ابراهیم حاتمی‌کیا بنا به اعلام روابط عمومی سی و و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نسخه بازبینی فیلم «چ» را به دفتر جشنواره ارائه داده است.

به گزارش خبرآنلاین، صبح شنبه نهم دی ماه اخباری مبنی بر نرسیدن فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برای بازبینی در جشنواره سی و یکم فیلم فجر، منتشر شد.

 

اما چندی بعد با پیگیری از دفتر جشنواره فیلم فجر مشخص شد حاتمی‌کیا تا دوم دی ماه نسخه بازبینی فیلم خود را به جشنواره داده است.

 

این در حالی است که در فراخوان ارائه آثار به جشنواره سی و یکم فیلم فجر ذکر شده بود تا تاریخ دوم دی ماه کارگردان‌ها نسخه بازبینی فیلم‌هایشان را به دفتر جشنواره ارسال کنند.

طبیعی است در این میان بسیاری از فیلم‌ها به صورت کامل آماده نمایش نشده‌اند و هنوز مراحل فنی را پشت سر می‌گذرانند. فیلم «چ» نیز مانند فیلم‌های دیگر مراحل فنی را به اتمام نرسانده و تا 20 دی ماه فرصت دارد نسخه نهایی خود را به جشنواره فجر ارسال کند.

 

عوامل فیلم «چ» تلاش خود را برای رساندن فیلم به جشنواره سی و یکم فجر و اولین نمایش آن در این جشنواره به کار گرفته‌اند.

 

 در فیلم سینمایی «چ» نقش شهید چمران را «فریبرز عرب‌نیا» ایفا می‌کند و ‌سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمدمهدی سلطانی، امیررضا دلاوری و اسماعیل سلطانیان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

 

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

 

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت  موسیقی فیلم را برعهده دارند.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =