها و سرپناه های استاندارد، نصب دستگاه های کارتخوان در داخل ایستگاه ها، ایمن سازی طول مسیر و ساز طول مسیر و ... از سوی بخش های ذیربط از جمله شهرداری های مناطق مربوطه و راهنمایی و رانندگی فراهم شوند تا این شرکت به عنوان بهره برداری بتواند خدمت رسانی مناسب به شهروندان محترم ارائه نماید و در این رابطه از ابتدای سال جاری پیگیری های جدی نیز به عمل آمده است که انتظار می رود درآینده نزدیک تحولاتی چشمگیر در نحوه خدمت رسانی به شهروندان محترم روی دهد.
ضمناً امکان دارد دربرخی از ساعات روز به ویژه در ساعات اوج تقاضای سفر هماننده ساعات اولیه صبحگاهی و هنگام عصر به دلیل ترافیک موجود در طول مسیروهمچنین زمان طولانی چراغ راهنمایی درتقاطع ها، اختلالات مقطعی درجابجایی شهروندان محترم بروز نماید که سعی می گردد با حضورعوامل بهره برداری در محل در اسرع وقت نسبت به برطرف نمودن آن اقدام لازم به عمل آمده و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف، با فرد مورد نظر طبق مقررات برخورد گردد.
فریگرد رزم آزما
مشاور مدیرعامل در امور اطلاع رسانی و تبلیغات

 

45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    شما تا بحال اتوبوس تندرو سوار شده اید. دیده اید که چگونه بخاطر سوار کردن مسافر جان مسافران و عابران و ماشین ها را به خطر می اندازند؟ چه کسی به آنها نظارت می کند؟ پلیس؟ شهرداری؟ حتما باید به یک فاجعه درست بشود که به آن رسیدگی بشه؟ حتما برای شما هم سودی نداشته که یک مقاله راجب آن بنویسید.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    تا به حال چندین بار مشکل توقف در ایستگاه چهار راه ولیعصر مطرح شده اما هیچ کاری براش انجام ندادن
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    فقط توجیه بیخودی ! ایشون اگر خودش یکبار سوار اتوبوسهای این خط بشه میفهمه که مردم چی میکشن ! یکی از راننده ها میکفت اگه از مردم کتک هم بخورم بازم معطل میکنم چون باید قسط بدم و پول لاستیک و ... خصوصی کردن اتوبوسرانی بزرگترین اشتباه بود که دودش تو چشم مردم رفت . شهرداری خودش رو از سر و کله زدن با راننده ها راحت کرد و راننده ها رو با مردم درگیر کرد و وقتمون رو تلف کرد
  • حسن IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    0 0
    با سلام در مورد سامانه خطوط تندرو خط 4 ترمینال جنوب به پایانه افشار میخواستم ببینم بر چه اساسی این تقسیم بندی بین آقایان و خانم ها انجام شده است جای آقایان کم وخانمها زیاد گاهی در ساعتهای اوج سفر باید چند تا اتوبوس بیاید بره ودر آخر بزور هل و فشار سوار بشیم ولی خانمها براحتی میرن و روی صندلی مشینن هیچکس هم فکری نمیکند امیدوارم حداقل یکی از مسئولین به این قضیه فکری بکنه و یه جوابی به ما هم بدهد.